۱۰ تا از بهترین مدرس های زیست شناسی کنکور

ده تا از بهترین معلم های زیست کنکور

۱۰ تا از بهترین معلم های زیست شناسی کنکور

۱۰ تا از بهترین مدرس های زیست شناسی کنکور شامل اساتیدی می شوند که دانش آموزان با مراجعه به آنها، توانسته اند رتبه خوبی در درس زیست شناسی کسب کنند.

زیست شناسی یکی از درس های مهم رشته تجربی است که تاثیر سرنوشت سازی در رتبه کنکور تجربی دارد. بسیاری از کنکوری ها برای قبولی در رشته های پرطرفدار تجربی، به بهترین مدرس زیست شناسی کنکور مراجعه می کنند؛ از این رو، مقاله امروز ما هم به معرفی بهترین مدرس های زیست شناسی کنکور اختصاص دارد.

چگونه می توانیم در زیست شناسی کنکور عملکرد موفقی داشته باشیم؟

سوالات زیست شناسی کنکور، ترکیبی از زیست دوم، سوم و پیش دانشگاهی است. در ابتدا، دانش آموز باید بر روی تمام این پایه ها تسلط داشته باشد. برای تسلط یافتن هم باید در کنار مطالعه کتاب ها، مفاهیم زیست شناسی را به طور دقیق و کامل درک کرد و با تست زدن های منظم، وضعیت یادگیری را بهبود بخشید. مدرس های زیست شناسی کنکور، بهترین و نزدیکترین تست ها به زیست کنکور را به شما معرفی می کنند تا با حل آنها، دیگر استرسی بایت سوالات جدید کنکور نداشته باشید.

بهترین مدرس زیست شناسی کنکور باید از چه خصوصیاتی برخوردار باشد؟

. بهترین مدرس زیست شناسی کنکور باید در رشته زیست تحصیل کرده باشد و مدرک خود را از دانشگاه معتبری دریافت کرده بتشد.

. در کنار استفاده از کلمات درست برای توضیح مفاهیم، از بیان مناسبی برخوردار باشد.

. زیست شناسی کنکور را به روشی به روز تدریس کند و از تکتنیک های مفیدی استفاده نماید.

. یهترین مدرس زیست شناسی کنکور شما را به تست زدن تشویق می کند و با درخواست تمرینات بیشتر، شما را به خوبی برای کنکور آماده می کند.

. بهترین مدرس زیست شناسی کنکور، جزوه ای مفید و جامع از دروس زیست شناسی را در اختیار دانش آموز قرار می دهد تا با مرو سریع آن، تمامی مفاهیم در ذهن دانش آموز تثبیت شود.

معرفی بهترین مدرس های زیست شناسی کنکور 

۱- استاد پوریا خیراندیش:

استاد پوریا خیراندیش از جمله مدرسان جوان و معروف زیست شنلسی کنکور است که رزومه خوبی دارد. او در دانشگاه علوم پزشکی شیراز مدرک دکترای خود را دریافت کرده است. پوریا خیراندیش، مولف کتاب های زیست خیلی سبز و جزوه طلایی زیست شناسی ماز است. برگزاری همایش های کشوری زیست شناسی هم در رزومه درخشان خیراندیش قرار دارد.

از نقاط مثبت استاد پوریا خیراندیش می توان به بیان عالی و تسلط بالا بر روی مطالب اشاره کرد، ولی جزوه خاصی را در اختیار دانش آموز قرار نمی دهد.

۲- استاد مهدی آرام فر:

استاد مهدی آرام فر، مدیر انتشارات تخته سیاه است. استاد آرام فر در رشته پزشکی از دانشگاه شهید بهشتی فارغ التحصیل شده است. مهدی آرام فر مولف کناب های زیادی است؛ از جمله زیست شناسی گیاهی، آموزش و تست زیست شناسی در پایه های مختلف و غیره. کلاس های نکته و تست آرام فر در آنلاین آکادمی برگزار می شود که در خیابان وحید نظری واقع شده است.

۳- استاد حمیدرضا زارعی:

استاد حمیدرضا زارعی تحصیل کرده رشته ژنتیک، یکی از بهترین مدرس های زیست شناسی کنکور در شیراز است. حمیدرضا زارعی در کنار تدریس حضوری و آنلاین زیست شناسی پایه های مختلف کنکور، زیست شناسی را به صورت جلسه ای هم برگزار می کند. هر یک جلسه هم معادل ۹۰ دقیقه است.

۴- استاد رضا بهنام:

استاد رضا بهنام با برگزاری دوره های مختلف، از جمله دوره های آموزشی سالیانه و دوره های آمادگی برای امتحانات نهایی، رضایت بالای دانش آموزان را به دست آورده است. از جمله مزایای کلاس های استاد رضا بهنام می توان به قیمت مناسب کلاس های حضوری و آنلاین و آمار بالای قبولی اشاره کرد. رضا بهنام، سبک متفاوتی در تدریس زیست دارد؛ از این رو، بهتر است تعدادی ویدئو از کلاس های این استاد را ببینید تا با سبک او آشنا شوید.

۵- استاد اشکان هاشمی:

استاد اشکان هاشمی، فارغ التحصیل رشته پزشکی دانشگاه شهید بهشتی است. اشکان هاشمی سابقه تدریس در معروف ترین دبیرستان های استان تهران را دارد و کلاس های زیست خود را در موسسه رایان کلاس برکزار می کند. او مولف کتاب های مختلفی در انتشاراتی چون خط قرمز، مبتکران و نشر الگو است. تدریس استاد اشکان هاشمی، تست- محور است.

۶- استاد امین الرعایا:

استاد امین الرعایا از ۱۵ سال سابقه تدریس در مدارس مختلف تهران برخوردار است و نمونه های تالیفی و ویراستاری متعددی را درکارنامه خود دارد. دانش آموزان بسیاری با شرکت در کلاس های امین الرعایا توانستند به رتبه های برتر کنکور تجربی دست پیدا کنند.

۷- استاد رضا امیر:

استاد رضا امیر با ۲۷ سال سابقه تدریس یکی از محبوب ترین مدرس های زیست شناسی کنکور است. استاد رضا امیر با تدریس های مفید خود در کانال های تلگرامی به شهرت رسیده ست.

۸- استاد علی محمد عمارلو:

استاد علی محمد عمارلو، فارغ التحصیل رشته پزشکی از دانشگاه تهران است. او در آموزشگاه هدف، کلاس ها و دوره های آمادگی برای کنکور زیست شناسی را برگزار می کند.

۹- استاد علی کرامت:

استاد علی کرامت، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد زیست گیاهی از دانشگاه تربیت معلم است. علی کرامت، طراح سوالات زیست در آزمون های آموزش و پرورش است. برگزاری آزمون های جامع، پرسش های هفتگی، رفع اشکالات و توضیح خط به خط کتاب از جمله خصوصیات کلاس های استاد علی کرامت به شمار می آیند.

۱۰- استاد مجید سرودی:

استاد مجید سرودی با سابقه ۲۱ ساله خود، فارغ التحصیل دکترای رشته پزشکی است. استاد مجید سرودی از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۹۵ دبیر موسسه گزینه دو و از سال ۱۳۸۰ تاکنون، دبیر موسسه مبتکران است. مجید سرودی دبیر زیست بسیاری از دبیرستان های معروف بوده است؛ مثل دبیرستان آریان، ونک، رسالت، شهید زین الدین و غیره.

نتیجه

زیست شناسی کنکور، ۵۰ سوال از تعداد کل سوالات رشته تجربی را تشکیل می دهد؛ از این رو، می تواند نقش مهمی در کسب یک رتبه خوب داشته باشد. تست زدن منظم در کنار بهترین مدرس زیست شناسی کنکور، قطعا می تواند شما را به موفقیت نزدیک تر کند. آیا شما هم تا به حال برای رفع اشکالات خود در درس زیست شناسی به بهترین مدرس های معرفی شده در این مقاله مراجعه کرده اید؟

حالا نوبت شماست تا نظر خود را راجع به این مقاله برایمان بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *