۱۰ تا از بهترین سالن های زیبایی تهران

۱۰ تا از بهترین سالن های زیبایی تهران

معرفی ۱۰ تا از بهترین سالن ­های زیبایی تهران

آرایشگاه­ها از جمله مراکز خدماتی هستند که در زمینه مراقبت از مو، پوست، ناخن و غیره، خدمات متنوعی را ارائه می­دهند. شما برای چه خدماتی به آرایشگاه مراجعه می­کنید؟ معمولا، خانم ها به ارایشگاهی می­روند که از خدمات ارائه شده، برخورد پرسنل، محیط و غیره راضی باشند. البته، سلیقه شخصی هر خانم در انتخاب نوع آرایشگر و سالن زیبایی را هم نمی­توان نادیده گرفت. در این مقاله، ۱۰ تا از بهترین آرایشگاه­های زنانه تهران را به شما معرفی می­کنیم.

فواید رفتن به سالن زیبایی

در کنار اصلاح صورت، رنگ مو و سایر کارهای زیبایی که همه ما در آرایشگاه­ها انجام می دهیم، آیا تا به حال به مزایای دیگر رفتن به آرایشگاه هم فکر کرده اید؟

۱-  کاهش استرس و داشتن احساس خوب

تحقیقات نشان داده است که رفتن به ارایشگاه، استرس شما را به طور کلی کاهش می­دهد و باعث می شود حال خوبی را تجربه کنید.

۲-  احساس خاص بودن

تا به حال با رفتن به آرایشگا،ه احساس خاص بودن کرده اید؟ خدمات­رسانی حرفه ای نیروهای آرایشگاه، ماساژهای لذت بخش، پاکسازی پوست، ارایش صورت و استفاده از محصولات با کیفیت، همگی باعث می شوند احساس خاص بودن کنید.

۳-  برخورداری از ظاهری زیباتر

فقط یک آرایشگر حرفه ای می تواند به شما بگوید که پوست شما چه چیزی احتیاج دارد یا مدل موهای شما به چه تغییری نیاز دارند. شم می توانید با بهره­مندی از نظرات مفید آرایشگر و کادر حرفه ای آرایشگاه، پوست و موی بهتر و به طور کلی، ظاهر زیباتری داشته باشید.

معرفی بهترین آرایشگاه­های زنانه تهران

 

۱- سالن زیبایی شبنم نظیف:

حتما نام شبنم نظیف را در بین برترین آرایشگران تهران شنیده اید و با دیدن عکس­های قبل و بعد مدل های مختلف تعجب کرده اید! سالن زیبایی شبنم نظیف در سعادت آباد واقع شده است. این آرایشگاه، کلیه خدمات زیبایی چون رنگ، لایت، پاکسازی پوست، میکاپ، شینیون و غیره را به بانوان ارائه می­دهد. این آرایشگاه از سال ۱۳۸۷ شروع به کار کرده است. البته کلاس­های آموزش آرایشگری تخصصی هم در این آرایشگاه برگزار می­شود.

۲- سالن زیبایی لی لی رضایی:

ارایشگاه لی لی رضایی هم جزو معروف­ترین و بهترین آرایشگاه های تهران است که در سعادت آباد، خیابان فرهنگ قرار دارد. خدمات میکاپ تخصصی عروس، تاتو ابرو، طراحی و کاشت ناخن، کراتین، اکستنشن و غیره در این سالن انجام می‌­شود.

۳- سالن زیبایی سارا حسینی:

آرایشگاه سارا حسینی که به نام “گیوا” معروف شده است، دارای شعبه­های مختلفی در منطقه های ولنجک، سعادت آباد، مرزداران و تهران پارس است که با توجه به محل سکونت خود، می توانید یکی از این شعبه­ها را انتخاب کنید. برای حضور در آرایشگاه سارا حسینی حتما ار قبل وقت بگیرید.

۴- سالن زیبایی نادیا موسوی:

آرایشگاه نادیا موسوی با نام “گیشا” در بین مردم شناخته شده است، در خیابان پانزدهم، جنب پاساژ بازار علی قرار دارد. این آرایشگاه یکی از لوکس­ترین آرایشگاه تهران است که خدمات تخصصی را در تمام لاین ها ارائه می دهد.

۵- آرایشگاه سارا عباسی:

آرایشگاه سارا عباسی یکی از بهترین آرایشگاه­ها در منطقه تهرانپارس است که با پیشرفته­ترین دستگاه ها و امکانات از جمله در زمینه آنالیز مو، خدمات منحصر به فردی را به بانوان ارائه می­دهد.

۶- آرایشگاه آرزو دولتی:

آرایشگاه آرزو دولتی با نام “لاویسا” شناخته شده است، در شمیرات سنتر قرار دارد. از جله خدمات این سالن زیبایی، سرویس رایگان رفت و برگشت در تهران است که با استقبال زیادی روبرو شده است.

۷- سالن زیبایی مریم رئوف:

آرایشگاه مریم رئوف در زعفرانیه قرار دارد. خانم مریم رئوف یکی از بهترین میکاپ آرتیست­های ایران است که با افتتاح مدرسه زیبایی آدینا، رشته آرایشگری را به تمام علاقمندان آموزش می دهد.

۸- آرایشگاه مریم رهنما:

آرایشگاه مریم رهنما هم از آن دسته از آرایشگاه­هایی است که بازیگران زیادی برای شرکت در جشنواره­های مختلف و یا مهمانی­ها به آن مراجعه می کنند. این آرایشگاه مورد انتخاب سلبریتی­ها، در پاسداران قرار دارد.

۹- آرایشگاه مصی صادقی:

آرایشگاه مصی صادقی با قرارگیری در پاسداران، آماده ارائه بهترین خدمات به بانوان است. از جمله خدمات معروف مصی صادقی، میکروپیگمنتیشن است که شامل طراحی دائمی ابرو، لب و چشم با به روز­ترین متد دنیا می شود که در این لاین، بسیار شناخته شده است.

۱۰- سالن زیبایی مریم دربندی:

آرایشگاه مریم دربندی در چهارراه فرمانیه قرار دارد و با ارائه خدمات حرفه ای و نمونه کارهای جذاب عروس توانسته است در میان بهترین آرایشگاه های تهران بدرخشد. در صورتیکه برای میکاپ عروس این آرایشگاه را انتخاب می کنید، حتما باید از ماه قبل قبل هماهنگی­های لازم را انجام دهید.

۱۰ تا از بهترین فروشگاه های اینترنتی لوازم آرایشی

چگونه بهترین آرایشگاه زنانه تهران را انتخاب کنیم؟

از آنجایی که تعداد آرایشگاه های زنانه تهران بی شمار است و با گزینه های متعددی روبرو هستید، برای سهولت انتخاب به نکات زیر توجه داشته باشید:

. کیفیت خدمات آرایشگاه: برای انتخاب بهترین آرایشگاه تهران، به کیفیت خدماتی که دریافت می­کنید، به طور دقیق توجه داشته باشید. مثلا اینکه آیا در آرایشگاه از بهترین مواد اولیه استفاده می شود؟ یا از برندهای بی کیفیت؟

. تمیزی آرایشگاه: محیطی مثل آرایشگاه باید به طور مداوم تمیز شود تا مشتری ها در معرض بیماری های مختلف قرار نگیرند. به تمیزی همه چیز از جمله پیش بند، شانه و کلیه تجهیزات توجه داشته باشید.

. امکانات به روز آزرایشگاه: آرایشگاه های تهران از نظر امکانات به روز، حرف اول را می زنند. با این حال، به امکانات و تجهیزات آرایشگاه مورد نظر خود توجه داشته باشید.

. نزدیکی به محل سکونت: حتما آرایشگاهی را انتخاب کنید که به محل سکونت شما نزدیک باشد تا بتوانید راحت رفت و آمد کنید.

. قیمت مناسب: قیمت هم یکی از فاکتورهای مهم درانتخاب بهترین آرایشگاه های تهران است که باید با توجه به بودجه خودتان،  آرایشگاهی را انتخاب کنید که دستمزد منصفانه ای را از مشتریان دریافت کند.

نتیجه

در تهران، آرایشگاه و آرایشگرهای بسیار زیادی وجود دارند که خدمات با کیفیت و به­روزی را در تمامی لاین­های آرایشی ارائه می دهند.  شما کدام آرایشگاه زنانه تهران را پیشنهاد می دهید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

حالا نوبت شماست تا نظر خود را راجع به این مقاله برایمان بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *