۱۰ تا از بهترین معلم های فیزیک کنکور

ده تا از بهترین معلم های فیزیک کنکور

معرفی ۱۰ تا از بهترین معلم های فیزیک کنکور

۱۰ تا از بهترین مدرس های فیزیک کنکور شامل معلمانی با تجربه و حرفه ای در رشته فیزیک می شود که ضمن ارائه بهترین خدمات در مدرسه ها، کلاس های آمادگی کنکور را هم برای دانش آموزان تشکیل می دهند. امروزه، اکثر مدرس های برتر فیزیک کنکور کلاس های خود را به صورت آنلاین تشکیل می دهند تا دانش آموزانی که به خاطر فاصله مکانی به این مدرس ها دسترسی ندارند، بتوانند به راحتی از آموزش های بی نظیر آنها بهره مند شوند. با ما همراه باشید تا با ۱۰ تا از بهترین مدرس های فیزیک کنکور آشنا شوید.

اهمیت درس فیزیک در کنکور

درس فیزیک یکی از درس های اختصاصی رشته ریاضی فیزیک و علوم تجربی به شمار می آید. بنابراین کسب رتبه بالا در درس فیزیک، یکی از اهداف مهم دانش آموزانی است که مشغول تحصیل در این رشته هستند. فیزیک هم مانند ریاضی باید به صورت مفهومی و نکته ای تدریس شود. یادگیری فرمول های فیزیک هم نقش مهمی در کسب رتبه بالا در تست های فیزیک کنکور دارد. بنابراین، در کنار بهترین مدرس های فیزیکی کنکور می توان از چنین مزایایی برخوردار بود.

خصوصیات بهترین مدرس های فیزیک  کنکور

به نظر شما چه خصوصیاتی باعث می شود تا معلمی به عنوان بهترین مدرس فیزیک کنکور شاخته شود؟ در ادامه، به تعدادی از خصوصیات منحصر به فرد و متمایز مدرس های برتر فیزیک کنکور اشاره می کنیم:

. تدریس مباحث فیزیک به صورت مفهومی با ابزارهایی مثل انیمیشن

. آموزش فرمول های فیزیک به روشی ساده و آسان

. ارائه تست های آموزشی مفید در کنار تدریس

. راهنمایی در زمینه روش های سریع زدن تست فیزیک

. ارائه تکالیف های منظم

و کلی خصوصیات دیگر.

معرفی بهترین مدرس های فیزیک کنکور:

۱- مهدی یحیوی:

مهدی یحیوی عضو بنیاد ملی نخبگان است و از دانشگاه صنعتی شریف فارغ التحصیل شده است. یحیوی، مدرس موسسه تاملند و همچنین مدرس دی وی دی ها و کتب موسسه ونوس است. از سوابق تدریس او می توان به کارشناس آموزشی یرنامه های مختلف تلویزیونی چون گزینه ۴ ، مسیر برتر، با شما و غیره اشاره کرد و از ویژگی های متمایز یحیوی هم می توان به تدریس مفهومی و اصولی درس فیزیک را نام برد. اگر از پایه ضعیف هستند و در کنار تست های کنکور، به دنبال یادگیری مباحث تشریحی هم هستید، استاد یحیوی را به شما پیشنهاد می دهیم.

آدرس موسسه تام لند: تهران، سید خندان، ضلع جنوب غربی پل، خیابان میرمطهری، پلاک ۸۲ ، موسسه تام لند

شماره تماس: ۹۱۰۰۴۰۰۸- ۰۲۱

۲- امیر قضاتی:

امیر قضاتی، فارغ التحصیل دنشگاه شریف بوده و مدرس و مدیر موسسه جهشینو است. قضاتی، تکنیک و مفاهیم فیزیک را با هم ترکیب می کند و از این رو، در بین دانش آموزان بسیار معروف شده است. روش های سریع تست زدن در کنکور را می توانید در کنار قضاتی یاد بگیرید. از خصوصیات کلاس های قضاتی می توان به تدریس و حل سوالات کنکور فیزیک و ارائه جزوه اشاره کرد.

آدرس موسسه جهشینو: تهران، اشرفی اصفهانی، چهارراه باغ فیض، ناطق نوری، کوچه حیدری، پلاک ۲، واحد ۶

شماره تماس: ۰۲۱۴۶۱۳۱۷۸۰

۳- محمد نوکنده:

محمد نوکنده دارای مدرک کارشناسی ارشد و فارغ التحصیل از دانشگاه صنعتی شریف است. نوکنده، مدرس موسسه کلاسینو است. او مولف کتاب تخته سیاه، خیلی سبز و اندیشه فائق است. او مطالب پایه فیزیک را هم به طور جامع برای دانش آموزان تدریس می مکند و در حل مسائل و تمرینات کتاب هم به شما کمک می کند.

شماره تماس موسسه کلاسینو: ۰۲۱۹۱۰۰۸۰۲۰

۴- پیمان کامیار:

پیمان کامیار فارغ التحصیل رشته فیزیک هسته ای از دانشگاه تبریز است. کامیار مدرس موسسه حرف آخر است. او در دبیرستان های متفاوتی و البته مطرحی سابقه تدریس دارد. کامیار بیش از ۳۰ کتاب در حوزه فیزیک تالیف کرده است که شامل انتشارات مختلفی از جمله قلم چی می شود. از جمله ویژگی های متمایز کامیار می توان به آموزش فیزیک با کمک انیمیشن اشاره کرد. در کنار آن، فرمول های فیزیک را به الگو تبدیل می کند و باعث می شود دانش آموزان، فیزیک را به صورت کاملا مفهومی بیاموزند.

آدرس موسسه حرف آخر: تهران، میدان انقلاب، ساختمان مترجمان، موسسه حرف آخر

شماره تماس: ۰۲۱۶۴۰۳۵

۵- امیر میر حسینی:

امیر میر حسینی مدرس موسسه کنکور هدف است. میرحسینی از تسلط بالایی برخوردار است و در جلسات ابتدایی، مفاهیم و قوانین درس فیزیک را توضیح می دهد. از جله خصوصیات منحصر به فرد او می توان به لحن و بیان خوب اشاره کرد.

آدرس موسسه هدف: تهران، میدان ونک، خیابان ونک، نرسیده به اتوبان کردستان، مجتمع آینه ونک، طبقه اول، واحد ۱۰۴

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۷۷۹۹۶۲

۶- محمود رضا ذهبی:

محمود رضا ذهبی فارغ التحصیل ارشد فیزیک از دانشگاه صنعتی اصفهان است. محمود رضا ذهبی هم یکی از مدرسان موسسه تاملند است. فیزیک را با هم بخوانیم، فیزیک پیش دانشگاهی و هزار نکته- هزار تست از جمله کارهای تالیفی او هستند.

۷- بهادر کامران:

بهادر کامران بیش از ۱۷ سال سابقه تدریس در آموزشگاه های کنکور و مدارس را دارد. او یکی از معلمان موسسه ورتا است.

۸- میلاد ملاکیان:

میلاد ملاکیان هم یکی از مدرسان خوب فیزیک کنکور است که در موسسه فولیتو فعالیت می کند. ملاکیان از پکیج های مختلفی برای آموزش فیزیک کنکور استفاده می کند.

۹- امیر مسعودی:

امیر مسعودی مدرس موسسه گام کلاس و کنکور آسان است. مسعودی، دانشجوی دکتری رشته فیزیک در دانشگاه امیر کبیر است. مسعودی، دی وی دی های مختلفی را برای آموزش فیزیک منتشر نموده است؛ از جمله ویدوئوهای آموزشی، جمع بندی، خلاقیت و غیره.

۱۰- نیما نوروزی:

نیما نوروزی مدرس برنامه فرصت برابر و همچنین، مدرس دی وی دی های رهپویان است. نوروزی بیش از ۲۹ سال سابقه دارد و مدرس فیزیک برنامه تلویزیونی فرصت برابر است.

نتیجه

انتخاب از بین بهترین مدرس های فیزیک کنکور کار سختی است. بهتر است خصوصیات متمایز هر یک از این اساتید را در نظر بگیرید و با توجه به آنها دست به انتخاب بزنید. آیا تا به حال از دی وی دی های آموزشی مدرس های برتر فیزیک کنکور استفاده کرده اید؟ انتخاب شما کدام یک از مدرس های برتر فیزیک کنکور است؟

حالا نوبت شماست تا نظر خود را راجع به این مقاله برایمان بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *