۱۰ تا از بهترین شرکت های باربری شمال تهران

ده تا از بهترین شرکت های باربری شمال تهران

معرفی ۱۰ تا از بهترین شرکت های باربری شمال تهران

لیست زیر ۱۰ تا از بهترین شرکت های باربری در شمال تهران قرار دارند که با ارائه خدمات بی نظیر، رضایت مشتریان را به دست آورده اند. شرکت های باربری در حیطه حمل و نقل فعالیت دارند و بر اساس نوع خدماتی که ارائه می دهند، به دسته های مختلفی چون شرکت های بابری درون شهری، شرکت های باربری خارج از شهری و حتی شرکت های باربری بین المللی تقسیم می شوند. آیا شما هم تا به حال برای اسباب کشی منزل خود از شرکت های باربری کمک گرفته اید؟ اگر در شمال تهران سکونت دارید، مقاله امروز را به شما پیشنهاد می دهیم که در مورد ۱۰ تا از بهترین شرکت های باربری در شمال تهران است.

شرکت های باربری چه خدماتی را ارائه می دهند؟

خدماتی که شرکت های باربری ارائه می دهند. مثل:

  • . حمل و نقل اسباب و اثاثیه منزل (اسباب کشی که رایج ترین استفاده به طور عمومی است)
  • . حمل و نقل بارهای خاص
  • . حمل و نقل مواد فاسدشدنی
  • . حمل و نقل دارو و غیره.

معرفی بهترین شرکت های باربری شمال تهران

۱- باربری اطلس بار:

باربری اطلس بار، خدمات حمل بار را به صورت شبانه روزی به مشتریان گرامی ارائه می دهد. بهترین قیمت باربری و ارائه بیمه نامه معتبر از جمله امتیازات این شرکت بابری به شمار می آیند. جدا از اسباب و اثاثیه منزل، سازمان ها، شرکت ها، کارخانجات هم می توانند از خدمات این شرکت استفاده کنند. شرکت باربری اطلس از بسته بندی گرفته تا چیدمان اسباب و اثاثیه در کنار شما می ماند.

آدرس: خیابان پاسداران، خیابان شهید براداران، موحد دانش، ساختمان نیما، پلاک ۸۴ ، طبقه چهارم، واحد ۱۶

۲- باربری سپند بار:

باربری سپند بار با مجوز رسمی که از اتحادیه باربری دریافت کرده است، با وانت، نیسان و کامیون به مشتریان خدمات رسانی می کند. قبل از اینکه تصمیم به اسباب کشی و باربری بگیرید، می توانید از مشاوره تخصصی این شرکت بابری هم بهره مند شوید تا با توجه به نوع وسایل خود، خدمات تخصصی بسته بندی را هم دریافت کنید. حمل بار در درون شهر با خاورهای مسقف و موکت کاری شده انجام می شود. برای حمل بار برون شهری هم بیمه و بارنامه رایگان در نظر گرفته شده است.

شماره تماس: ۲۲۸۹۵۳۶۴

۳- باربری جا به جا بار:

باربری جا به جا بار هم یکی دیگر از بهترین شرکت های باربری در شمال تهران است. این شرکت باربری به صورت شبانه روزی فعالیت می کند. برای بسته بندی اثاثیه، لوازم اداری، صنعتی و شرکتی هم از نیروهای متخصص برخوردار است.

آدرس: خیابان اشرفی اصفهانی

شماره تماس: ۱۷۷۷

۴- باربری ظفربار:

باربری ظفربار با ۳۵ سال سابقه ای که دارد، تمام دغدغه های مشتریان را در همه زمینه ها از جمله بسته بندی برطرف نموده است. این شرکت در هنگام بسته بندی از کارتن های باکیفیت، ضربه گیر حبابدار، سلفون، کیسه مخصوص لباس و غیره استفاده می کند.

آدرس: خیابان شریعتی، خیابان ظفر، خیابان فرید افشار، خیابان دلیری، پلاک ۸۹

شماره تماس: ۰۲۱۶۱۶۱۱

۵- باربری ولیعصر:

باربری ولیعصر در زمینه حمل و نقل اجسام سنگین مثل گاو صندوق، پیانو، یخچال و فریزر ساید بای ساید و غیره خدمات قابل قبولی را ارائه می دهد.

آدرس: تجریش، شهرک قائم، کوچه نرگس یکم، خیابان شهید علی محمد مهرآسا، مجتمع الزهرا، پلاک ۳ ، طبقه زیر زمین، واحد ۳۸

شماره تماس: ۲۲۷۲۳۷۲۸

۶- باربری کاج:

باربری کاج در تمام نقاط تهران از جله شمال تهران، مشغول خدمات رسانی است. این شرکت باربری بیش از ۱۵ سال در زمینه حمل و نقل سابقه دارد. ماشین های بابری کاج هم دارای کف موکت کاری شده هستند و وسایل گران قیمت و ظریف شما را به سلامت به مقصد می رسانند.

آدرس: سعادت اباد، کوچه گل ارا، خیابان شهید مهدی عباس اناری، مجتمع تجاری اداری آریا، پلاک ۷۷

۷- باربری نگین بار شمال تهران:

باربری نگین بار شمال هم مانند دیگر شرکت های باربری شمال تهران در بسته بندی حمل و جابحایی اثاثیه متخصص است. حمل بار به شهرستان ها با کامیون های بزرگی انجام می شود که مسقف هستند.

ادرس: شهرک صدف، خیابان الوند، بن بست توچال دوم، مجتمع تجاری توچال، واحد ۲۳

شماره تماس: ۲۲۶۳۸۸۹۲

۸- باربری و اتوبار عدل:

بابربری اتوبار عدل شرکتی است که در حوزه حمل و نقل در تهران مخصوصا در شمال تهران فعالیت دارد. این شرکت با دارا بودن نیروهای باتجربه به شما کمک می کند تا اثاث کشی راحتی را تجربه کنید. از جمله خدمات این شرکت برای اثاث کشی منزل، بسته بندی مناسب لوازم و کالاهای مختلف است. در صورت درخواست مشتری، بیمه نامه هم ارائه می شود.

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۰۴۵۰۴۳

۹- اتوبار ظریف باربری:

اتوبار ظریف باربری با حمل بار ارزان، ارائه کارتن حمل بار و اسباب کشی و غیره، خدمات حمل و نقل را به مشتریان خود ارائه می دهد. بیمه رایگان و تضمین ارایه خدمات و قیمت مناسب از جمله خصوصیات متمایز این شرکت باربری در مقایسه با سایر شرکت های باربری شمال تهران است.

شماره تماس: ۲۲۶۳۵۷۴۳

۱۰- باربری و اتوبار بشکن بار:

باربری و اتوبار بشکن بار برای حمل و نقل، انواع خودروهای حمل بار (مثل کامیون، خاور، نیسان و وانت) را در اختیار دارد. اگر قصد باربری از تهران به شهرستان را دارید، می توانید این شرکت را انتخاب کنید . بسته بندی، ارسال کارگر برای جابجایی وسایل و سایر خدمات فنی، از جمله خدمات منحصر به فرد این شرکت باربری در شمال تهران است.

آدرس: تجریش، شهرک بوعلی، خیابان شهید جوریکی، مجتمع تجاری بوعلی

شماره تماس: ۱۸۳۵

وظایف شرکت های باربری:

. تامین ایمنی

. رعایت کیفیت

. ارائه کارتن های مخصوص بسته بندی اثاثیه منزل

. رعایت مسئولیت های مربوط به حمل بار و پرداخت خسارت در صورت لزوم.

نتیجه

شمال تهران، منطقه ای بسیار پرجمعیت به شمار می آید؛ از این رو، حمل و نقل اسباب و اثاثیه در آن بسیار سخت است. اینجاست که شرکت های باربری شمال تهران به کمک شما می آیند تا بتوانید با خیالی راحت، به هر جای تهران و یا حتی شهرستان جابجا شوید. شما از کدام یک از شرکت های باربری شمال تهران خدمات دریافت کرده اید؟ آیا شرکت باربری دیگری هم در شمال تهران وجود دارد که بخواهید پیشنهاد بدهید؟

حالا نوبت شماست تا نظر خود را راجع به این مقاله برایمان بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *