۱۰ تا از بهترین کلاس زبان های آنلاین ایران

بهترین کلاس زبان آنلاین ایران

امروزه اهمیت یادگیری زبان انگلیسی بر هیچ کس پوشیده نیست، اما نداشتن وقت کافی برای اکثر دانشجویان و به خصوص شاغلین مانعی برای یاد گیری آن است که کلاس های آنلاین آموزش زبان این مشکل را حل کرده است.
شما با شرکت در کلاس آموزش آنلاین زبان می توانید در وقت خود صرفه جویی کرده و با انتخاب درست از کیفیت آموزشی بهره مند شوید.
از فواید شرکت در کلاس آموزش زبان آنلاین میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صرفه جویی هزینه ی ثبت نام:

معمولا شرکت در کلاس زبان آنلاین هزینه ی کمتری نسبت به ثبت نام همان کلاس بصورت حضوری دارد، پس شما باشرکت در کلاس آنلاین زبان هزینه ی کمتری بابت همان آموزش ها و مطالب کلاس حضوری می پردازید.

  • صرفه جویی در وقت:

شرکت در کلاس زبان بصورت آنلاین این امکان را برای افراد شاغل که محدودیت در وقت دارند را فراهم کرده است که با صرفه جویی در زمان به آموزش و یادگیری بپردازند.

  • حذف محدودیت مکانی:

با شرکت در کلاس های آنلاین محدودیت مکانی حذف می شود و شما هر جایی حتی در مسافرت هم که باشید می توانید در کلاس ها شرکت کنید و از مطالب و آموزش ها عقب نمانید و همچنین طی کردن مسیر های طولانی و در ترافیک بودن را حذف کنید

  • بهره مندی از اساتید مجرب:

یکی دیگر از مزایای کلاس های آنلاین این که شما خودتان مدرس زبان خود را انتخاب می‌کنید و فرقی نمی‌کند که این مدرس کجای ایران باشد، چون آموزش ها بصورت آنلاین به شما ارائه خواهد شد.

در این مقاله سعی داریم ۱۰ تا از بهترین کلاس زبان های آنلاین ایران را به شما معرفی کنیم تا شما راحت تر بتوانید کلاس آنلاین مناسب خود را انتخاب کنید.

1. موسسه زبان های خارجی IZABAN

آکادمی زبان IZABAN مرکز تخصصی برگزاری کلاس زبان آنلاین در زبان‌های انگلیسی، آلمانی، ترکی استانبولی، فرانسه و دوره های آمادگی آزمون آیلتس، دولینگو و یوس و تومر توسط مجرب ترین اساتید کشور می‌ باشد.

این موسسه از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز است و امکاناتی که در اپلیکیشن تخصصی آموزش زبان izaban وجود دارد سرعت و کیفیت یادگیری زبان آموزان را چند برابر کرده همچنین آموزش دادن برای اساتید هم جذاب تر خواهد بود.

2. آکادمی آموزش تخصصی زبان آنلاین آفاق

یکی از بهترین کلاس زبان های آنلاین ایران موسسه ی زبان آفاق است که تقریبا در همه جا شعبه دارد و به راحتی در دسترس است و دو دهه سابقه‌ی آموزش موفق دارد، شما با هر سن،هدف و توان مالی می توانید این آموزشگاه را انتخاب کنید و یکی از حسن های این آموزشگاه این است که در تمام روزها و ساعات هفته کلاس برگزار می‌کند.

3.سایت اتیچر

سایت اتیچر یکی از بهترین دوره های کلاس آنلاین آموزش زبان را برگزار می کند.

در این سایت ۱۵ زبان خارجی دنیا توسط مجرب ترین اساتید دنیا تدریس می شود و به اساتید اقصا نقاط دنیا اجازه ی تدریس را می دهد.

شما برای شرکت در کلاس های آنلاین اتیچر نیاز به نصب هیچ گونه برنامه ای در لپ تاپ یا تلفن همراه خود ندارید،چون این کلاس ها به صورت زنده و ارتباط تصویری تشکیل می شود.

در سایت اتیچر شما اجازه شرکت در کلاس آزمایشی ۵ نوع زبان خارجی را بصورت رایگان دارید تا نحوه تدریس اساتید را ارزیابی کنید و همچنین برای پرداخت هزینه ی کلاس های اتیچر امکان استفاده از درگاه های بانکی امن را دارید و هزینه کلاس هایتان را بصورت جلسه ای می پردازید.

4. سایت سفیر گفتمان

فواید استفاده از کلاس های موسسه زبان سفیر گفتمان، داشتن اساتید مجرب و تدریس مکالمه محور آن است.

این موسسه فعالیت خود را از سال ۱۳۷۸ آغاز کرده است و با دو دهه فعالیت موفق شده است تا ۶۳ شعبه در تهران و دیگر استان ها داشته باشد.

اکثر زبان آموزان این موسسه از اساتید و نحوه ی آموزش آن ها راضی بوده اند و یکی از فواید بزرگ آموزشگاه سفیر گفتمان این است که شما پس از اتمام دوره های آموزشی خود، پس از قبولی در آزمون و مصاحبه به تدریس در این آموزشگاه مشغول شوید و به راحتی کسب در آمد کنید.

شرکت در کلاس های آنلاین موسسه سفیر گفتمان را به کسانی که به هر دلیلی نمی توانند در کلاس های حضوری آن شرکت کنند را توصیه می کنیم.

5. سایت ایران کمبریج

یکی دیگر از بهترین مراکز آموزش آنلاین زبان انگلیسی،سایت ایران کمبریج است که در این موسسه، زبان انگلیسی، ایتالیایی، فرانسه، آلمانی، چینی، عربی، روسی، هلندی، دانمارکی، ترکی استانبولی و بسیاری از زبان های رایج کشورهای مختلف برای رده های سنی مختلفی آموزش داده می شود.

ویژگی کلاس زبان آنلاین ایران کمبریج:

  • امکان دارید تا استاد و روز و ساعت آموزش را خودتان انتخاب کنید.
  • در کلاس های آنلاین ایران کمبریج می توانید به تخته سیاه دسترسی داشته باشید.
  • هزینه کلاس های آنلاین در مقایسه با کلاس های حضوری بسیار مقرون به صرفه است.
  • برای دسترسی به این کلاس ها نیازی نیست که برنامه خاصی را نصب کنید.
  • تمام کلاس های آنلاین ایران کمبریج به صورت ارتباط زنده ویدئویی است و با بالاترین کیفیت به زبان آموزان ارائه می شود.

6. آموزش آنلاین زبان انگلیسی در سایبرتاک

سایبرتاک یک موسسه آموزش زبان انگلیسی کاملا آنلاین است که از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده است. این موسسه در سال‌های اخیر، به خصوص پس از شیوع بیماری کرونا، با استقبال زبان آموزان زیادی رو به رو شد و هم‌اکنون به عنوان بهترین کلاس زبان آنلاین شناخته می‌شود.

در سایبرتاک می‌توانید دوره مناسب خود را انتخاب کنید، تعیین سطح مربوط به آن را انجام دهید و سپس در دوره مورد نظر خود ثبت‌نام نمایید درحالی که در مبل راحتی خود مشغول نوشیدن چای هستید!

7. آموزش آنلاین زبان در ایرانمهر

موسسه زبان انگلیسی ایران‌مهر یکی دیگر از گزینه‌های عالی برای شرکت در کلاس زبان آنلاین است.در این موسسه، دوره‌های عمومی و کلاس آیلتس آنلاین برگزار می شود.

8. مؤسسه گاما

مؤسسه گاما، یکی از بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران است که به‌صورت تخصصی، شما را طی 6 الی 9 ماه، برای قبولی در آزمون آیلتس آماده خواهد کرد.

از مهم ترین مزایای موسسه ی گاما این است که شما به جای گذراندن چند ترم یک دوره رو جامع رو می گذرانید و اگر به نتیجه دلخواه خود دست پیدا نکردید اساتید موسسه بدون هزینه اضافی برای شما رفع اشکال خواهند کرد.

9. موسسه زبان اسپیکان

تمایز دوره های آنلاین این موسسه با دیگر موسسات در تشکیل کلاس آنلاین به صورت زنده و با قابلیت پرسش و پاسخ، پخش فایل های صوتی و تصویری و نیز ضبط و امکان بازبینی مجدد کلاس است.

از مزایای دیگر این موسسه:

  • تعیین سطح آنلاین و تلفنی
  • کلاس پشتیبانی و رفع اشکال
  • آزمون سنجش پیشرفت پایان ترم
  • شهریه قابل قبول نسبت به کیفیت

10. موسسه زبان ماهان

از موسسات دیگری که در زمینه آموزش آنلاین زبان انگليسی بعد از دوران کرونا تمرکز خود را بر روش آنلاین تغییر داد،موسسه ماهان می باشد. که به طور کاملا تخصصی در زمینه آموزش مجازی زبان انگلیسی فعالیت می‌کند.

از مزایای شرکت در موسسه ی ماهان:

  • این موسسه تازه کار است ولی کاملا با کیفیت آموزش می دهد.
  • هزینه کلاس ها مناسب است.
  • پشتیبانی و تست های برگزاری فوق العاده منظم است.
  • این موسسه را فقط برای زبان عمومی پیشنهاد می کنیم.

حالا نوبت شماست تا نظر خود را راجع به این مقاله برایمان بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *