۱۰ تا از بهترین شرکت‌های نظافتی شرق تهران

۱۰ تا از بهترین شرکت‌های نظافتی شرق تهران

شرکت‌های نظافتی، شرکت‌هایی هستند که به صورت حرفه‌ای و با استفاده از تجهیزات و مواد شیمیایی مناسب، خدمات پاکسازی و نظافتی را در محیط‌های مختلف ارائه می‌دهند. این شرکت‌ها معمولاً برای پاکسازی منازل، محل کار، مراکز تجاری، صنعتی، دفاتر، بیمارستان‌ها، هتل‌ها، کارخانجات و سایر محیط‌هایی که نیاز به نظافت دارند، خدمات خود را ارائه می‌دهند.

از خدماتی که شرکت‌های نظافتی ارائه می‌دهند، می‌توان به تمیز کردن فرش و مبل، شستشوی پرده‌ها و پنجره‌ها، جمع‌آوری زباله، تمیز کردن سطوح سخت، شستشوی دیوار و سقف، پاکسازی فضای باز، تمیز کردن سالن‌های کنفرانس و سالن‌های تئاتر و… اشاره کرد.

شرکت‌های نظافتی معمولاً از تجهیزات و ماشین‌آلات حرفه‌ای برای انجام کارهای خود استفاده می‌کنند و در برخی موارد از مواد شیمیایی خاصی نیز استفاده می‌کنند تا بهترین نتیجه را در کار خود داشته باشند.

در کل، شرکت‌های نظافتی می‌توانند به عنوان یک راه حل حرفه‌ای برای پاکسازی و نظافت محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند، به ویژه در مواردی که نیاز به پاکسازی گسترده و عمیق داریم یا به دلیل شرایط مختلف مانند بیماری‌ها و ویروس‌ها، نیاز به پاکسازی و ضدعفونی کردن داریم.

در ادامه این مقاله قصد داریم که به شما ده تا از بهترین شرکت های نظافتی محدوده شرق تهران، نارمک، تهران پارس، هفت حوض و پیروزی را به شما معرفی کنیم.

۱. شرکت نظافت آریا پاک

آریاپاک یکی از معتبرترین شرکت نظافتی در شرق تهران است. تمرکز این شرکت بر روی نظافت منزل و محل کار است و بسته به نیاز شما هر دو نوع نیروی کار خانم و آقا در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این شرکت نه تنها در شرق تهران بلکه در تمام تهران نیز خدمات رسانی و اعزام نیرو دارد. تعرفه و پشتیبانی آن نیز از قیمت های رقابتی و معقولی برخوردار است.

۲. خدمات نظافت آریو من

آریو من نیز همانند آریا پاک از جمله شرکت های نظافتی خوب در محدوده شرق تهران است که با نظافتچی های مختلف همکاری دارد. از جمله نکات خوب آریو من به روز بودن آن و استفاده از وبسایت برای معرفی خدمات شرکت است. این شرکت دارای ۵ شعبه مختلف در مناطق مختلف تهران است و از شرق تا غرب، شمال تا جنوب تهران را به صورت کامل پوشش میدهد.

۳. شرکت نظافتی موج نو

شرکت خدمات نظافت منزل و کسب و کار موج نو در محله دردشت تهران واقع شده است و جزو شرکت های نظافتی خوب شرق تهران محسوب میشود. البته این شرکت اعزام نظافتچی به سایر محلات تهران را نیز دارد. قیمت مناسب و برخورد خوب پشتیبانی سایت از جمله دلایلی بودند که موج نو در این لیست قرار گرفت

۴. نظافت پاکبانان شعبه امامت

اگر در محله نیرو هوایی تهران ساکن هستید، یکی از شرکت های نظافتی نزدیک شما شرکت نظافت پاکبانان پیشرو است. استفاده از کارگران کاربلد و اعزام فوری نظافتچی به محل، از جمله دلایلی بود که مشتریان این شرکت آن را به بقیه پیشنهاد می‌کردند. نظافت منزل و وسایل منزل از جمله کارهای تخصصی این شرکت است.

۵. شرکت نظافتی الهه شرقی

همانند اسم این شرکت محل قرار گیری آن نیز در شرق تهران است. این شرکت در محله سبلان تهران قرار گرفته و خدماتی از جمله: نظافت منزل، نظافت محل کار، نگهداری و پرستاری از سالمندان و کودکان را انجام میدهد.

۶. شرکت خدماتی مهر نیس

در مناطق شرقی تهران، میدان رسالت جزو معروف ترین میدان‌های شرق تهران است و شرکت خدماتی مهر نیس نیز در نزدیکی میدان رسالت تهران قرار گرفته است. خدمات نظافت، سرایداری، آبدارچی و نگهبانی از منزل و شرکت از جمله خدمات این شرکت نظافتی خدماتی است.

۷. نظافتی شمیم یاس البرز

شرکت نظافتی شمیم یاس نیز در منطقه سرسبز تهران و در شرق تهران واقع شده است. نظافت راه پله، منزل، محل کار و ارائه خدمات دیوارشوری و … از جمله سرویس هایی است که میتوانید از شرکت نظافتی شمیم درخواست کنید. پشنیبانی این شرکت به نظر صمیمی و دلسوز میرسید و طبق ادعا آنها نظافتچی هایی که به محل اعزام میشوند از تخصص خوبی در امور پاکسازی برخوردار هستند.

۸. الو پاک

اگر علاوه بر تمیزی و نظافت به خدمات سم پاشی نیز نیاز دارید شرکت خدماتی نظافتی الو پاک در محدوده خیابان آیت بهترین گزینه برای انجام امور سم پاشی و از بین بردن موجودات موذی است. الو پاک نیز از کیفیت خدمات خوبی برخوردار است و از متخصصین نظافت جوان و پر انرژی برای ارائه خدمات کمک میگیرد.

۹. خدمات نظافتی پاک پویان

صحبت از شرق تهران به میان بیاید اما به منطقه پر جمعیت پیروزی اشاره نشود! شرکت نظافتی پاک پویان در منطقه پیروزی قرار دارد و به صورت تخصصی تنها بر روی خدمات نظافتی متمرکز است. این شرکت نیز از کادر جوان و کاربلدی تشکیل شده و به کل منطفه شرق تهران، نارمک، سراج، هنگام، پیروزی، مجیدیه، لویزان، تهرانپارس، استخر و سایر مناطق شرق تهران اعزام نیرو به صورت فوری دارد.

۱۰. شرکت خدمات نظافتی ایده آل

دهمین انتخاب از لیست بهترین شرکت های خدمات نظافت شرق تهران نیز مجددا به منطقه پیروزی تهران مربوط است. شرکت خدماتی نظافتی ایده آل یک انتخاب ایده آل برای شهروندان تهرانی ساکن شرق است که به دنبال کیفیت مناسب ارائه خدمات و پاسخگویی مناسب پشتیبانی شرکت می‌‎گردند. این شرکت نیز از جمله شرکت های خوب ارائه خدمات نظافتی در شرق تهران است.

در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با بهترین شرکت های ارائه خدمات نظافت در محدوده شرق تهران آشنا کنیم. بخش نظرات محل خوبی برای انعکاس نظرات شما در خصوص این شرکت ها و یا ذکر نام شرکت های دیگری است که تابحال تجربه استفاده مناسبی از آن ها داشته اید.

حالا نوبت شماست تا نظر خود را راجع به این مقاله برایمان بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *