۱۰ تا از بهترین فروشگاه ها برای خرید لوازم خانگی و دکوراسیون

۱۰ تا از بهترین فروشگاه ها برای خرید لوازم خانگی و دکوراسیون

معرفی ۱۰ تا از بهترین فروشگاه ها برای خرید لوازم خانگی و دکوراسیون

هر زمان صحبت از خرید کالا و چیدمان منزل و دکوراسیون می‌شود، ممکن است این سوال در ذهن شما ایجاد شود که بورس لوازم خانگی و دکوراسیون در تهران کجاست و از کجا باید خرید کنیم؟ خوب است بدانید که در بازار انواع کالا با برندهای مختلف ایرانی و خارجی وجود دارد و خرید لوازم مورد نیاز که ایرانی یا خارجی باشد کاملا سلیقه‌ای است. اما ما در این مطلب قصد داریم ۱۰ تا از بهترین فروشگاه ها را برای خرید لوازم خانگی و دکوراسیون در تهران به شما معرفی کنیم. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

۱۰تا از بهترین فروشگاه ها برای خرید لوازم خانگی و دکوراسیون در تهران

اگر قصد خرید لوازم خانگی و دکوراسیون را دارید، در مرحله اول باید شناختی از نیازهای خود داشته باشید و سپس بودجه خود را برای خرید آن کالا مورد ارزیابی قرار دهید.

نکته: خرید کالا باید استاندارد مورد نظر را داشته باشد. کیفیت و قیمت کالا در خرید مطلوب اثرگذار خواهد بود.

1. بازار لوازم خانه شوش:

بازار لوازم خانه شوش برای افرادی که در حال تهیه جهزیه هستند بسیار مناسب است. در بازار شوش انواع دکوری، کریستال، ظروف آشپزخانه و بلوریجات به فروش می‌رسد. تنوع لوازم و ظروف با قیمت های مختلف متفاوت می‌باشد. بنابراین به عنوان خریدار عجله نکنید و برای خرید ظروف پرس و جو کنید و مناسب ترین قیمت را برای خرید کالای مورد نظر انتخاب کنید.

در جمعه بازار شوش، انواع فروشنده مغازه دار پا افراد حومه در آن جا حضور دارند و به فروش و رقابت با یکدیگر می پردازند.

2. بازار لوازم خانگی شریعتی:

اگر برای خرید لوازم برقی مانند تلویزیون عجله دارید حتما سری به بازار لوازم خانگی شریعتی بزنید. در ضمن این بازار از قدیمی ترین بازارهای تهران است از سمت شمال به تجریش و از جنوب به میدان انقلاب می‌رسد.

اگر به دنبال خرید با اطمینان کافی هستید، حتما از فروشندگان معتبر این بازارها خرید خود را انجام دهید.

3.بازار لوستر لاله زار (تهران):

اگر به دنبال خرید لوستر با کیفیت و ارزان هستید به خیابان معروف و قدیمی لاله زار تهران بروید. این بازار از خیابان امام خمینی تا انقلاب امتداد دارد. این بازار به عنوان یکی از مراکز عمده فروش لوستر در اطراف میدان شهرداری یا توپ خانه سابق است.

بازار لوستر ابوسعید

همچنان رسم قدیم و سنت ایرانیان برای خرید آینه و شمعدان برای جهیزیه باقی است. نوعروسان می توانند برای خرید ایده آل لوستر، آینه و شمعدان به بازار لوستر ابوسعید بروند. این بازار قدیمی از شرق به میدان منیریه تهران و در غرب به چهاراه گلوبندک می‌رسد.

4. بازار فرش تهران:

اگر به دنبال خرید فرش ماشینی با کیفیت و قیمت مناسب در تهران هستید حتما به آدرس هایی که در زیر درج شده است مراجعه کنید تا با توجه به میزان بودجه، سلیقه طرح و فرش مورد نظر خود را انتخاب و خرید نمایید.

بازار فرش تهران مولوی: این بازار مکان مناسبی برای خرید فرش ماشینی در طرح، مدل و قیمت مناسب می‌باشد و در چهاراه سیروس و خیابان مصطفی خمینی واقع است.

بازار فرش تهران هفت تیر: یکی از مهم‌ترین مراکز فروش فرش ماشینی هفت تیر تهران است که از جنوب با خیابان مفتح، کریم خان و از سمت شمال با خیابان بهارشیراز و بزرگراه مدرس قرار دارد.

بازار فرش تهران ولیعصر:در این خیابان انواع فروشگاه‌های معتبر فرش ماشینی یافت می‌شود.

5. فروشگاه خانه و کاشانه نیاوران:

بعضی از افراد دنبال لوازم خانه با کیفیت و قیمت بالا هستند و برایشان مدرن بودن و تک بودن اجناس منزل مهم است. فروشگاه خانه و کاشانه نیاوران آن قدر تک است که دیگر نیازی به تعریف ندارد. با کیفیت‌ترین و مدرن‌ترین لوازم خارجی شامل لوازم آشپزخانه، خواب و حمام، مبلمان و دکوراسیون، نور و روشنایی، خوراکی و آشامیدنی در آنجا یافت می‌شود.

6. بازار سرویس بهداشتی و حمام:

بسیاری از افراد برای نو کردن سرویس بهداشتی و حمام خود به دنبال مکانی هستند که ارزان‌ترین، جدیدترین و متنوع‌ترین لوازم بهداشتی را داشته باشد. خیابان سعدی یا ملاصدرای تهران بهترین گزینه برای شما است.

7. بازار لوازم آشپزخانه:

خیابان سهروردی شمالی در تهران بهترین لوازم آشپزخانه توکار و غیر توکار را  دارد و به علت تنوع در خرید قیمت مناسب، کیفیت بالا، مرغوبیت کالا را مشاهده خواهید کرد.

8. بازار لوازم خانگی خیابان جمهوری:

یکی از بهترین مراکز برای دسترسی به خرید لوازم صوتی و تصویری بازار لوازم خانگی خیابان جمهوری تهران است.

به خیابان جمهوری که رسیدید تعداد زیادی فروشگاه‌های لوازم صوتی و تصویری معتبر خواهید رسید که برندهای معروف دنیا مانند سامسونگ، ال جی، پاناسونیک و ..را به فروش می‌رساند.

برای رفتن به خیابان جمهوری که مرکز شهر است از مترو که بهترین وسیله برای رسیدن به مقصد است، استفاده نمایید.

بازار لوازم خانگی امین حضور

بیشتر بازار لوازم خانگی امین حضور به صورت عمده فروشی فعالیت دارند اما بعضی از آن‌ها به شکل تک فروشی هم دارند. این بازار بزرگ و معروف برای کسانی که قصد خرید عمده از برندهای معتبر با قیمت مناسب و کیفیت بالا را دارند، بسیار مناسب است.

در این بازار انواع لوازم صوتی، تصویری، لوازم درشت آشپزخانه و لوازم برقی وجود دارند. برای رسیدن به این بازار با مترو در ایستگاه بهارستان پیاده شوید و با یک پیاده روی کوتاه به بازار برسید. با تاکسی باید اول خود را به یکی از سه میدان شوش، امام حسین و میدان امام خمینی برسانید و سپس با کمک یک تاکسی به بازار بروید.

9. خانه سام:

اگر به دنبال لوازم وارداتی از طراحی برتر و اعتبار قوی هستید، فروشگاه خانه سام یک انتخاب بسیار مناسب است. خانه سام فروشگاه های متعددی در شهر تهران دارد که شامل نقاط مختلفی مانند قلهک، پاسداران، صادقیه و قیطریه می‌شود

خانه سام در زمینه فروش انواع ظروف لوکس و لاکچری آشپزخانه و سایر لوازم برقی فعالیت می‌کند.

10. بازار مبل یافت آباد:

بازار مبل یافت آبادتهران معرف حضور همه ایرانیان است زیرا آن قدر بزرگ است که مطمئن باشید پس از رفتن به آنجا دست خالی بر نخواهید گشت. انواع فروشنده های مهم و معتبر در آن جا حضور دارند و اگر قصد تغییر دکوراسیون منزل دارید یا خرید مبل و لوازم دکوری چوبی تخت، کالای خواب، ما این بازار را به شما معرفی می کنیم.

هر فردی به اندازه ای که توان خرید دارد برای خرید مبل و لوازم چوب تلاش می‌کند. زیرا تنوع کاری در بازار مبل یافت آباد زیاد است. بنابراین نگران نباشید به هیچ عنوان دست خالی بر نمی گردید.

در این بازار بزرگ بازارهای مبل دیگری مانند خلیج فارس، کاسپین، نگارستان، کوروش نیز وجود دارد. اگر با خودروی خود به این بازار بزرگ می‌روید از طریق بزرگاه آزادگان اقدام کنید.

بازار مبل دلاوران

بازار مبل دلاوران از نظر وسعت مانند یافت آباد نیست. اما آن قدر پر زرق و برق است که انگار نوعی تفریح و سرگرمی را برایتان ایجاد می‌کند. این بازار 100 ها سرویس خواب، چوب و مبلمان دارد و تنها رقیب بازار مبل یافت آباد است. این بازار در منطقه دلاوران تهران واقع است.

جمع بندی

بازار لوازم خانگی و دکوراسیون در شهر تهران بسیار زیاد است. اما همه ما به دنبال معتبرترین فروشگاه و بازار هستیم تا خرید خود را در کمال اطمینان و با آسودگی انجام دهیم. در بالا به معرفی 10 تا از بهترین بازار و فروشگاه های لوازم خانگی و دکوراسیون در تهران پرداختیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید و مناسب واقع شود.

حالا نوبت شماست تا نظر خود را راجع به این مقاله برایمان بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *