۱۰ تا از بهترین سایت های کاریابی در ایران

۱۰ تا از بهترین سایت های کاریابی در ایران

ایران یک بازار کار پویا دارد و اگر به دنبال کاری یا استخدام شدن هستید، استفاده از سایت‌های کاریابی معتبر و محبوب می‌تواند برای شما کمک بزرگی باشد. در زیر به برخی از بهترین سایت‌های کاریابی در ایران می‌پردازیم:

1. کاربوم

معرفی سایت کاربوم

کاربوم سامانه‌ای متعلق به شرکت دانش بنیان توسعه سرمایه انسانی آریا سابین است که با هدف کمک به داشتن زندگی شغلی بهتر و مجموعه کاملی از خدمات مورد نیاز کارجویان جهت توانمندسازی در زندگی شغلی ارائه نموده است. کاربوم نام جدید تلنت یاب است که سه سالی از فعالیت شان می گذرد.

2. ایران تلنت

معرفی سایت ایران تلنت

ایران‌تلنت بزرگترین وب سایت استخدامی ایران است که نزدیک به یک میلیون نفر از جامعه متخصصان و مدیران ایرانی به عضویت آن در آمده اند و بالغ بر ۵۰۰۰ شرکت معتبر داخلی و خارجی، استخدام های خود را از طریق آن انجام میدهند.

سایت ایران‌تلنت تحت مالکیت و مدیریت شرکت آریا تالین گام از سال ۱۳۸۳ با ارایه خدمات آنلاین برای ایجاد ارتباط مستقیم میان کارجویان و کارفرمایان راه‌اندازی شد. ایران‌تلنت طی این سالها به عنوان سایت استخدامی پیشرو در کشور، با بهره‌گیری از تکنولوژی های روز دنیا در فضای مجازی، فعالیت خود را گسترش داده است.

3.جاب ویژن

معرفی سایت جاب ویژن

پیدا کردن شغل دلخواه و فرصت استخدام جدید در سازمانی معتبر با شرایط مطلوب کاری آسان نیست. فرآیند پیدا کردن شغل و کاریابی، همواره مسیری با ناهمواری‌های زیاد برای کارجویان بوده و هست. وضعیت نه‌چندان مطلوب بازار کار در ایران از یک طرف و عدم کسب مهارت‌های تخصصی توسط کارجویان از طرف دیگر، این موضوع را به یک مسئله بزرگ در جامعه تبدیل کرده است.

همه کارجویان در هر حوزه، شهر، شغل و سنی تمایل به کوتاه و آسان‌تر کردن این مسیر ناهموار و تسریع در استخدام خود دارند. برای موفقیت در این راه به یک رزومه حرفه‌ای، دسترسی به آگهی‌های استخدام جدید، شناخت سازمان‌ها، مهارت تخصصی و در نهایت ارسال رزومه به فرصت‌های شغلی متناسب با خود، دارید. سامانه استخدامی جاب ویژن از سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرد. در سال‌های فعالیت خود پیوسته تلاش کردیم با ارائه امکانات و رفع نیازهای شما، مسیر سخت جستجوی کار و کاریابی را به راهی هموار تبدیل کند.

4. جابینجا

معرفی سایت جابینجا

جابینجا یک وبسایت کاریابی معتبر و محبوب در ایران است که به دنبال کمک به افراد جویای کار در راستای پیدا کردن فرصت‌های شغلی مناسب می‌باشد. این وبسایت با ارائه خدماتی مانند اطلاع‌رسانی درباره شغل‌های جدید و بروز، توصیه‌های شغلی، مشاوره و آموزش‌های مهارتی، ابزارهای کارآمد جستجو و بسیاری از خدمات دیگر، به کارجویان عزیز کمک می‌کند تا شغلی مناسب برای خود پیدا کنند.

با داشتن دیتابیسی بزرگ از شغل‌های مختلف و با همکاری با شرکت‌ها و موسسات مختلف، جابینجا به عنوان یک پل ارتباطی بین کارجویان و کارفرمایان عمل می‌کند و به دنبال کمک به هر دو طرف در پیدا کردن بهترین فرصت‌های شغلی است.

5. ایران استخدام

معرفی سایت ایران استخدام

مجموعه ایران استخدام به عنوان یک رسانه در زمینه اطلاع رسانی و نشر آگهی های استخدامی سراسر کشور فعال می باشد. ما مفتخر به حضور و همراهی تعداد “بیست” همکار در کنار خود می باشیم که در زمینه های مختلف مارا در ارائه هرچه بهتر این خدمات یاری می رسانند.

ما بر این باور هستیم که یافتن شغل مناسب، امید و آینده ای روشن، جامعه ای پویا و ایرانی آباد را در پی خواهد داشت، هدفی که برازنده هر ایرانیست و تلاش شبانه‌روزی تیم ایران استخدام در راستای تحقق این هدف مهم استوار است.

این سایت به عنوان یکی از بزرگترین سایت‌های استخدامی در ایران شناخته می‌شود. ایران استخدام به کارجویان امکان جستجوی شغل و ثبت رزومه را فراهم می‌کند و همچنین شرکت‌ها و کارفرمایان می‌توانند در این سایت آگهی استخدام خود را قرار دهند.

6. بانک استخدام

معرفی سایت بانک استخدام

بانک استخدام سایت اطلاع رسانی آگهی ها و اطلاعیه های استخدامی های کشور است که تمامی مراحل و شرایط ثبت نام ، نتایج و مصاحبه های آزمون های استخدامی رسمی ، دولتی ، نیروهای مسلح و ارگان ها و سازمان های خصوصی در آن ارائه شده است .

7. اینفوجاب

معرفی سایت اینفوجاب

یکی از  بهترین سایت های معتبر استخدامی و کاریابی در کشور سایت کاریابی و استخدام اینفوجاب است. که با رتبه الکسای 271 ایران از جمله پربازدید ترین سایت هایی است که در این زمینه فعالیت می کند. هم اکنون در سایت کاریابی اینفوجاب، بیش از 5000 آگهی و فرصت شغلی در زمینه های گوناگون به صورت فعال موجود است.

کارجویان با مراجعه به اینفوجاب با توجه به رابط کاربری مناسب آن می توانند به راحتی و با سرعت شغل مورد نظر خود را پیدا کنند.

8. ای استخدام

معرفی سایت ای استخدام

ای استخدام یک سایت معتبر در زمینه استخدام و کاریابی است. این سایت به کارجویان امکان مشاهده شغل‌ها، ثبت رزومه و ارسال پیام به کارفرمایان را می‌دهد. ای استخدام می‌کوشد با انتشار آگهی های شغلی، فراخوانها و اخبار استخدام سراسر کشور در کنار ارائه به روزترین امکانات، متدها و ابزار های جذب و استخدام، محیطی حرفه ای و کارآمد برای جامعه کارجویان و کارفرمایان کشور فراهم سازد.

9. استخدام دات این

معرفی سایت استخدام دات این

استخدام شو، امروزه به مرجعی برای کارجویان و علاقمندان به رشته های شغلی مختلف به همراه متخصصین برای پیدا کردن شغل مورد نظر خود می باشد. این وب سایت به صورت کاملا رایگان فعالیت می کند و صاحبین مشاغل که به دنبال کارگر، کارمند، تکنسین یا متخصص هستند، می توانند از این وب سایت بهره بگیرند.

ارسال رایگان آگهی برای شما مقرون به صرفه خواهد بود و می توانید از میان کسانی که متقاضی برای کار کردن در مجموعه شما هستند، افرادی با تجربه و تخصص بالاتر را استخدام نمایید. پلتفرم استخدام شو به صورت رایگان به این منظور در دسترس شما قرار داده شده است.

10. کاربرد

معرفی سایت کاربرد

وبسایت کاربرد نیز از جمله وبسایت های تازه کار اما آینده دار و حرفه ای در عرصه سایت های کاریابی و استخدام است که توانسته در مدت کوتاهی طرفداران خوبی پیدا کند. مزیت جالب کاربرد نسبت به سایر پلتفرم های کاریابی، نحوه عملکرد آن است. چرا که کاربرد یک وبسایت کاریابی معمولی نیست بلکه محلی برای تجمیع تمام آگهی های استخدامی از تمام منابع مختلف حتی از سایت هایی که در این مقاله معرفی کردیم است.

حالا نوبت شماست تا نظر خود را راجع به این مقاله برایمان بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *