۱۰ تا از بهترین سایت‌های رنت خودرو با قیمت مناسب و اقتصادی

حتماً برای شما نیز پیش آمده که بخواهید برای مدت کوتاهی اتومبیلی در اختیار داشته باشید. امروزه تحقق این رویا کار چندان دشواری نیست و شما می‌توانید به کمپانی‌های رنت خودرو مراجعه کنید. معنی لغوی واژه رنت، اجاره است. هنگامی که خودرویی را اجاره می‌کنید آن را به صورت امانی در اختیار خواهید داشت و می‌توانید از آن استفاده کنید.

در اغلب شهرهای ایران خدمات رنت خودرو ارائه داده می‌شوند، اما در کلانشهرها و شهرهای پرجمعیت و تجاری درصد رنت خودرو بیشتر است؛ شهرهایی مثل اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، کیش، قزوین، تهران و…

رنت خودرو از نظر اقتصادی فعالیتی بسیار مهم است و همه کشورهای صنعتی جهان این کمپانی‌ها را دارند. هنگامی که خودرویی اجاره می‌کنید می‌توانید با هزینه کمتر و صرفه‌جویی در زمان برای خرید خودرو، صاحب خودروی رویایی خود شوید. حتی ممکن است شما ماشین مورد نظر را برای مدت کوتاهی نیاز داشته باشید برای مثال در یک مراسم عروسی یا سفر یا قرار کاری مهم. همانطور که مستحضرید خرید و فروش ماشین بدون خسارت و زیان مالی میسر نیست، پس در این موارد رنت خودرو بهترین گزینه برای شماست.

مزیت دیگر این روش این است که شما در انتخاب مدل خودرو برای رنت آپشن‌های فراوانی دارید. می‌توانید از خودروهای خارجی و گران قیمت گرفته تا خودروهای سبک و نسبتاً ارزان را برای استفاده اجاره کنید. علاوه بر هزینه‌ای که از شما برای رنت خودرو دریافت می‌کنند، برای این کار باید کارت شناسایی معتبر و گواهینامه خود را نیز ارائه کنید. البته این مطلب نیز بسیار مهم است که خودروی کرایه خود را از کدام شرکت دریافت کرده‌اید، چرا که این اتومبیل مدتی از آن شما خواهد بود و مهم است تمام مسائل فنی، بهداشتی و بیمه آن همگی کامل و به بهترین نحو باشد. در این مطلب از بهترینفا قصد داریم ۱۰ تا از بهترین سایت‌های رنت خودرو با قیمت‌های مناسب و اقتصادی را خدمتتان معرفی کنیم.

1. شرکت رنت خودروی سپریس

شرکت اجاره خودروی سپریس، یکی از بهترین گزینه‌ها برای رنت خودرو با بالاترین تنوع است. این کمپانی انواع دسته‌بندی‌ها برای رنت خودرو را دارد؛ برای مثال خودروهای اقتصادی، مناسب سفر، خودروهای با راننده، ماشین‌های ون، خودروهای شاسی بلند و….

از دیگر مزایای این شرکت معتبر می‌توان به تنوع در انتخاب، تضمین بیمه، قراردادهای شفاف و پشتیبانی ۲۴ ساعته اشاره کرد. همچنین دست شما برای پرداخت اجاره ماشین باز است، بسته به شرایط خودرو می‌توانید هزینه را به طور نقدی، با اعتبار دیجی پی یا حتی به صورت اقساطی نیز پرداخت کنید.

شماره تماس: 02191091431

2. سعادت رنت

سعادت رنت یک موسسه بین المللی است. این شرکت علاوه بر ایران، در امارات نیز از بزرگترین و معتبرترین کمپانی‌های رنت خودرو هستند. همچنین این شرکت این افتخار را داشته که اولین شرکت ایرانی باشد که دارای شعبات متعدد و دائمی در چندین شهر ایران، دبی و استانبول است. انواع خودروهای لوکس و خارجی و نیز خودروهای ایرانی و اقتصادی را می‌توانید در این مرکز یافت کنید.

این تیم حرفه‌ای رنت خودرو، به شفافیت در معاملات خود بسیار اهمیت می‌دهند و اکثر کاربران از اجاره خودرو از این مرکز نهایت رضایت را داشتند.

شماره تماس: 02191013399

3.شرکت رنت خودرو ایران سوئیچ

کمپانی بعدی، کمپانی ایران سوئیچ است. این شرکت رنت خودرو، در بیش از ۱۴۰ کشور جهان و ۳۸۷۶ ایستگاه کرایه خودرو یکی از قدرترین های این حوزه است. به عبارت دیگر هر جای این کره خاکی که باشید می‌توانید با بهترین قیمت و مطلوب‌ترین شرایط از ایران سوئیچ خودرو مورد نظر خود را اجاره کنید. قیمت‌های اجاره‌ خودرو در این سایت همگی به طور کامل و به روز قرار داده شده‌اند و شما می‌توانید تمامی قیمت‌ها و مدل‌ها را بررسی کرده و سپس به طور آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.

این شرکت بیش از ۱۲ سال سابقه کار دارد و شاید شما نیز این شرکت را با نام یوروپکار بشناسید. از دیگر مزیت‌های ایران سوئیچ این است که به اندازه تنوع در مدل خودروها، تنوع بسیار زیادی در رنج قیمت هم دارند. برای مثال کمترین هزینه‌ای که می‌توانید برای اجاره ماشین در روز بپردازید تنها و تنها ۶۰۰ هزار تومان است.

شماره تماس: 02191015400

4. شرکت اطلس رنت

اطلس رنت یکی دیگر از شرکت‌های اجاره خودرو مدرن و معتبر است که با خیال راحت می‌توانید از خودروهای آنان بهره بگیرید. این شرکت خدمات گسترده‌ای در زمینه رنت ماشین دارد و خودروهایی بدون راننده، همراه با راننده، اجاره ماشین عروس، گل‌آرایی ماشین عروس، تهیه دسته گل عروس، خدمات اسکورت ماشین عروس و داماد، ترانسفر به تشریفات فرودگاهی و… با نازل‌ترین قیمت به مشتریان خود ارائه می‌دهد. تمام قیمت‌ها و شرایط سایت مجموعه اطلس رنت به روز هستند و شما در هر ساعت از شبانه روز که خواستید می‌توانید با بخش پشتیبان آنها به صورت رایگان ارتباط برقرار کنید. همچنین تمام خودروهایی که این کمپانی کرایه می‌دهند متعلق به خودشان است و همگی دارای بیمه ثالث و بدنه کامل هستند.

شماره تماس: 02144252105

5. تک رنت

اگر به دنبال مکانی با کمترین قیمت و بهترین کیفیت برای رنت خودرو هستید تک رنت در خدمت شماست. کمپانی تک رنت  تمام خودروهای خود را به کامل‌ترین شکل ممکن بیمه کرده و بهداشت و سلامت خودروها همه جوره قابل تضمین است. همچنین شما می‌توانید با دریافت مشاوره‌های ارزنده و پیشنهادات مقرون به صرفه کارشناسان این مجموعه مناسب‌ترین خودرو را برای خود کرایه کنید.

شماره تماس: 09127400060

6. شرکت رنت خودرو هما گشت

هما گشت یکی دیگر از موسسه‌های نامی و مشهور اجاره خودرو است. این کمپانی با سالها سابقه کاری درخشان و اجاره انواع خودروهای روز دنیا جز محبوب‌ترین شرکت‌هایی است که می‌توانید به آنها مراجعه کنید. این موسسه با ارائه مشاوره‌های رایگان با کارشناسان و متخصصان به شما کمک می‌کند تا در انتخاب ماشین کرایه‌ای خود بهترین عملکرد را داشته باشید. برای کرایه خودرو از هما گشت تنها ارائه مدارک شناسایی، گواهینامه، ودیعه و مدارک ضمانتی لازم است.

شماره تماس: 09129314800

7. شرکت صداقت رنت

شرکت صداقت رنت دارای ۱۶ سال سابقه کار درخشان است. تنوع بالایی از خودروهای ایرانی و خارجی را با مناسب‌ترین قیمت‌ها در این کمپانی یافت خواهید کرد. هنگامی که اتومبیلی را از این مرکز رنت می‌کنید ماشینی کاملاً تمیز و پاکیزه و کارواش شده تحویل شما می‌دهند که باک بنزین آن نیز پر است. شما می‌توانید هر کجا که هستید ماشین را در محل خود دریافت کنید و نیازی به مراجعه حضوری و اتلاف وقت نیست.

شماره تماس: 02144130930

8. رایکا رنت

رایکا رنت یکی دیگر از بزرگ‌ترین و معتبرترین مراکزی است که می‌توانید از آن خودرو کرایه کنید. این شرکت در بیش از ۵ استان کشور خدمات ارزنده رنت خودرو ارائه می‌دهد. تمامی خودروهای این شرکت سالم و بهداشتی هستند. حتی قیمت کرایه خودروهای لوکس این شرکت نیز نسبت به شرکت‌های رقیب بسیار پایین‌تر و معقول‌تر است. اگر قصد رنت خودرو از این شرکت را داشته باشید قراردادی رسمی و شفاف برایتان تنظیم می‌کنند تا از تمام جزئیات هزینه‌های خود با خبر باشید.

شماره تماس: 09121453166

 

9. رنت اُتو

سایت رنت اتو است. این موسسه اجاره خودرو با قیمت‌های بسیار معقول و مناسبی دارد و نیز همواره جشنواره‌های تخفیفی در این کمپانی به راه هستند. از انواع ماشین‌های لوکس و گران قیمت گرفته تا ماشین‌های سبک با قیمت‌های پایین‌تر را می‌توانید به آسانی یک تماس در این موسسه رزرو کنید.

شماره تماس: 09122404145

10. شرکت کرایه اتومبیل رنتیفا

سایت رنتیفا یکی دیگر از سایت‌های معتبری است که خدمات رنت خودرو ارائه می‌دهد. مزیت این شرکت نسبت به شرکت‌های دیگر این است که حداقل مدت زمانی برای اجاره خودرو وجود ندارد و شما می‌توانید حتی شده برای یک روز خودرو مورد نظر خود را از این کمپانی کرایه کنید. همچنین این شرکت در اقصی نقاط جهان و ایران شعبه ارائه خدمات دارد و شما می‌توانید در صورت نیاز از خدمات آنلاین آنها نیز بهره بگیرید.

شماره تماس: 02191011939

جمع‌بندی

از اینکه تا انتهای مطلب را همراه ما بوده‌اید از شما کمال تشکر را داریم. در این مقاله ۱۰ تا از بهترین سایت‌های رنت خودرو را خدمتتان معرفی کردیم که می‌توانید از خدمات ارزنده تک تک این مراکز بهره بگیرید. امید است با بهره‌گیری از خدمات هر یک از سایت‌های رنت خودرو، بهترین و مطلوب‌ترین تجربه کرایه اتومبیل را کسب کنید و همواره رانندگی بی‌خطری داشته باشید.

حالا نوبت شماست تا نظر خود را راجع به این مقاله برایمان بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *