۱۰ تا از بهترین فروشگاه های دوچرخه در تهران

یکی از بهترین و کاربردی‌ترین اسباب و وسایل ورزشی دوچرخه است. پیدایش دوچرخه مربوط به زمان مصر باستان است،  از گذشته‌های بسیار دور این وسیله مورد استفاده قرار می‌گرفته است. دوچرخه سواری، این ورزش ساده و کم هزینه از جمله ورزش‌هاییست که به شما کمک می‌کند متابولیسم بدن خود را افزایش دهید و بدنتان وارد فرایند چربی سوزی و عضله سازی شود.

طبق آخرین تحقیقات صورت گرفته دوچرخه سواری به مدت ۳۲ کیلومتر در هفته باعث می‌شود احتمال بوجود آمدن بیماری‌های قلبی عروقی به ۵۰ درصد کاهش یابد.

انتخاب بهترین فروشگاه برای خرید دوچرخه در تهران

اما آنچه که اهمیت دارد، این است که در خرید دوچرخه مناسب بسیار دقت کنید. برای مثال اساسی‌ترین و مهم‌ترین رکن هر دوچرخه فریم آن است. اگر وزن فریم دوچرخه شما بالا و مقاومت آن پایین باشد شما از لذت دوچرخه سواری محروم خواهید شد. یک فریم دوچرخه خوب فریمی است که وزن بسیار کم، مقاومت بسیار بالا، داشتن آیرودینامیک بالا و زوایای کوچکتری داشته باشد.

در حالت کلی هر کس باید دوچرخه مورد نیاز خود را خریداری کند؛بدین منظور که دوچرخه سواری در پارک با دوچرخه‌های کوهستانی ممکن نیست و برای این کار باید دوچرخه سرعتی داشته باشید. همچنین افراد باید متناسب هیکل خود سایز دوچرخه خود را انتخاب کنند، سایز دوچرخه از ۱۲ تا ۲۹ تعریف شده است.اگر اطلاعات زیادی درباره فروشگاه هایی که خدمات فروش دوچرخه در تهران دارند را ندارید، جایی برای نگرانی نیست؛ چرا که تیم ما در خدمت شماست تا انتخاب بهترین گزینه‌ها را از میان موارد موجود برایتان تسهیل سازد.

در ادامه مطلب ، ۱۰ تا از بهترین فروشگاه های دوچرخه در تهران را برایتان به ارمغان آورده‌ایم.

1. رووبایک

فروشگاه رووبایک یکی از قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترین فروشگاه‌های دوچرخه در بازار تهران است. این مرکز پخش عمده برای رفاه حال مشتریان اخیرا اقدام به راه‌اندازی شبکه فروش آنلاین برای محصولات خود کرده تا شما از هر نقطه ایران و به شکل غیر حضوری بتوانید به راحتی کالای مورد نظر خود را به صورت عمده یا خورده خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

آدرس: تهران، میدان رازی (گمرک)، خیابان شهید جوادیان، ساختمان مجتمع تجاری گلستان، واحد ۱۱۷

شماره تماس:02155361999

 

2. فروشگاه پورت‌لاین

فروشگاه بعدی فروشگاه اینترنتی پورت لاین است. این فروشگاه علاوه بر خرید حضوری امکان خرید آنلاین نیز دارد که در هر دو صورت شما از تنوع رنگ‌ها، طرح‌ها و مدل‌ها شگفت زده خواهید شد

آدرس:تهران، میدان فاطمی، خ شهید گمنام، نرسیده به میدان گلها، نبش کوچه 2/1، پلاک 85، واحد 6

شماره تماس:02159248

 

3.فروشگاه وی‌راید

اگر قصد خرید دوچرخه به صورت حضوری را دارید، فروشگاه وی‌راید، با دارا بودن دو شعبه در اندرزگو و قلمستان بهترین گزینه برای شماست. البته که این فروشگاه سایت برای خرید آنلاین نیز دارند. این فروشگاه با بیش از ۱۲ سال سابقه کار جز یکی از بزرگترین جوامع دوچرخه سازی در ایران است

آدرس:تهران، میدان قزوین، خیابان شهید جوادیان(قلمستان) نبش چهار راه مدرس، پ ۱۴۹/۱

شماره تماس:02153195

 

4. آریا چرخ

از آنجایی که تجربه اصل مهارت در هر کاریست، آریا چرخ نیز یکی از بهترین‌های حوزه فروش دوچرخه است. این مرکز با بیش از سه دهه تجربه و دانش فنی، جدیدترین مدل‌های دوچرخه با معقول‌ترین قیمت‌ها را تولید و در فروشگاه اینترنتی و حضوری خود برای مشتریان رائه می‌کند

آدرس (دفتر مرکزی):قم، خیابان صدوقی،کوچه ۵، پلاک ۳۶

شماره تماس:02191690936

 

5. فروشگاه دوچرخه آنلاین

فروشگاه اینترنتی دوچرخه آنلاین، یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی است. این فروشگاه با تکیه بر شعار (پرداخت در محل، ۷ روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل بودن کالا) توانسته اعتماد و اعتبار بسیار زیادی را میان مشتریان خود به دست آورد. اگر امکان مراجعه حضوری برای خرید دوچرخه به این فروشگاه را ندارید، سایت این فروشگاه به اندازه ویترین مغازه آن جذاب و پر از کالاهای گوناگون است.

آدرس:تهران، نسیم شهر، میدان رجایی، بلوار رجایی، نبش جانباز 16

شماره تماس:02156782876

 

6. دوچرخستان

فروشگاه بعدی که برای معرفی برایتان در نظر گرفته‌ایم، فروشگاه دوچرخستان است. از مزایای فوق العاده این فروشگاه، می‌توان به امکان خرید اقساطی دوچرخه اشاره کرد. علاوه بر دوچرخه، انواع تجهیزات و لوازم جانبی، قطعات، ابزار تعمیر و نگهداری و… را نیز می‌توانید از این فروشگاه کامل و بی‌نقص تهیه کنید.

آدرس(دفتر مرکزی):گرگان، بلوار ناهارخوران، مجتمع تجارى ميلاد نور، واحد ٤

شماره تماس:09120160420

 

7. فروشگاه بایکی لند

فروشگاه بایکی لند دارای تجربه چندین ساله در زمینه فروش واردات انواع دوچرخه است. بایکی لند خدمات فروش آنلاین به کیفیت خرید حضوری نیز دارد که بر محبوبیت و اعتبار این مجموعه بسیار افزوده است.

آدرس:تهران، خیابان ولیعصر ، بین بزرگمهر و طالقانی ، مجتمع پارسیان ، پلاک ۳۰۲

شماره تماس:02171057696

 

8. فروشگاه برلیانس

به جرات می‌توان گفت برلیانس بزرگترین مرجع دوچرخه ایران است. انواع برندها و رده‌های متنوعی از دوچرخه را می‌توانید در این فروشگاه یافت کنید. از جمله دوچرخه شهری، برقی، جاده، کوهستان و…

این فروشگاه جامع به منظور تسهیل کار مشتریان در فرایند انتخاب و سفارش محصول مورد نظر، فرایند سفارش پذیری به صورت آنلاین، تماس تلفنی، خرید در واتساپ و خرید حضوری را ارائه می‌کند.

آدرس:تهران، خیابان مدنی، پاساژ پالمیرا، طبقه اول، واحد 56

شماره تماس:02191035303

 

9. فروشگاه انرژی بایسیکل

فروشگاه انرژی بایسیکل نیز یکی دیگر از فروشگاه‌های پیشگام در ارائه خدمات شگفت انگیز برای مشتریان است. این فروشگاه علاوه بر امکان خرید و سرویس دوچرخه حضوری و آنلاین، دارایی سرویس خدمات سیار نیز است. شما می‌توانید هرجا که هستید بدون جابجا کردن دوچرخه خود از خدمات سرویس سیار این فروشگاه بهره بگیرید. از دیگر خدمات ارزنده این فروشگاه می‌توان به فروش دوچرخه‌های کارکردی با کیفیت با قیمت پایین‌تر و حتی طرح تعویض دوچرخه کارکرد با دوچرخه نو اشاره کرد.

آدرس:خیابان کارگر جنوبی، نرسیده به میدان قزوین، بعد از کوچه نورکامی، پلاک 54

شماره تماس:02155424111

 

10. دوچرخه آیبایک

مورد آخر فروشگاه آیبایک است. این فروشگاه با بیش از ۱۰ سال سابقه فروش آنلاین یکی از معتبرترین سایت‌هایی است که برای خرید آنلاین دوچرخه می‌توانید به آن مراجعه کنید. انواع مدل‌ها، رنگ بندی‌ها و مدل‌های دوچرخه را می‌توانید در این فروشگاه مشاهده کنید.

آدرس:تهران، خیابان هلال احمر، بعد از چهارراه عباسی، نبش کوچه عبدی، پلاک 356، فروشگاه آیبایک

شماره تماس:02155676288

 

 

جمع‌بندی

مطابق معمول، نظرات شما می‌تواند به سایر کاربران سایت کمک کند تا با در نظر گرفتن جوانب بیشتر و مهمتری اقدام به مراجعه به فروشگاه مورد نظر خود و دریافت خدمات کنند. پس اگر تجربه‌ای کارآمد و پیشنهادی در زمینه خرید دوچرخه دارید، آن را با دیگر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

حالا نوبت شماست تا نظر خود را راجع به این مقاله برایمان بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *