۱۰ تا از بهترین پانسیون های نگهداری از حیوانات در تبریز

پانسیون حیوانات خانگی، شغل و خدماتی نوین و نوپا به شمار می‌رود. این مراکز مجموعه‌هایی هستند که به طور کوتاه یا بلند مدت از حیوانات نگهداری می‌کنند. ممکن است افراد بنا به دلایل مختلف برای مدتی در روز یا حتی بیشتر، مثلا به مدت یک هفته  امکان نگهداری و رسیدگی حیوان خانگی خود را نداشته باشند و همچنین شخص دیگری نباشد تا حیوان را نزد او به امانت بگذارند. برخی دیگر نیز اعتماد کافی برای به امانت گذاشتن پت دلبند خود نزد دیگران را ندارند. تحت هر شرایط امروزه پانسیون‌های حیوانات خانگی در خدمت شما هستند تا با خیالی آسوده و در محیطی شبیه به یک خانه بازی و مملو از سرگرمی، پت خود را پانسیون کنید. متاسفانه برخی افراد سودجو برای کسب درآمد یا از روی سرگرمی پانسیون‌هایی غیر بهداشتی و بدون مجوز‌های لازم را تاسیس می‌کنند و به سرپرستی گرفتن و ارائه خدمات نامناسب به حیوانات خانگی می‌پردازند. مهم نیست نیاز شما به پانسیون طولانی مدت باشد یا حتی برای چند ساعت، باید در نظر بگیرید جایی که پت خود را به آنها می‌سپارید از نهایت خدمات بهداشتی و رفاهی برخوردار باشد تا خدایی نکرده مشکلی برای حیوان خانگی‌تان پیش نیاید؛ چرا که اگر پت شما در محیطی قرار گیرد که حیوان آلوده یا خاک تمیز نشده آنجا باشد ممکن است به انواع بیماری‌های عفونی و انگلی دچار شود و حتی ممکن است جان او به خطر بیفتد.

اگر به دنبال پانسیون‌های معتبر و بهداشتی هستید تا با خیال آسوده از خدمات آنها بهره‌مند شوید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با یکدیگر به معرفی و بررسی ۱۰ تا از بهترین پانسیون حیوانات خانگی در تبریز بپردازیم.

1. پت هتل تبریز

هتل پت اولین مجموعه اقامت و پانسیون حیوانات خانگی در شهر تبریز است. هتل پت برای نخستین بار، به روزترین و کامل‌ترین امکانات رفاهی و بهداشتی را گرد هم آورده است تا دارندگان حیوانات خانگی بتوانند دلبندان خود را برای تیمار و سرگرمی به این مرکز بسپارند. همچنین مهمانان، مسافران و گردشگرانی که به شهر زیبا و تاریخی تبریز مسافرت نمودند و قصد دارند در طی سفر آرامش و آسایش حیوان خانگی خود را نیز تامین کنند، می‌توانند از خدمات پانسیون این مرکز بهره بگیرند. علاوه بر پانسیون، مجموعه پت هتل شامل خدمات دامپزشکی، پارک‌هاو فضاهای بازی، رومینینگ حرفه‌ای، آتلیه عکاسی مخصوص حیوانات، مزون لباس و مربیان حرفه‌ای و… نیز است که شما عزیزان می‌توانید با مناسب‌ترین قیمت‌ها از آنها بهره‌مند شوید.

آدرس: تبریز، زعفرانیه، میدان شبنم، سر پایینی شبنم، پت هتل

شماره تماس: 04134390897

لینک گوگل مپ: https://maps.app.goo.gl/8fJEhxKhSjBwSxR49

2. پانسیون و کلینیک حیوانات خانگی ارک

کلینیک حیوانات خانگی ارک با دارا بودن تمام مجوزها و مدارک بهداشت جهانی، یکی دیگر از معتبرترین مکان‌های پانسیون پت در تبریز است. به جرات می‌توان گفت کلینیک حیوانات خانگی ارگ مجهزترین و بهترین کلینیک دامپزشکی در شمال غرب کشور است. این مرکز با بیش از ۱۸ سال سابقه کار درخشان، آماده ارائه خدمات برای مشتریان است.

آدرس: تبریز، خیابان 17 شهریور جدید، جنب کوچه ارک

شماره تماس: 04135569090

لینک گوگل مپ: https://maps.app.goo.gl/CwqNVJQzLTjuDKf7A

3.کلینیک شبانه‌روزی و پانسیون پتس هوم

کلینیک شبانه روزی حیوانات خانگی پتس هوم، مرکزی معتمد و معتبر است. این کلینیک با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته و فناوری‌های به روز دنیا و نیز تجربیات ماهرترین دامپزشکان و مجرب‌ترین مربیان، همواره سعی بر آن دارد تا خدماتی ارزنده و در خور شأن برای مشتریان خود به ارمغان آورد. این کلینیک دوست داشتنی، پاتوق نژادهای مختلف سگ و گربه‌هاست، پس هرچه سریع‌تر پت خود را به این مکان ببرید تا تواند دوست‌های جدیدی برای خود پیدا کند.

کلینیک دامپزشکی پتس هوم خدمات فوق تخصصی مثل انگل تراپی، انجام واکسیناسیون حیوانات، جراحی‌های مختلف و… را نیز دربر دارد.

آدرس: تبریز، ائل گلی، بالاتر از فلکه فردوس، ۳۵ متری یاغچیان روبروی سوپر مارکت سهند

شماره تماس: 09143719561

لینک گوگل مپ: https://maps.app.goo.gl/6dJktgAejobqhDo3A

4. کلینیک حیوانات خانگی سینا

کلینیک فوق تخصصی حیوانات خانگی سینا، پانسیونی مجهز و بهداشتی است. کلینیک سینا برای نگهداری هر نوع از حیوانات تجهیزات پیشرفته و خاص خود را دارد و دلبند شما به بهترین نحو در این مرکز نگهداری خواهد شد.

این مرکز علاوه بر پذیرش و تیمار حیوانات، خدماتی از قبیل جراحی‌های بافت نرم، جراحی‌های بافت سخت، جراحی‌های زیبایی، تست قند خون، ناخن گیری، تخلیه کیسه‌های مقعدی، درمان انواع بیماری‌های گوارشی، درمان بیماری‌های چشم، درمان مشکلات اندام‌های حرکتی، درمان بیماری‌های عفونی، درمان بیماری‌های پوستی، درمان بیماری‌های اعصاب و بسیاری از مشکلات و ناهنجاری‌های دیگر را نیز رائه می‌دهد.

آدرس: تبریز، اول خیابان دامپزشکی، 12 متری حمدی

شماره تماس: 04134416249

اینستاگرام: https://www.instagram.com/sina.petclinic/?hl=fa

لینک گوگل مپ: https://maps.app.goo.gl/aZyap1YZqkKiHk6j7

5. کلینیک حیوانات خانگی شفا

پت شاپ و کلینیک حیوانات خانگی شفا، با دارا بودن محیطی فوق بهداشتی و راحت یکی دیگر از گزینه‌های مطلوبیست که می‌توانید حیوانات خانگی خود را در آنجا پانسیون کنید. تمامی کارکنان و مربیان این کلینیک با نهایت دقت، ظرافت و مهربانی با حیوان شما برخورد می‌کنند. این مجموعه از یک پت شاپ فوق العاده مجهز و پیشرفته نیز بهره‌مند است که آنچه که برای رفاه و سلامت سگ یا گربه‌تان نیاز است را می‌توانید آنجا یافت کنید. صمیمیت و دوستی عوامل مجموعه با حیوانات و قیمت‌های بسیار مناسب دو وجه تمایز این مرکز از سایر پانسیون‌ها هستند.

آدرس: تبریز، ولیعصر، خیابان اوحدی، جنب شهر کتاب، پلاک 19

شماره تماس: 04133327203

لینک گوگل مپ: https://maps.app.goo.gl/WDvXUGYseAwDbDESA

6. پت کلینیک مهر

کلینیک تخصصی حیوانات خانگی مهر، یکی دیگر از معتبرترین و مجهزترین دامپزشکی‌های تبریز است. بهره‌گیری از آخرین متدهای روز دنیا برای نگهداری حیوانات، علتی است که قطعاً پت شما بعد‌ها نیز خواستار رفتن به این مرکز خواهد شد. این کلینیک با دریافت حداقل هزینه برترین خدمات نگهداری حیوانات را در تبریز ارائه می‌دهد.

آدرس: رشدیه، خیابان گلدیس، روبه‌روی کاشت موی فائق

شماره تماس: 04136689518

لینک گوگل مپ: https://maps.app.goo.gl/XXmBeXwRXyATXCvZA

 

7. پانسیون و دامپزشکی اسکای

کلینیک دامپزشکی اسکای یکی از معتبرترین و بهداشتی‌ترین مراکز رسیدگی به حیوانات در محدوده باغمیشه است. این مرکز تخفیفات ویژه‌ای برای کیس‌های حمایتی قائل می‌شوند و تمام خدمات چکاپ واکسیناسیون را با کف قیمت انجام می‌دهند. طی مدت زمانی که بچه دلبند شما در این مکان پانسیون شده است، می‌تواند از خدمات اصلاح، شست و شو، آتلیه عکاسی، آموزش رفتاری و…. به بهترین نحو بهره‌مند شود. همچنین درصد بالایی است مراجعه کنندگان این مرکز پانسیون، از کیفیت خدمات و حیوان دوستی آنها اعلام رضایت داشتند.

آدرس: تبریز، شهرک باغمیشه، خیابان شهریار (بازارچه)، مابین شهریار ۲ و ۳، نرسیده به میدان ارغوان

شماره تماس: 09143707334

8. کلینیک پت دکتر سینا یعقوبی

دکتر سینا یعقوبی یکی از مهربان‌ترین و کاربلدترین دامپزشکان در شهر تبریز است. تمام خدمات کلینیک و دامپزشکی ایشان دارای مجوز و به اصولی‌ترین شکل ممکن هستند. انواع چکاپ، واکسیناسیون، جراحی‌ها، اصلاح، شست و شو، آزمایش‌های تشخیص و…. خدمات نفیس و ارزنده‌ای هستند که می‌توانید از این مرکز دریافت کنید. شما می‌توانید پیش از پانسیون کردن دلبندتان در کلینیک دکتر یعقوبی، از محل نگهداری حیوانات بازدید بفرمایید تا خیالتان بابت آرامش و آسایش پت راحت باشد.

آدرس: تبریز، ولیعصر، فلکه بزرگ، جنب آلپ تور، دامپزشکی دکتر سینا یعقوبی تبریز

شماره تماس: 04133314428

لینک گوگل مپ: https://maps.app.goo.gl/Fk1grbzs52fc2C5n8

9. کلینیک حیوانات خانگی شهریار

کلینیک شهریار به مدیریت دکتر وحید ولی‌زاده یکی دیگر از تخصصی‌ترین مراکز پانسیون است که به شما پیشنهاد می‌کنیم. این کلینیک خدمات ارائه شناسنامه، پیرایش، بستری، سونوگرافی، دندانپزشکی و…  را برای انواع حیوانات عرضه می‌کند. این مرکز تنها یک دامپزشکی نیست بلکه یک آغوش گرم و پناهگاهی امن برای حیوانات و حامیان آن هاست.

آدرس: تبریز،ولیعصر،بالاتر از فلکه خوابگاه،نرسیده به فلکه بارنج،نبش مریم شرقی، کلینیک حیوانات خانگی شهریار

شماره تماس: 04133301174

لینک گوگل مپ: https://maps.app.goo.gl/cQf7Lbx3oEAS1KgA7

10. پانسیون و مهد شبانه روزی جانتاپ

کلینیک حیوانات خانگی جانتاپ، مثل یک بهشت برین برای پت دلبند شماست. فضای این محیط به قدری زیبا و آرامش بخش است که تمام مراجعه کنندگان و مشتریان ‌بی‌شک برای دفعات بعدی نیز به این مرکز سر می‌زنند. مدیریت این مجموعه دکتر علی اصغر رفیع‌زاده یکی از نامی‌ترین و مشهورترین دامپزشکان تبریز است. ایشان با توجه به علاقه بسیار شدید به حیوانات اقدام به تاسیس پانسیون و کلینیک حیوانات خانگی خود در تبریز کردند.

آدرس: تبریز، شهرک پرواز، خیابان پرواز ، مابین فلکه اصلی پرواز و میدان بابایی 3، جنب نان سجاداوستا

شماره تماس: 04133866107

لینک گوگل مپ: https://maps.app.goo.gl/byz77PwYCwwS5uRE7

جمع بندی

در مقاله ۱۰ تا از بهترین پانسیون حیوانات خانگی در تبریز را برایتان گردآوری و به ارمغان آوردیم. امیدواریم با استفاده از خدمات هر کدام از پانسیون‌ها که برمی‌گزینید، نهایت رضایت را داشته باشید. اگر تجربه، نظر و یا سوالی درباره استفاده و بهره‌گیری از خدمات پانسیون نگه داری از حیوانات دارید، لطفا آن را در قسمت نظرات درج بفرمایید.

 

حالا نوبت شماست تا نظر خود را راجع به این مقاله برایمان بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *