۱۰ تا از بهترین برند های عطر زنانه

۱۰ تا از بهترین برند های عطر زنانه

معرفی ۱۰ تا از بهترین برند های عطر زنانه به علاوه محبوب‌ترین محصولات

عطر از جمله لوازمی است که برای بسیاری از زنان جزئی از زندگی شان شده و بدون آن نمی‌توانند از خانه خارج شوند. با وجود تنوع بسیار بالای برندها و محصولات موجود در بازار عطر، انتخاب پرفیوم مناسب برای هر فردی می‌تواند کار سختی باشد. در این مقاله، به بررسی ۱۰ برند معتبر و پرطرفدار پرفیوم زنانه خواهیم پرداخت و برترین محصولات هر برند را به شما معرفی خواهیم کرد. با مطالعه این مقاله، با بهترین برندهای عطر زنانه و جدیدترین و محبوب‌ترین محصولات آن‌ها آشنا خواهید شد و امیدواریم این مقاله برای شما در انتخاب پرفیوم مناسب و خوشبو کردن هر لحظه زندگی شما مفید واقع شود.

۱- پرفیوم میسون فرانسیس کورکجان (باکارات رژ ۵۴۰/ Baccarat Rouge 540):

میسون فرانسیس کورکجان یکی از برندهای مطرح در صنعت عطر و ادکلن است. این برند توسط فرانسیس کورکجان، یکی از بهترین ادکلن سازان جهان تاسیس شده است. محصولات این برند با ترکیبی از عناصری مانند گیاهان، چوب و رایحه‌های میوه‌ای ساخته می‌شوند و بسیاری از محصولات این برند به عنوان بهترین عطر زنانه جهان شناخته شده‌اند.

پرفیوم باکارات رژ ۵۴۰، یکی از محصولات مشهور این برند است که به عنوان برترین محصول این برند شناخته می‌شود. این پرفیوم دارای بوی شیرین و دلنشینی است که ترکیبی از رایحه‌های چوبی، شیرین و خنک دارد. این پرفیوم ، با نت‌های برتری همچون عسل، سرو، چوب صندل، زعفران، بنفشه و گل رز ساخته شده است. این محصول با دوام بالا و بوی شیک و خاص خود، جزء پرفروش‌ترین عطرهای جهان است

۲- پرفیوم اورتو پاریسی مگاماره ( مگامار/ ORTO PARISI – Megamare):

برند اورتو پاریسی توسط شخصی به نام آلساندرو گالیانو (Alessandro Gualtieri) بنیان‌گذاری شده است که یک عطار مستقل و نام‌آشنا در صنعت عطرسازی است. این برند در سال ۲۰۱۴ تاسیس شده و به سرعت جایگاه خود را در صنعت عطرسازی بدست آورد. یکی از محصولات معروف این برند، پرفیوم مگاماره است که با نام انگلیسی Megamare در بازار به فروش می‌رسد.

این عطر به عنوان یک پرفیوم دریایی توصیف می‌شود که با تلفیق موادی همچون دریایی، چوبی و گیاهی ساخته شده است. بوی خنک و تلخی دارد و با رایحه مرکبات، ترنج و نعناع همراه است. رایحه میانی آن شامل رایحه‌های دریایی، جوز، سدر و رازیانه است و رایحه پایه آن شامل چوب صندل، خس خس و مشک می‌باشد.

پرفیوم مگاماره به دلیل بوی خنک و دریایی‌اش، به ویژه برای استفاده در فصول گرم سال مناسب است و باعث تازگی و شادابی در تمام روز می‌شود. پرفیوم مگاماره در شیشه‌ای به‌صورت اسپری با حجم ۵۰ میلی‌لیتر در دسترس است.

۳- عطر جورجیو آرمانی (مای وی/ GIORGIO ARMANI – My Way):

عطر مای وی یکی از محصولات برند معروف جورجیو آرمانی است که در سال ۲۰۲۰ معرفی شد. این عطر در دسته عطرهای شیرین-گلی قرار می‌گیرد و رایحه‌ی آن شامل مخلوطی از نعناع هندی، یاسمن، وانیل و خس خس است. عطر مای وی با طراحی زیبا و شیشه‌ی الهام گرفته از طبیعت، برای زنانی که به دنبال عطری خوشبو و همچنین ظاهری زیبا هستند، طراحی شده است. همچنین، این عطر از عطرهایی است که ماندگاری بالا و پخش بوی شدیدی دارد و با توجه به رایحه‌ی شیرین و گلی آن، معمولاً برای استفاده در فصول گرم سال مناسب است.

۴- پرفیوم فردریک مال (پورتریت آف لیدی/ Portrait of a Lady):

برند فردریک مال یکی از برندهای معتبر و محبوب عطر در صنعت عطرسازی است که توسط فردریک مال در سال ۲۰۰۰ تاسیس شده است. فردریک مال، نویسنده و عطرساز فرانسوی، برای خلق بویایی بسیار خاص و بی نظیر عطرهایش از مواد اولیه با کیفیت بالا استفاده می کند. عطر پورتریت آف لیدی یکی از محصولات برتر این برند است که در سال ۲۰۰۹ توسط عطرساز مشهور دومنیک روپیون خلق شده است. این عطر با رایحه ای شرقی و گلی، با ترکیبی از روایح گل رز، توت فرنگی، اسطوخودوس، چوب صندل و وانیل، بسیار جذاب و شیک است و مناسب برای استفاده در مهمانی ها و مجالس شبانه می باشد.

۵- عطر آمواج (هانر ۴۳/ AMOUAGE – Honour 43 Woman):

برند عطر آمواج یک برند لوکس و معروف در دنیای عطر و ادکلن است که در سال ۱۹۸۳ توسط شیخ سید حمید بن حمودان البوسعیدی، سلطان عمان، تأسیس شد. این برند با تولید عطرهایی با ترکیبات و نت‌های عالی، بویایی‌های متفاوت و بستری لوکس و جذاب برای خود در دنیای عطر و ادکلن بوجود آورده است. یکی از پرطرفدارترین محصولات این برند عطر Honour 43 Woman است که در سال ۲۰۱۱ توسط عطرساز مشهور کریستوفر شِلوسر تولید شده است. این عطر با ترکیبی از نت‌های شکوفه پرتقال، گل یاس، گل سنبل، شمعدانی و وانیل، بویایی خاص و بسیار دلپذیری به همراه دارد. این عطر به ویژگی‌هایی همچون ماندگاری بالا و پخش بوی شدیدی برخوردار است و برای استفاده در مهمانی‌ها و مناسبت‌های ویژه، بسیار مناسب است.

۶- عطر کرید (وایند فلاورز/ CREED – Wind Flowers):

برند کرید یکی از مشهورترین برندهای عطر و ادکلن در جهان است که تاریخچه‌ی طولانی و موفقی در صنعت عطرسازی دارد. این برند در سال ۱۷۶۰ توسط جیمز هنری کرید در لندن تأسیس شد و از آن زمان تاکنون بیش از ۲۵۰ عطر و ادکلن را با بیش از ۶۵ نوت بویایی مختلف تولید کرده است. وایند فلاورز یکی از محبوب‌ترین محصولات کرید است که برای اولین بار در سال ۲۰۰۹ معرفی شد. این عطر با ترکیبی از نعناع هندی، آبی گلی، یاسمین، برگ بنفشه، چوب صندل و مشک سفید ساخته شده است که با هم ترکیبی خوشبو و بسیار خاص را ایجاد کرده‌اند. وایند فلاورز به دلیل ترکیبی بی‌نظیر از رایحه‌های گلی و ملایم و در عین حال خنک، مناسب استفاده در فصول گرم سال است.

۷- ادو پرفیوم شنل (کوکو مادمازل/ CHANEL – Coco Mademoiselle EDP):

برند شنل (Chanel) که توسط شخصی به نام گابریل شنل در فرانسه تأسیس شده، یکی از معروف‌ترین برندهای عطر و ادکلن در جهان است. این برند از دیدگاه بسیاری از علاقمندان به عطر، بهترین برند عطر زنانه است. عطر Coco Mademoiselle EDP یکی از محصولات برترین پرفیوم شنل برای زنان است که بسیار محبوب و مورد توجه قرار گرفته است.

این عطر با تلفیقی از رایحه‌های مرکباتی، گلهای بزرگ و عنبر سفید، ترکیبی از شیوه‌ی سنتی و مدرن فرانسوی را به خود چسبانده است. بوی خنک و مرکباتی این پرفیوم در ابتدا با نت‌های پرتقال، مرکبات، گلابی و گریپ‌فروت باز می‌شود و سپس با بوی گل‌های جذاب مانند یاس، جیوه، شکوفه پرتقال و رز، میانی راهی خود را می‌گیرد. در نهایت با بوی عنبر سفید، خزه‌ی تنباکو و وتیور بسته می‌شود. Coco Mademoiselle EDP به دلیل ترکیبی منحصر به فرد از رایحه‌ها و بوهای متفاوت، به عنوان یکی از بهترین عطرهای زنانه در جهان شناخته شده است

۸- ادوپرفیوم ورساچه (کریستال نویر/ VERSACE – Crystal Noir EDP):

کریستال نویر یک عطر شیک و جذاب از برند ورساچه است که برای زنان تولید شده است. عطر کریستال نویر با توجه به ترکیبات شیرین و مرموزی که دارد، بیشتر برای مصارف شبانه و مجالس مناسب است. این پرفیوم با توجه به ترکیباتی از مرکبات، گل‌ها و وانیل، رایحه‌ای شیرین، خنک و مرموز دارد. رایحه شروعی این عطر با نت‌های خنک مانند آب یاس، فلفل سیاه و لیمو ترش شروع شده و با نت‌های میانی گل‌های پرتقال، گاردنیا و پرچمدار جنوبی یعنی نارنجی به پایان می‌رسد. در نت پایانی این پرفیوم از ترکیباتی چون عنبر، وانیل، مشک و خس خس استفاده شده است که به پرفیوم حسی شیرین و مرموز می‌بخشد.

۹- ادوپرفیوم کارولینا هررا (گود گرل/ CAROLINA HERRERA – Good Girl):

کارولینا هررا (Carolina Herrera) یک برند معتبر و پر طرفدار عطر و ادکلن است. که در سال ۱۹۸۰ توسط کارولینا هررا، یک طراح مد مشهور و شهرت‌دار و شوهرش رابرتو هررا تأسیس شد. این برند با طراحی عطرهایی با رایحه‌های متنوع و منحصر به فرد، بسیار محبوب و پر فروش است. یکی از محصولات مشهور این برند پرفیوم Good Girl است که با رایحه‌ای گرم و شیرین با پخش بوی بسیار قوی و ماندگاری بالا، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در دل مصرف‌کنندگان عطر و ادکلن بدست آورد.

۱۰- ادو پرفیوم بولگاری (جاسمین نویر/ BVLGARI – Jasmin Noir EDP):

برند بولگاری (BVLGARI) یکی از برترین برندهای عطر و ادکلن جهان می‌باشد که از سال ۱۸۸۴ فعالیت خود را آغاز کرد. این برند ایتالیایی در تولید محصولات عطر و ادکلن از مواد اولیه با کیفیت و برتر استفاده می‌کند. و با داشتن مجموعه‌ای از بوهای منحصر به فرد و متنوع، توانسته است محبوبیت و جایگاه خود را در بین مصرف کنندگان عطر و ادکلن بالا برده و در بازار جهانی موفقیت‌های بسیاری را کسب کند.

یکی از محصولات معروف بولگاری عطر جاسمین نویر (Jasmin Noir EDP) است که با رایحه شیرین و خوشبو با رایحه‌های گلی، وانیل و مشک، زنانی را به خود جذب می‌کند. این عطر با استفاده از عصاره‌ی گل یاسمین و مشک به‌دست آمده است که به رایحه گرم و شیرینی دست می‌دهد. پرفیوم جاسمین نویر از پخش بوی بالایی برخوردار است و همچنین ماندگاری بسیار خوبی دارد که طیف گسترده‌ای از طرفداران را در سراسر جهان به دنبال خود جذب کرده است.

حالا نوبت شماست تا نظر خود را راجع به این مقاله برایمان بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *