۱۰ تا از بهترین مراکز برای خرید لوازم و کوه نوردی و جنگل نوردی و طبیعت گردی و کمپینگ

۱۰ تا از بهترین مراکز برای خرید لوازم و کوه نوردی و جنگل نوردی و طبیعت گردی و کمپینگ

بهترین مراکز برای خرید لوازم و کوه نوردی و جنگل نوردی و طبیعت گردی و کمپینگ

طبیعت گردی و کمپینگ یکی از ورزش ها و تفریح های مورد علاقه جوانان است. به طوری که بیشترجوانان روزهای پنج شنبه و جمعه خود را در دل کوه و طبیعت سپری می کنند. اما برای یک طبیعت گردی ایمن نیاز به داشتن ابزار و وسایل خاص است و خرید این وسایل بر کیفیت سفر بسیار اثر گذار خواهد بود. اما ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که برای خرید لوازم کمپینگ و کوه نوردی چه باید کرد؟ لوازم کمپینگ و کوه نوردی را از کجا تهیه کنیم؟ نگران نباشید ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا لوازم مورد نظر خود را از بهترین مراکز خرید با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه کنید.

خرید لوازم کمپینگ و کوه نوردی و طبیعت گردی

لوازم کوه نوردی و کمپینگ از تنوع زیادی برخوردار هستند. به طوری که در کنار کفش، چادر، کوله پشتی، کیسه خواب لوازمی مانند: چاقو کوچک تیز به عنوان ابزاری برای بریدن چوب ،مواد غذایی، طناب باید وجود داشته باشد تا لذت سفر را دوچندان کند و از سختی های سفر بکاهد. همچنین داشتن تجهیزات جانبی بر روی ایمنی و امنیت سفر و کوه نوردی اثر گذار خواهد بود. ابزار گرمایشی، دوربین شکاری و کلاه های مناسب برای کوه نوردی حرفه ای از تجهیزات مهم و ضروری هستند که در زمان کمپینگ و پیمایش های طولانی و سنگین نباید فراموش کرد.

1. فروشگاه کوهنوردی شیرپلا

شیرپلا بزرگترین و تخصصی ترین فروشگاه در زمینه کوهنوردی، طبیعتگردی ایران است. این فروشگاه نمایندگی انحصاری عینک های جولبو فرانسه، میلت فرانسه، گریول ایتالیا، چادرهای هاسکی چک و..است. آدرس این فروشگاه تهران _منیریه خیابان ولیعصر می باشد. این فروشگاه توسط صاحب کسب و کاراداره می شود.

اگر عاشق کوه نوردی هستید و حس ورزش دوستی در شما وجود دارد سری به فروشگاه شیرپلا بزنید. از این فروشگاه می توانید انواع لباس ورزشی، کتونی، کوله و وسایل مورد احتیاج کوه نوردی را بخرید.

2. فروشگاه لوازم کمپینگ و کوهنوردی کمپ نیک در ونک

این فروشگاه در تهران خیابان ونک واقع شده است. از لحاظ موقیعت جغرافیایی این فروشگاه در نزدیکی مراکزی مثل: بیمارستان شهید هاشمی نژاد و بیمارستان خاتم الانبیا و مجتمع کامپیوتر پایتخت و آزمایشگاه مسعود و بیمارستان فوق تخصص ولیعصر ناجا قرار گرفته است.

در ضمن نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس خدامی است که دسترسی افراد را آسان کرده است.

3.لوازم کمپنگ و کوهنوردی و جنگل نوردی فرزاد

فروشگاه لوازم کمپنگ و کوهنوردی فرزاد در ضلع شمالی میدان گمرک واقع شده است. شعار این فروشگاه این است که آمده ایم تا بهترین لوازم کوهنوردی و کمپینگ را با مناسب ترین قیمت تقدیم کنیم.

در این محل انواع لوازم و محصولات کمپنگ و کوهنوردی با قیمت ارزان فروخته می شود. گاهی علاوه بر خرید لوازم کوه نوردی نیازمند خرید لوازم دیگر مانند: بخاری کوچک جیبی، گاز کوچک برای پخت و پز ،لوازم ریز آشپزخانه مثل چاقو برای بریدن گوشت، پیاز و ..هستید که این فروشگاه ها در کوتاهترین زمان ممکن آنچه را که نیازمند سفرهستید رابه بهترین و کوتاهترین زمان ممکن محیا می سازند.

4. فروشگاه کی تو ایران (قله کی تو k2)

این فروشگاه ورزشی در مشهد بلوار وکیل آباد واقع شده است. این فروشگاه همه لوازم ورزشی مانند: کفش، کوله پشتی، کیسه خواب، چادر و ..را با بالاترین کیفیت عرضه می نماید. این فروشگاه فعالیت خود را از سال 1379آغاز کرد.

شعار این فروشگاه عبارت (حرفه ای تر باشید)است. این مجموعه محصولات اورجینال ورزشی را از معتبرترین برندهای جهان به دوستداران ورزش تقدیم می کند.

5. فروشگاه لوازم کمپینگ و کوه نوردی و طبیعت گردی دومان

در فروشگاه لوازم کمپینگ و کوه نوردی دومان مشهور در تهران انواع پوشاک، کفش، کوله پشتی، چادر، ابزارفنی، کیسه خواب ،آشپزخانه، عینک، دوچرخه و ..عرضه می شود. این فروشگاه انتهای اشرفی اصفهانی و ساعت کاری فروشگاه از 11ظهر تا 8 و نیم شب است.

6. فروشگاه زنجیره ای ورزشی کبود اسپرت

این مجموعه فروشگاه در زمینه لوازم کوهنوردی، کمپینگ، صخره نوردی و اسکی در تهران و تبریز قرار دارد. شعار اصلی این فروشگاه اولویت قرار دادن رضایت مشتریان است و رضایت را سرآغاز دوستی می داند. خرید لوازم ورزشی در تهران و تبریز به صورت حضوری است و در ضمن بیشتر پرسنل ما علاقمندان به ورزش هستند و می توانید از تجربیات آنان به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

7. فروشگاه آسمان شب شیراز

فروشگاه آسمان شب شیراز عرضه انواع محصولات ورزشی مانند:کفش، کلاه، کاپشن، جلیقه نجات، چادر کوهنوردی، کیسه خواب به بهترین شکل انجام می شود.

8. فروشگاه کوه نوردی دماوند

فروشگاه کوه نوردی دماوند در زمینه کوه نوردی در کرج، میدان کرج، کوچه هما واقع می باشد که توزیع لوازم ورزشی کوله پشتی و ..را برای علاقمندان به ورزش فراهم کرده است.

9. فروشگاه کوه نوردی کمپینگ کوهشید

این فروشگاه معروف در تهران میدان راه آهن، ابتدای کارگر جنوبی واقع است که البته این آدرس انبار است؛ ضمنا این فروشگاه عرضه کننده انواع کفش، صندل کوهنوردی، چادر کوهنوردی، کوله پشتی، طناب ،فلاسک، نی تصفیه آب، کیسه خواب کوهنوردی، زیرانداز چادر، نشیمن، کرامپون، بالش، سایبان سفری، کیف کمری، کپسول گاز، دستکش کوهنوردی، ساج گرانیتی پایه دار، عینک کوهنوردی، ماگ سفری، جوراب کوهنوردی، بخاری جیبی ،تیرک آلمینیومی، باتوم کوهنوردی، لباس کوهنوردی و ..می باشد.

10. فروشگاه کوه نوردی پورجم

فروشگاه کوه نوردی پورجم در تهران خیابان ولیعصر، شمال شرقی میدان منیریه واقع است و انواع لوازم ورزشی و کمپینگ را به بهترین شکل عرضه می کند.

جمع بندی

کوه نوردی نوعی ورزش است و انجام مداوم آن برای سلامتی بدن مفید است. در سطح کشور فروشگاه های مختلف کمپینگ ورزشی زیادی وجود دارند که بعضی از آن ها مشهور و دارای شعب مختلف در سطح کشور می باشند. خرید ورزشکار از این فروشگاه ها به شکل حضوری و بعضی بصورت آنلاین صورت می گیرد. درضمن انواع و اقسام لوازم ورزشی مانند کیف، لباس، وسایل آشپزی در فضای باز، بخاری کوچک مخصوص کوه نوردی، چادر کوه نوردی، زیرانداز و ..در بیشتر این فروشگاه ها به بهترین شکل ممکن به فروش می رسد. در این مطلب سعی کردیم به معرفی بهترین مراکز برای خرید لوازم کمپینگ و کوه نوردی بپردازیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شود. شما عزیزان می توانید با خیال راحت نیازهای خود را از این فروشگاه ها تهیه کنید.

حالا نوبت شماست تا نظر خود را راجع به این مقاله برایمان بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *