۱۰ تا از بهترین فروشگاه های اینترنتی کوادکوپتر

۱۰ تا از بهترین فروشگاه های اینترنتی کوادکوپتر

خرید کوادکوپتر با کیفیت و قیمت مناسب یکی از دغدغه‌های بسیاری از جوانان و نوجوانانی است که قصد دارند برای لذت بخش تر کردن اوقات فراغت خود از آن استفاده کنند. نکاتی مانند:

  • قیمت مناسب
  • پشتیبانی بعد از خرید
  • وجود واحد تعمیرات
  • تامین قطعات یدکی
  • تنوع مناسب
  • برندهای معتبر
  • تضمین اصالت کالا
  • راهنمایی پیش از خرید
  • وبسایت به روز
  • رابط کاربری سایت
  • وجود توضیحات محصول مناسب
  • وجود تصاویر مناسب از محصولات
  • وجود فیلم محصولات
  • ارسال به سراسر ایران

و … از جمله نکاتی هستند که می‌توان به کمک آن‌ها بهترین فروشگاه‌های اینترنتی خرید پهپاد و هلی شات را پیدا کرد.

در لیست ۱۰ تایی زیر سعی کرده‌ایم با بررسی وبسایت‌های فروش آنلاین هلی شات ۱۰ نمونه از بهترین‌ها را انتخاب و به شما معرفی کنیم.

۱. چرخ دنده

فروشگاه چرخ دنده یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی خرید کوادکوپتر و پهپاد است که در بازار بزرگ تهران مستفر است. اینطور که در وبسایت این فروشگاه اعلام شده، چرخ دنده اصل بودن کالاهای خود را تضمین می‌کند و حتی اگر بتوانید ثابت کنید که کالای خریداری شده شما تقلبی و یا غیراصل بوده است تا دو برابر قیمت کالا را به شما غرامت داده، علاوه بر اینکه کالا نیز به عنوان هدیه نزد شما باقی خواهد ماند!

علاوه بر این تمامی کالاها نیز قبل از ارسال تست سلامت شده و از همه نظر بررسی سلامت می‌شوند. پشتیبانی و راهنمایی خرید نیز از دیگر ویژگی‌ها مثبت خرید کوادکوپتر از فروشگاه اینترنتی چرخ دنده است.

وجود تصاویر باکیفیت و واقعی از محصولات و توجه به رابط کاربری سایت از نکات مثبت خرید کوادکوپتر از فروشگاه آنلاین چرخ دنده است.

۲. البرز آرسی

فروشگاه البرز آرسی همانطور که از نام آن پیداست در استان البرز و شهر کرج واقع شده است. قیمت‌های رقابتی و تنوع مناسب از انواع کوادکوپترها از جمله ویژگی‌های مثبت این فروشگاه هستند. در این فروشگاه شما علاوه بر کوادکوپتر ماشین کنترلی نیز می‌توانید خریداری کنید.

۳. جهان دیجی آی

محصولات دی جی آی حرف اول را در بین محصولات پروازی می‌زنند و بدون رقیب بهترین کوادکوپترهای تفریحی و حرفه‌ای ساخت شرکت چینی دی جی آی هستند. بله همانطور که متوجه شدید دی جی آی یک شرکت آمریکایی نیست بلکه یک شرکت با کیفیت چینیست.

جهان دیجی آی با قعالیت تخصصی بر روی محصولات دیجی آی یکی از گزینه‌های مناسب برای خرید اینترنتی محصولات دیجی آی است. البته باید در نظر داشته باشید که محصولات این شرکت از قیمت‌های فوق العاده بالایی برخوردار هستند و اگر بودجه ای بیشتر از ۴۰ میلیون تومان برای خرید کوادکوپتر در نظر دارید می‌توانید به سراغ محصولات آن بروید.

۴. نگاه آسمان

فروشگاه نگاه اسمان نیز یکی از فروشگاه‌های قدیمی خرید محصولات تصویربرداری و پروازی است. وجود گروه تلگرامی فعال و پشتیبانی خوب از ویژگی‌های مثبت فروشگاه نگاه اسمان است. فروشگاه نگاه آسمان نیز همانند فروشگاه جهان دیجی آی بر روی محصولات dji به صورت حرفه ای فعالیت می‌کند.

۵. ایران پرواز

فروشگاه ایران پرواز در پاساژ پاسارگاد تهران قرار گرفته و به فروش محصولات رادیوکنترلی مشغول است. در این فروشگاه انواع کوادکوپتر، محصولات پروازی و ماشین کنترلی را می‎‌توانید به صورت حضوری و آنلاین خریداری کنید. از نقاط ضعف این فروشگاه قیمت‌های به نسبت بالاتر آن نسبت به سایر فروشگاه های اینترنتی خرید کوادکوپتر است.

۶. بیگ سایما

فروشگاه بیگ سایما یکی از قدیمی‌ترین تعمیرکارهای اسباب بازی و کوادکوپتر تهران است که قدیمی‌ترها آن را با سایما لند و رضا توی نیز به یاد دارند. این فروشگاه که آقای رضا ابراهیمی مدیریت آن را برعهده دارند بر روی تعمیرات و همینطور فروش محصولات پروازی، ماشین کنترلی و … فعالیت می‌کنند و در قلب بازار بزرگ تهران قرار دارند.

۷. دیجی کالا

نام دیجی کالا در بیشتر مقالات بررسی بهترین فروشگاه‌های اینترنتی حضور دارد و اعتبار بالا و شناخته بودن آن از مزایای اصلی آن است. تهیه محصولات پروازی و کوادکوپتر از دیجی کالا با کمی ریسک به همراه است چرا که اینگونه محصولات نیاز به پشتیبانی قطعات و تعمیرات دارند و این امکان در دیجی کالا در نظر گرفته نشده است. اما در هر صورت برای خریدهای کادویی و قیمت پایین یکی از گزینه‌های پیشنهادی است.

۸. آرسی تک

اولین نکته جالب توجه در خصوص فروشگاه آرسی تک شباهت ظاهری قالب آن به نسخه‌های قدیمی دیجی کالاست، احتمالا برای آشنایی بیشتر چشم مخاطبان و صمیمی بودن محیط دیجی کالا مدیران این سایت تصمیم به انتخاب قالبی شبیه به دیجی کالا گرفته‌اند. در هر صورت فروشگاه آرسی تک نیز یکی از فروشگاه‌های خوب و نام آشنا برای علاقه مندان محصولات رادیوکنترلی است.

۹. آسیاوند

فروشگاه آسیاوند را قدیمیان آرسی با محصولات کاستوم و سفارشی می‌شناسند. تولید ماشین کنترلی‌های دست ساز و سفارشی از نقاط جالب فروشگاه آسیاوند است. هرچند که این فروشگاه به صورت تخصصی بر روی فروش ماشین‌های رادیوکنترلی متمرکز است اما برای خرید کوادکوپتر و لیست بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید کوادکوپتر یکی از گزینه‌های پیشنهادی است.

۱۰. بال وینگ

فروشگاه بال وینگ نیز یکی از فروشگاه های اینترنتی خوب برای خرید محصولات پروازی عمدتا حرفه‌ای و متخص تصویربرداری است. هرچند این فروشگاه مدعی وارد کننده اصلی و مستقیم در کشور است اما قیمت‌های غیر رقابتی آن تا حدودی متضاد این ادعا هستند. وجود دسته بندی پهپادهای کشاورزی و خاص منظوره در این سایت اما از نقاط مثبت آن است.

حالا نوبت شماست تا نظر خود را راجع به این مقاله برایمان بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *