۱۰ تا از بهترین نمایشگاه های اتومبیل تهران

۱۰ تا از بهترین نمایشگاه های اتومبیل تهران

۱۰ تا از بهترین نمایشگاه های اتومبیل تهران

۱۰ تا از بهترین نمایشگاه های اتومبیل تهران شامل نمایشگاه هایی می شود که اتومبیل های مختلفی را برای عرضه در اختیار دارند. شهر تهران از نمایشگاه های اتومبیل متعددی برخوردار است که انتخاب از بین آنها، کار سختی است. هنگام انتخاب نمایشگاه اتومبیل باید معیارهای مختلفی را مد نظر قرار دهید که در این مقاله در مورد آنها توضیح می ئدهیم. با ما همراه باشید تا با بهترین نمایشگاه های اتومبیل تهران آشنا شوید.
هنگام خرید اتومبیل از نمایشگاه های تهران باید به چه نکاتی توجه کنیم؟
هنگام خرید اتومبیل از بهترین نمایشگاه های اتومبیل تهران باید به موارد مختلفی توجه داشته باشید. مثل:
. توصیه های مشاوران نمایشگاه: قبل از هر انتخابی باید با مشاوران نمایشگاه صحبت کنید. این مشاوران کاربلد و حرفه ای، تمامی اطلاعات مورد نیز از مزایا و معایب خودروها ر در اختار شما قرار می دهند تا با دید وسیع تری دست به انتخاب بزنید.
. خصوصیات فنی اتومبیل: یک اتومبیل باید از نظر نوع موتور، جعبه دنده و سایر موارد فنی بررسی شود.
. ایمنی اتومبیل: از جمله مواردی که در خصوص تامین ایمنی باید مورد مورد بررسی قرار بگیرد، ترمزهای ضد قفل، کیسه هوا و غیره هستند.
. امکانات داخلی اتومبیل: روکش های صندلی را می وانید مورد بررسی قرار دهید و سایر امکاناتی که مربوط به یک خوردرو هستند.
معرفی ۱۰ تا از بهترین نمایشگاه های اتومبیل تهران

1. نمایشگاه اتومبیل خسروانی:

یکی از قدیمی ترین و بهترین نمایشگاه های اتومبیل تهران، نمایشگاه اتومبیل خسروانی است که از سال 1351 در حیطه فروش خودروهای داخلی و خارجی فعالیت می کند. از جمله خصوصیات این نمایشگاه اتومبیل می توان به نیروهای متخصص فروش و همچنین، ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان اشاره کرد. این نمایشگاه اتومبیل، نمایندگی برتر فروش خودروهایی چون بنز، لکسوس، پورشه، هیوندا، سانگ یانگ و انواع خودروهای هیبریدی را بر عهده دارد. نمایشگاه اتومبیل خسروانی در نیاوران و عباس آباد هم شعبه دارد که در ادامه، به آدرس و شماره تماس شعبه مرکزی اشاره کرده ایم.
آدرس شعبه مرکزی: فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، بین اباذر و مهران، پلاک 69
شماره تماس: 02148421

2. نمایشگاه اتومبیل فرنام:

اگر به دنبال خرید خودرو به صورت اقساطی هستید، فرنام خودرو را به شما پیشنهاد می دهیم که با ارائه خدمات بی نظیر و اخلاق حرفه ای کارکنان خود توانسته است رضایت مشتریان خود را بدست آورد. فروش اقساطی این نمایشگاه اتومبیل هم برای خودروهای داخلی است و هم برای خوذدروهای خارجی. از حمله خودروهای ایرانی که در نمایشگاه اتومبیل فرنام می توانید پیدا کنید، پارس، دنا، مزدا تری و غیره هستند.
آدرس: اتوبان شهید سلیمانی (رسالت) ، خیابان مدائن، ابتدای خیابان اخلاقی، پلاک 80
شماره تماس: 77091218

3.نمایشگاه اتومبیل آرشا:

نمایشگاه اتومبیل آرشا هم خرید اقساطی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی خوروی مورد نظر خودتان با کارشناسان فروش نمایشگاه اتومبیل آرشا تماس بگیرید.
آدرس: تهران، فلکه دوم صادقیه، ابتدای آیت الله کاشانی، بوستان یکم، پلاک 6
شماره تماس: 02144067594

4. نمایشگاه اتومبیل آوانگارد:

در شهرک غرب تهران هم می توانید تعدادی از بهترین نمایشگاه های اتومبیل را پیدا کنید که یکی از آنها، نمایشگاه اتومبیل آوانگارد است.
آدرس: شهرک غرب، میدان صنعت، پاساژ پلاتین، جنب بانک سینا
شماره تماس: 86090221

5. نمایشگاه اتومبیل آرمانی:

نمایشگاه اتومبیل آرمانی انواع سفارشات مشتریان را در خصوص خرید اتومبیل های وارداتی قبول می کند. شما می توانید خودروی مورد نظر خود را به این نمایشگه اتومبیل سفارش دهید.
آدرس: خیابان شریعتی، چهارراه قنات
شماره تماس: 091220887222

6. نمایشگاه اتومبیل برهانی:

نمایشاه اتومبیل برهانی در محله درختی تهران قرار دارد و پاسخگوی سوالات شما در خصوص خرید خودرو است. نمایشگاه اتومبیل برهانی، کلیه خدمات پس از فروش را هم به مشتریان ارائه می دهد.
آدرس: شهرک غرب، بلوار دادمان، جنب کوچه ایمان
شماره تماس: 09121192929

7. نمایشگاه اتومبیل مهربان:

نمایشگاه اتومبیل مهربان، نمایندگی پرشیا خودرو در تهران به شمار می آید. اگر قصد خرید بهترین خودروی ایرانی را دارید، این نمایشگاه را به شما پیشنهاد می دهیم.
آدرس: خیابان ملاصدرا، پلاک 252
شماره تماس: 021882100413

8. نمایشگاه اتومبیل فولکس کار:

نمایشگاه اتومبیل فولکس کار یکی از مراجع مطمئن برای خرید و فروش خودرو در تهران است. نمایشگاه اتومبیل فولکس کار از تنوع بی شماری در ارائه انواع خودروهای جدید و پرطرفدار برخوردار است.
آدرس: اتوبان مدرس شمالی، خروجی بلوار میرداماد، زیر پل میرداماد، پلاک 370

9. نمایشگاه اتومبیل هورسان:

نمایشگاه اتومبیل هورسان در خیابان سهروردی شمالی قرار دارد و یکی از بهترین گزینه ها برای خرید و فروش خودرو محسوب می شود. این نمایشگاه با ارائه بهترین قسمت ها و همچنین، فراهم کردن امکانات مختلف به مشتریان خود خدمات ارائه می دهد.
آدرس: سهروردی شمالی، خیابان هویزه غربی، خیابان یوسفی، پلاک 7
شماره تماس: 02188743063

10. نمایشگاه اتومبیل فرخ نژاد:

نمایگاه اتومبیل فرخ نژاد هم در حوزه خرید و فروش خودروهای صفر و کارکرده، معاوضه و مشاوره فعالیت دارد. این نمایشگاه عرضه کننده مسقیم خودروهای وارداتی به شمار می آید.
آدرس: خیابان شهید بهشتی، بعد از تقاطع سهروردی، پلاک 137
شماره تماس: 88751350

خرید خودرو از بهترین نمایشگاه های اتومبیل تهران چه مزایایی دارد؟
خرید خودرو از بهترین نمایشگاه های تهران مزایای زیر را برای شما به دنبال دارد:
. بهره مندی از مشاوره افراد متخصص در زمینه خودرو
. قدرت انتخاب بالا
. امکان سفارش خودرویی خاص
. بررسی تمام موارد فنی خودرو
. امکان تست خودرو
. معامله قانونی خودرو
. تحویل به موقع خودرو
. اطمینان خاطر خریدار
. ارائه خدمات پس از فروش (مثل خدمات تعمیر و نگهداری، قطعات یدکی، تعمیرات بدنه و غیره)
. ارائه خدمات بیمه
برای کسب اطلاعات در مورد مزایای هر یک از بهترین نمایشگاه های اتومبیل تهران، حتما برای مشاوره مراجعه کنید یا تماس بگیرید.
نتیجه
بهترین نمایشگاه های اتومبیل تهران، خدمات عالی و متمایزی را در زمینه فروش انواع خودروهای داخلی و خارجی ارائه می دهند. شما باید با بررسی خصوصیات هر یک، سابقه خرید و فروش، بررسی خدمات ارائه شده به مشتریان و کسب اطلاعات بیشتر برای خرید خودرو، برای خرید از این نمایشگاه های اتومبیل اقدام کنید. آیا شما هم تا به حال از بهترین نمایشگاه های اتومبیل تهران، خدورویی را خریداری کرده اید؟

حالا نوبت شماست تا نظر خود را راجع به این مقاله برایمان بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *