۱۰ تا از بهترین معلم های ریاضی کنکور

ده تا از بهترین معلم های ریاضی کنکور

معرفی ۱۰ تا از بهترین معلم های ریاضی کنکور

۱۰ تا از بهترین مدرس های ریاضی کنکور همان چیزی است که برای موفقیت در کنکور به آن نیاز دارید. درس ریاضی از جمله درس هایی است که همه رشته ها با آن درگیر هستند . کسب رتبه بالا در درس ریاضی تاثیر مستقیمی بر روی رتبه شما در کنکور ریاضی فیزیک، تجربی و حتی انسانی می گذارد. از آنجایی که تست های کنکور دقیقا شبیه به تمرینات کتاب نیستند، کمک ها و راهنمایی های یک مدرس ریاضی کنکور می تواند نقش مهمی در موفقیت شما ایفا کند. در مقاله امروز با بهترین مدرس های ریاضی کنکور آشنا می شویم با ما همراه باشید.

چگونه می توانیم در ریاضی کنکور عملکرد موفقی داشته باشیم؟

ریاضی، درسی مفهومی- محاسباتی است که بر پایه فرمول های ریاضی، روش های پیچیده محاسباتی و درک عمیق مسائل است. تعداد سوالات درس ریاضی در هر کنکور متفاوت است؛ مثلا در کنکور ریاضی فیزیک، تعداد ۵۰ سوال به ریاضی اختصاص داده شده است.

از آنجایی که ریاضی یک درس حفظ کردنی نیست، قطعا آموزش مدرس نقش مهمی در یادگیری آن دارد. بنابراین، پیشنهاد می دهیم که از آموزش های بهترین مدرس رباضی کنکور بهره مند شوید تا بتوانید به خوبی از پس سوالات کنکور بربیایید.

بهترین مدرس ریاضی کنکور باید از چه خصوصیاتی برخوردار باشد؟

. فن بیان خوب

. تسلط بر کتاب های ریاضی پایه های مختلف

. حضور سر وقت در کلاس های کنکور

. ارائه مطالب کتاب ریاضی به ساده ترین شکل ممکن

. خشک نبودن کلاس ها و برخورداری از جذابیت در حین تدریس

. درخواست حل تمرینات ریاضی از دانش آموز

. تشویق به زدن تست های ریاضی به صورت منظم.

معرفی بهترین مدرس های ریاضی کنکور

۱- استاد محمد ارباب بهرامی:

استاد محمد ارباب بهرامی از طراحان نام آشنای آزمون های آزمایشی ریاضی گاج است! محمد ارباب بهرامی، دوره های آموزشی حضوری خود را در کانون برگزار می کند. البته، امکان برگزاری کلاس های آنلاین هم وجود دارد. درصد قبولی بالا و رضایت بسیار زیاد دانش آموزان از جمله نقاط مثبت استاد محمد ارباب بهرامی هستند. لازم به ذکر است که بهرامی، جزو مدرسین برتر کارنامه خرد و گاجینو است و در کنار ریاضی، هندسه و گسسته هم آموزش می دهد.

۲- استاد مهرداد جنگی:

استاد مهرداد جنگی از جمله استادان جوان و محبوب ریاضی کنکور است. مهرداد جنگی سابقه تدریس و تالیف تعدادی از کتاب های ریاضی را هم دارد. اگر به دنبال تدریس سرگرم کنده و البته باکیفیتی هستید، مهرداد جنگی را به شما پیشنهاد می دهیم.

۳- استاد سامان سلامیان:

استاد سامان سلامیان فارغ التحصیل مهندسی عمران از دانشگاه امیرکبیر است. سامان سلامیان درس ریاضی را از پایه تا کنکور به دانش آموزان آموزش می دهد. از جمله افتخارات استاد سامان سلامیان این است که او موسس اولین دپارتمان ریاضی است. سلامیان در کلاس های کنکور خود از شیوه طرح پرسش و پاسخ استفاده می کند.

۴- استاد مجتبی دادبام:

استاد مجتبی دادبام یکی از استادان موسسه ونوس است که سابقه کاری درخشانی در زمینه تدریس ریاضیات گسسته و هندسه دارد. دادبام، مدرک دکتری خود را در رشته مهندسی مکانیک از داشگاه شریف دریافت کرده است. دادبام با ۱۴ سال سابقه تدریس ریاضی در مدارس و دبیرستان های مطرح، دانش آموزان زیادی را به دستیابی رتبه های تک رقمی در کنکور سوق داده است.

۵- استاد علی مقدم نیا:

استاد علی مقدم نیا از حمله اساتید جوان و محبوب درس ریاضی است. او دبیر آموزشگاه کنکور هدف بوده و مولف کتاب های میکروطبقه بندی گاج و دور دنیا در ۴ ساعت هم است. مقدم نیا، ریاضی کنکور را به شکل حضوری و آنلاین تدریس می کند.

۶- استاد بابک سادات:

استاد بابک سادات کارشناسی ارشد مهندسی بیوتکنولوژی خود را از دانشگاه صنعتی امیرکبیر دریافت کرده است. از سوابق آموزشی او می توان به بیش از از ۲۰ سال سابقه تدربس اشاره کرد و او از سال ۹۰ تا کنون، مدرس ریاضی در شبکه آموزش است. از نمونه کارهای تالیفی او هم می توان به تالیف کتاب هایی در انتشارات تخته سیاه، راه اندیشه و غیره اشاره کرد.

۷- استاد مجید رفعتی:

استاد مجید رفعتی در تدریس ریاضی و به خصوص حسابان تخصص خاصی دارد. او مولف و نویسنده چندین نمونه کتاب در انتشترات گاج است. او فارغ التحصیل مهندسی مکانیک از دانشگاه تهران است و با ۲۰ سال سابقه تدریس در دبیرستان ها، قطعا یکی از بهترین مدرس های ریاضی کنکور به شمار می آید.

۸- استد سروش مویینی:

استاد سروش مویینی فارغ التحصیل مهندسی مکانیک از دانشگاه شریف است. در کارنامه درخشان مویینی می توان به تدریس در برنامه های مختلف اشاره کرد؛ مثل برنامه کنکور، یک مسیر موفقیت، کارنامه ۲۰ و غیره.

۹- استاد امیرهوشنگ انصاری:

استاد امیرهوشنگ انصاری، مدرس نمونه درس ریاضایت و هندسه به شمار می آید. او دارای مدرک کارشناسی در رشته عمران است. دی وی دی های آموزشی که این استاد منتشر کرده است هم آمار رضایت بالایی را در میان دانش آموزان به خود اختصاص داده است.

۱۰- استاد آریان حیدری:

استاد آریان حیدری، دبیر برتر ریاضی تجربی و حسابان کنکور و پایه است. آریان حیدری، فارغ التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه امیر کبیر بوده و کارشناسی ارشد MBA خود را از دانشگاه صنعتی شریف دریافت کرده است. در حال حاضر، او در موسسه کلاسینو، کلاس های آنلاین و حضوری خود را برگزار می کند.

نتیجه

درس ریاضی با وجود مباحث سنگینی چون احتمال، مشتق، لگاریتم و معادلات، به یکی از درس های سخت تبدیل شده است. برای کسب موفقیت در کنکور باید توجه خاصی به درس ریاضی داشته باشید. بهترین مدرس های ریاضی کنکور به شما کمک می کنند تا در کتنار برنامه ریزی درست و اصولی، تمرینان خود را افزایش داده و یتوانید درصد هدف خود را تیک بزنید. برای انتخاب بهترین مدرس ریاضی کنکور، تمام سوابق و تجربیات مدرس را بررسی کنید. شما باید با توجه به شرایط و بودجه خودتان، اقدام به شرکت در کلاس های آمادگی ریاضی کنکور کنید. در کنار این موارد، می توانید از نظرات سایر دانش آموزان هم استفاده کنید. شما کدام یک از بهترین مدرس های ریاضی کنکور را انتخاب می کنید؟ آیا مدرس دیگری هم وجود دارد که در زمینه ریاضی کنکور بسیار معروف و محبوب باشد؟

حالا نوبت شماست تا نظر خود را راجع به این مقاله برایمان بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *