۱۰ تا از بهترین کمپ های ترک اعتیاد در تهران

۱۰ تا از بهترین کمپ های ترک اعتیاد در تهران

۱۰ تا از بهترین کمپ های ترک اعتیاد در تهران

۱۰ تا از بهترین کمپ های ترک اعتیاد در تهران شامل کمپ هایی می شود که با فراهم کردن بهترین امکانات، به بیماران کمک می کنند تا برای همیشه اعتیاد را ترک کنند. اعتیاد، یک نوع بیماری است که فرد باید با کمک افراد متخصص و مشاوران کاربلد، قدم در راه ترک اعتیاد گذاشته و بتواند بار دیگر زندگی سالم را تجربه کند. در این مقاله، با ۱۰ تا از بهترین کمپ های ترک اعتیاد در تهران آشنا می شویم.

کمپ های ترک اعتیاد تهران چه خدماتی را ارائه می دهند؟

بهترین مکان برای ترک اعتیاد، کمپ ها هستند. در کمپ ها، مشکل اعتیاد به با کمک پزشکان، روانپزشکان و مشاوران حرفه ای درمان می شود. در مرحله اول، وضعیت بیمار و نوع اعتیاد او مورد بررسی قرار می گیرد. در مرحله دوم، فرآیند سم زدایی آغاز شده و بیمار به طور منظم، تحت نظر پزشک و روانپزشک است. در مرحله سوم، بر اساس تکنیک های رفتاری، یک سری برنامه های اختصاصی برای درمان هر بیمار انجام می شود. در مرحله آخر، کلیه مهارت های لازم برای پیشگیری از اعتیاد مجدد به بیمار آموزش داده می شود و وضعیت بیمار حتی بعد از مرخص شدن هم پیگیری می شود.

نحوه انتخاب بهترین کمپ ترک اعتیاد تهران

برای انتخاب کمپ ترک اعتیاد باید به موارد زیر توجه داشته باشید:

. فاصله مکانی

. بررسی سابقه کمپ ترک اعتیاد

. نحوه ارائه خدمات

. بررسی امکانات

. تحقیق در مورد کادر اجرایی، مشاوران، پزشکان و روانپزشکان کمپ ترک اعتیاد

. کسب اطلاعات در مورد هزینه

معرفی ۱۰ تا از بهترین کمپ های ترک اعتیاد در تهران

1. کمپ ترک اعتیاد کوهیار:

کمپ ترک اعتیاد کوهیار در شرق تهران واقع شده است. برای ترک انواع مواد مخدر از جمله شیشه، تریاک، متادون می توانید به این کمپ خصوصی مراجعه کنید. در این کمپ اعتیاد، درمان های روانپزشکی توسط روانپزشکی با تجربه ارائه می شود. امکانات آموزشی و تقریحی این کمپ اعتیاد شامل استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی و کلیه امکانات تفریحی می شود. امکان تغذیه مناسب با منوی باز غذایی در کنار ورزش های دوره ای به بیماران کمک می کند تا در محیطی آرامش بخش، اعتیاد را ترک کنند. مدت زمان کمپ ترک اعتیاد اجباری یا اختیاری، 21 روز است که این مدت زمان معادل یک دوره به شمار می آید.

آدرس: تهرتپارس، فلکه دوم، بین دوم دوم و سوم، خیابان 182 رحیمی طارمی، نبش مظفری، پلاک 55

شماره تماس: 09198014360

2. کمپ ترک اعتیاد بهشت نارمک:

کمپ ترک اعتیاد بهشت نارمک در شرق تهران در دو بخش خدمات معمولی و ویژه فعالت می کند. مدیریت این کمپ ترک اعتیاد، آقای حسین زاده است. از جله نقاط مثبت این کمپ ترک اعتیاد می توان به برخورداری از آمبولانس شبانه روزی، کادری مجرب و مشاور و پزشک ترک اعتیاد اشاره کرد.

آدرس: تران، نارمک، خیابان دردشت، پایین تر از مترو علم و صنعت، پلاک 465

شماره تماس: 09216074727

3.کمپ ترک اعتیاد افق سبز:

کمپ ترک اعتیاد افق سبز هم دارای دو بخش معمولی و وی آی پی است. ترک اعتیاد در منزل، مشاوره ترک اعتیاد و فراهم کردن انواع وسایل بازی، از جمله خصوصیات متمایز این کمپ ترک اعتیاد است.

آدرس: تهرانپارس، میدان پروین، 196 شرقی، بین 135 و 137 ، پلاک 72

شماره تماس: 09109279700

4. کمپ ترک اعتیاد آسمان پاک باران:

اگر در محدوده تجریش به دنبال کمپ ترک اعتیاد می گردید، کمپ ترک اعتیاد آسمان پاک باران را به شما پیشنهاد می دهیم. این کمپ ترک اعتیاد از امکاناتی چون خانواده درمانی، خدمات مشاوره، روانشناسی و روانپزشکی، مهارت زندگی بهتر بعد از ترک اعتیاد، سم زدایی و بستری جهت ترک، امکانات ورزشی چون میز بیلیارد، فروشگاه و غیره برخوردار است.

آدرس: میدان تجریش، خیابان طباطبایی پور، پلاک 66

شماره تماس: 02126856175

5. کمپ ترک اعتیاد ازگل:

کمپ ترک اعتیاد ازگل با مدیریت آقای حسن نجفی از امکاناتی چون بستری ترک اعتیاد، سم زدایی مواد، خدمات روانشناسی، برنامه های فرهنگی، ورزشی و غیره، برگزاری کلاس ها و جلسات آموزشی- انگیزشی و کادری دلسوز برخوردار است.

آدرس: اقدسیه، بلوار ارتش، ازگل، خیابان ازگل، خیابان صدرنژاد، کوچه شیری، پلاک 11

شماره تماس: 02122785405

6. کمپ ترک اعتیاد همت:

کمپ ترک اعتیاد همت از سابقه ای 15 ساله برخوردار است. کمپ اجباری و اختیاری، سم زدایی، ترک شیشه و غیره با امکانات رفاهی عالی، همگی جزو خدمات ارائه شده در این کمپ ترک اعتیاد هستند.

آدرس: تهران، شهر زیبا، ابتدای بلوار تعاون، خیابان مرادی، خیابان جاوید، کوچه طاهری، پلاک 18

شماره تماس: 02144155938

7. کمپ ترک اعتیاد شریعتی:

در کمپ ترک اعتیاد شریعتی، امکان مشاوره شخصی و خانواده، جلسات بهبودی، پزشک عمومی، جلسات روانشناسی و غیره برای بیماران فراهم شده است.

آدرس: خیابان شریعتی، خیابان ملک

شماره تماس: 02177643469

8. کمپ ترک اعتیاد رهپویان بیداری:

از جمله نقاط قوت مرکز ترک اعتیاد رهپویان بیداری، ترک انواع مواد مخدر به صورت اجباری و اختیاری، به کارگیری پزشک مددیار، روانکاو و روانشناس، برگزاری کلاس های آموزشی است. در کنار این نقاط قوت، خصوصیاتی که باعث تمایز کمپ ترک اعتیاد رهبپویان بیداری از سایر مراکز می شود، برخورداری از محیطی آرام و اتاق های تک نفر با امکانات هتلینگ است. در این مرکز ازروش های نوین ترک اعتیاد استفاده می شود.

آدرس: تهران، جاده خاوران، سه راه سیمان، غنی آباد، خیابان امام خمینی، ده متری پازوکی، انتهای کوچه دست چپ

شماره تماس: 09391249731

9. کمپ ترک اعتیاد نورو کمپ:

از جمله امکانات و خدمات مرکز ترک اعتیاد نورو کمپ، برخورداری از روانشناس و روانپزشک، کنسول بازی (میز بیلیارد، پینگ پونگ، فوتبال دستی) و ارائه کلیه خدمات رفاهی است. کادر درمانی بسیار حرفه ای نورو کمپ و رضایت بالای بیماران و خانواده های آنها باعث تمایز این کمپ ترک اعتیاد از سایر مراکز درمانی شده است.

آدرس: تهران، خیابان شریعتی، پایین تر از حسینیه ارشاد، خیابان ناطق نوری، ابتدای کوچه لاجوردی، پلاک 22

شماره تماس: 02122890020

10. کمپ ترک اعتیاد ارغنون:

کمپ ترک اعتیاد ارغنون در محله ولیعصر تهران واقع شده است. این مرکز با برخورداری از تمام امکانات، یکی از بهترین کمپ های ترک اعتیاد در تهران است.

آدرس: تهران، ولیعصر، خیابان طالقانی، کنارگذر حافظ، خیابان ولدی، پلاک 424، طبقه چهارم، واحد هفت

شماره تماس: 02186034046

نتیجه

شما کدام کمپ ترک اعتیاد را برای بیمار خود انتخاب می کنید؟ آیا کمپ اعتیاد دیگری درتهران می شناسید که بخواهید معرفی کنید؟

حالا نوبت شماست تا نظر خود را راجع به این مقاله برایمان بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *