۱۰ تا از بهترین سالن‌های زیبایی در تبریز

همانطور که می‌دانید در دنیای امروز زیبایی و مراقبت‌های پوستی یکی از مطرح‌ترین بحث‌ها است. همه افراد در تلاشند تا با مراجعه به سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌ها وضعیت ظاهری خود را بهبود بخشیده و براساس آخرین متدها و مدهای روز زیباتر و جذاب‌تر باشند. برخی از سالن‌های آرایشی به قدری مجهز و پیشرفته هستند که شما تمام نیازهای خود را می‌توانید تنها از یک مکان تامین کنید. شما می‌توانید در این مجموعه‌ها انواع خدمات بهداشتی و زیبایی برای پوست، مو، ناخن، ابرو، مژه، لیزر موهای زائد، تتو و… یافت کنید. همچنین امروزه در برخی از مجتمع‌های زیبایی و علی الخصوص کلینیک‌ها، متخصصین پوست و مو حضور دارند تا با ارائه مشاوره‌های ارزنده پیش از شروع دریافت خدمات زیبایی شما را در انتخاب بهترین گزینه یاری دهند. برای مثال اگر شما پیش از کراتینه مو، مواردی مثل جنس، استحکام و ضخامت موی خود را مورد سنجش قرار ندهید، ممکن است خدایی ناکرده موهای شما دچار سوختگی شود. اما اگر پیش از دریافت هرگونه خدمات زیبایی نظیر کراتینه و پروتئینه مو، از فردی متخصص این حوزه مشورت بگیرید یقیناً درجه‌‌ای به درجات زیبایی شما افزوده می‌شود و جای هیچ گونه نگرانی و تردیدی باقی نمی‌ماند.

در تبریز آرایشگاه‌های بسیار زیادی خدمات آرایشی و زیبایی به مشتریان خود ارائه می‌دهند که از میان این همه، انتخاب بهترین سالن‌های زیبایی واقعاً کار دشواریست. شما علاوه بر تمام جوانبی که پیش از رفتن به سالن زیبایی می‌سنجید، باید رضایت مشتریان قبلی، کیفیت نمونه کارها و کیفیت مواد مصرفی را نیز مورد بررسی قرار دهید. در موارد بسیار زیادی دیده شده است که افراد از آرایشگاه‌های غیر معتبر و غیر اصولی خدمات زیبایی دریافت کرده‌اند که موجب آسیب‌های جبران ناپذیری در آنان شده. اگر شما نیز به دنبال پیدا کردن بهترین آرایشگاه زنانه در تبریز هستید این مطلب بهترینفا مختص شماست. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی ۱۰ تا از بهترین سالن‌های زیبایی در تبریز بپردازیم.

1. سالن زیبایی چهره‌ها

سالن زیبایی چهره‌ها با سابقه کار طولانی و مهارت‌های بی بدیل یکی از نامی‌ترین و مشهورترین سالن‌های زیبایی در تبریز است ه می‌توانید انواع خدمات شینیون میکاپ کاشت ناخن و… را از مجرب‌ترین و متخصص‌ترین کادرها دریافت کنید. این سالن توسط سرکار خانم آذر همایونی، آرایشگر برجسته و با سابقه مدیریت و اداره می‌شود که خود دلیلی بر کیفیت بالای کار این مجموعه است.همچنین آدرس این سالن بسیار سرراست است و به راحتی می‌توانید آن را مسیریابی کنید.

آدرس:  تبریز فلکه خیام، 35 متری سینا، بن بست کاج، پلاک 123، آرایشگاه چهره ها

شماره تماس: 04133312370

2. سالن زیبایی درنا

سالن زیبایی درنا یکی دیگر از بهترین و کاربلدترین آرایشگاه‌های زنانه در تبریز است. تمام خدمات این سالن اصولی و بسیار ماهرانه بوده و دارای کادری مجرب و مشتری مدار می‌باشند. همچنین شما می‌توانید با اعتماد کامل نسبت به کیفیت و سلامت مواد مصرفی این سالن زیبایی از تمامی خدمات آرایشی آنان بهره بگیرید. این سالن زیر نظر بانو زهرا علیزاده، آرایشگر حرفه‌ای و با تجربه مدریت می‌شود. از دیگر مزیت‌های این سالن این است که شما می‌توانید انواع مشاوره‌های پوست و مو و پاکسازی و فیشیال صورت را به طوری کاملاً تخصصی از آنان دریافت نمایید.

 

آدرس: میدان قطب، خیابان شهید جدیری، کوچه مهر

شماره تماس: 04133352121

3.سالن زیبایی سیما

سالن زیبایی سیما، سالنی بهداشتی با محیطی آرام و دلپذیر است. در این سالن انواع متد های روز دنیا را می‌توانید در انواع زمینه‌های زیبایی یافت کنید. تمام خدمات نظیر مراقبت‌های پوستی، رنگ و لایت مو، میکاپ و شینیون عروس و… توسط تکنسین‌های مجرب انجام می‌شود و شما می‌توانید اعتماد کامل نسبت به سلامت پوست و موی خود داشته باشید.

نمونه کارهای ماهرانه و خلاقانه این سالن را می‌توانید در پیج اینستاگرام آنها مشاهده فرمایید.

 

آدرس: جاده ایل گلی، خیابان آفتاب، بلوار ملکی، نرسیده به سه راهی آذری، جنب برج آب

شماره تماس: 04133302814

4. کلینیک زیبایی آلما

کلینیک زیبایی آلما یکی از معتبرترین و محبوب‌ترین مراکز دریافت خدمات آرایشی، بهداشتی و درمانی در تبریز است. سالن زیبایی این کلینیک به حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن خدمات آرایشی و مراقبت‌های پوستی را به مراجعین عزیز ارائه می‌دهد. از دکتر متخصص پوست و مو و لیزر موهای زائد گرفته تا سالن آرایش و میکاپ همگی به طور یکجا در این مجتمع زیبایی حضور دارند. از تعریفی‌ترین خدمات سالن زیبایی آلما خدمات کوپ، رنگ و لایت، کراتینه و پروتئینه مو به شمار می‌رود. شما می‌توانید پیش از مراجعه حضوری از خدمات و مشاوره‌های تلفنی این مجموعه کمک بگیرید.

آدرس: تبریز، ولیعصر، توانیر شمالی، مرکز سلامت و زیبایی آلما، طبقه سوم

شماره تماس: 04133322014

5. سالن زیبایی مهدیه بهنژاد

سالن زیبایی مهدیه بهنژاد یکی از اصیل‌ترین و قدیمی‌ترین سالن‌های زیبایی در تبریز است. شما انواع خدمات پروتئین تراپی، رنگ و لایت، ناخن، فیبروز، کاشت مو و ابرو را در این مرکز تخصصی می‌توانید یافت کنید. کیفیت مواد مصرفی و تبحر تمامی کادر و عوامل این مجموعه در نمونه کارهای زیبایشان پیداست. به دلیل کیفیت بسیار بالای خدمات و ظرافت بسیاری از بلاگرها و مدل‌های معروف نیز  گریم و آرایش خود را به سالن زیبایی خانم بهنژاد می‌سپارند.

 

آدرس: ائل گلی، فلکه گشهر، خیابان شهیدصادقی، ابتدای خیابان، سالن مهدیه بهنژاد

شماره تماس: 04133295985

6. سالن زیبایی مختاری

در تبریز، هر عروس و هر بانویی که به دنبال زیبایی بی‌بدیل و آرایشی چشمگیر باشد به سالن زیبایی خانم مختاری مراجعه می‌کند. در این سالن تمام خدمات به بهترین نحو ممکن به مشتریان ارائه داده می‌شود و شما مشتری دائمی آنان خواهید شد. لازم به ذکر است که تمامی کادر این مجموعه زیبایی همگی مجرد و کار بلد هستند و از بهترین متریال‌ها و موادها بهره می‌گیرند.

آدرس: آبرسان، اول گلباد، جنب بانک ملی

شماره تماس: 04133377380

7. سالن زیبایی پروا

یکی دیگر از سالن‌های زیبایی که کادری مجرب و نوبت دهی سریع دارند، سالن زیبایی پروا است. هر مدل کوپ و شنیونی که در نظر داشته باشید متخصصان و کادر زیبایی آنها عیناً برایتان اجرا خواهند کرد. اگر کاتولوگ نمونه کار‌های این سالن را مورد بررسی قرار دهید خود متوجه خواهید شد که نتیجه کار آنها واقعا ژورنالیست. این مجتمع زیبایی، علاوه بر قیمت‌های مناسب و اقتصادی، جشنواره‌های تخفیفی بسیار زیادی نیز برگزار می‌کند.

 

آدرس: ولیعصر، مابین میدان گلپارك و پل کابلی، خيابان بعثت، تقاطع رنجبر

شماره تماس: 04133283358

8. لی‌لی سالن

حتماً تا به حال نام لی‌لی سالن را شنیده‌اید. لی‌لی یکی دیگر از سالن‌های لوکس و شیک تبریز است. در این سالن زیبایی هر سبک از میکاپ که در نظر داشته باشید به بهترین حالت ممکن برایتان اجرا می‌کنند. نمونه کارهای خلاقانه و بسیار ماهرانه آنان در پیج اینستاگرام سالن مشهود است. همچنین دریافت تمامی خدمات کوپ، رنگ و لایت، مانیکور و پدیکور، ترمیم و کاشت ناخن، میکاپ و گریم تخصصی عروس و… از این سالن میسر است.

 

آدرس: وليعصر، فلكه همافر، جنب املاك بهارستان

شماره تماس: 04133309036

9. سالن زیبایی انور

همانطور که می‌دانید سابقه کار طولانی، خود دلیلی محکم بر کیفیت و مهارت در انجام کار است. سالن زیبایی انور با ۲۲ سال سابقه کاری درخشان در زمینه خدمات آرایشی و زیبایی، یکی از امین‌ترین و معتبرترین مراکزی است که می‌توانید زیبایی خود را در آنجا دوچندان کنید. کیفیت کار و قیمت‌های این سالن به قدری مطلوب و دلپذیر است که شما از مشتریان دائم آنجا خواهید شد.

 

آدرس: ولیعصر‌جنوبی‌، بلوار‌ملکی‌تبریزی، پشت ‌برج‌ های‌ آسمان، پلاک 25

شماره تماس: 04133243755

10. سالن زیبایی سانی

سال‌های طولانی است که سالن زیبایی سانی با دو شعبه در آبرسان و ولیعصر خدمات زیبایی و آرایشی به مشتریان خود ارائه می‌دهد. تمام خدمات نوین و روز آرایشی جهان را به بهترین و مطلوب‌ترین حالت ممکن می‌توانید از این سالن طلب کنید. درصد بالایی از مراجعین به  سالن زیبایی سانی، نهایت رضایت را از نحوه کار، مشتری مداری و البته نتیجه کار آنان داشته‌اند.

آدرس: تبریز، آبرسان، نرسیده به پل روگذر، کوچه مهرگان هفتم، پلاک 33

شماره تماس:04133375613

حالا نوبت شماست تا نظر خود را راجع به این مقاله برایمان بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *