۱۰‍ تا از بهترین برند های سس گوجه فرنگی

۱۰‍ تا از بهترین برند های سس گوجه فرنگی

معرفی ۱۰‍ تا از بهترین برند های سس گوجه فرنگی

سس کچاپ یکی از محصولات پرمصرف در جوامع مختلف جهان هستند. این محصولات به عنوان یک ادویه و افزودنی به غذاهای مختلف اضافه می شوند و برای بهبود طعم و ارزش غذایی آنها مورد استفاده قرار می گیرند. با وجود این که سس کچاپ در ابتدا به عنوان یک اختراع آمریکایی شناخته شد، اما در حال حاضر بسیاری از برندهای مختلف در سراسر جهان این محصول را تولید می کنند.

در این مقاله، به بررسی ۱۰ تا از بهترین برندهای سس کچاپ در ایران پرداخته خواهد شد که هرکدام با کیفیت و خصوصیات منحصر به فرد خود، در بین مصرف کنندگان خود محبوبیت دارند.

۱- سس گوجه فرنگی هاینز:

این سس گوجه‌فرنگی از تولید کننده معروف هاینز است و از گوجه‌هایی که با نور خورشید در مزارع این شرکت رشد می‌کنند تهیه شده است. هاینز بر روی بسته‌بندی سس عدد ۵۷ را برجسته کرده و بر این باور است که با فشردن این عدد، سس راحت‌تر از ظرف خارج می‌شود.

۲- سس گوجه فرنگی ناجی:

از سال ۱۳۳۲، برند ناجی با استفاده از روش کاملا سنتی، تولید سس را آغاز کرد و هم اکنون به صورت تخصصی به تولید آن می پردازد. سس ۲ لیتری ناجی، چاشنیی است که به غذاهای شما طعمی خوشبو و مقرون به صرفه می بخشد.

۳- سس گوجه فرنگی بیژن:

برند سس گوجه فرنگی بیژن از گوجه‌های طبیعی و تازه تولید شده به‌عنوان ماده اولیه استفاده می‌کند. این سس دارای طعمی مطلوب و خوشمزه بوده و می‌تواند به عنوان چاشنی مناسب برای غذاهای گوشتی، پیتزا، ساندویچ و سایر غذاهای خانگی مورد استفاده قرار گیرد. برند بیژن نیز به دلیل کیفیت بالای تولیداتش، در بین مصرف‌کنندگان خود شهرت ویژه‌ای کسب کرده است

۴- سس گوجه فرنگی کاله:

این سس با استفاده از ترکیباتی مانند رب گوجه فرنگی، شکر، سرکه، نمک خوراکی تصفیه شده، ادویه های مختلف (جوز هندی، فلفل، سیر، دارچین، زنجبیل، آویشن و میخک)، پایدارکننده و آب، مناسب برای مصرف با سیب زمینی سرخ کرده، پیتزا، ساندویچ و انواع غذاهای گوشتی است.

۵- سس کچاپ دلپذیر:

از شناخته‌ شده‌ترین برندهای فعال در زمینه تولید انواع سس‌ها است. هر قاشق غذاخوری این سس گوجه‌فرنگی، حاوی ۹.۷۸ کیلوکالری انرژی، ۰.۸۸ گرم قند، ۰.۰۵ گرم چربی، ۰.۲۲ گرم نمک و ۰ گرم اسیدهای چرب ترانس می‌باشد.

۶- سس کچاپ روژین:

شرکت روژین‌تاک در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد. این شرکت در استان کرمانشاه دارای یک کارخانه به مساحت ۲۴ هکتار است که ۱۱ هکتار آن به بخش صنعتی اختصاص دارد. ماشین‌آلات صنعتی این شرکت با ظرفیت دریافت روزانه‌ی ۴۲۰۰ تن گوجه فرنگی از شرکت‌های معتبر Ing.rossi و Catelli تهیه شده است. در انتخاب ماشین‌آلات، تلاش بر این بوده است که محصول با حفظ خواص مفید گوجه‌فرنگی، به ویژه لایکوپن و سایر آنتی‌اکسیدان‌ها، محصولی سالم، خوش‌طعم و عاری از هرگونه فلزات سنگین تولید و بسته‌بندی گردد. پروژه کشت و ترویج کشت گوجه‌فرنگی این شرکت به عنوان موفق‌ترین پروژه آسیا در FAO ثبت گردیده است. پس از موفقیت‌های حاصل شده در سال ۱۳۹۵، شرکت روژین‌تاک انواع سس‌ گوجه‌فرنگی بدون گلوتن را تولید و به بازار عرضه کرده است. همچنین، در راستای تکمیل سبد خرید محصولاتش، این شرکت به تولید انواع سس و انواع کنسروها نیز اقدام نموده است

۷- سس گوجه فرنگی اصالت:

برند “سس گوجه فرنگی اصالت” به عنوان یک تولید کننده‌ی محصولات غذایی در ایران فعالیت می‌کند. این برند در تولید سس گوجه فرنگی با استفاده از مواد اولیه‌ی با کیفیت و با رعایت استانداردهای بهداشتی و ایمنی غذایی، به تولید سسی با طعم و کیفیت بالا از گوجه فرنگی می‌پردازد.

۸- سس کچاپ رعنا:

سس کچاپ رعنا یک برند ایرانی است که در زمینه تولید سس کچاپ فعالیت می‌کند. این برند برای تولید سس کچاپ از مواد اولیه‌ای مانند گوجه فرنگی، سرکه، شکر و ادویه‌جات استفاده می‌کند. سس کچاپ رعنا در دو نوع تند و شیرین با بسته بندی های مختلف در بازار عرضه می‌شود. محصولات این برند به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب، مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است.

۹- سس گوجه فرنگی و آووکادو “فیلفیل” (FilFil):

سس گوجه فرنگی و آووکادو فیلفیل، یک سس خوشمزه و محبوب است که ترکیبی از آووکادو، گوجه فرنگی، نمک و ادویه‌های دیگر است. این سس به دلیل حضور آووکادو که یک منبع خوب چربی های سالم است. حضور گوجه فرنگی که یک منبع خوب از ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌هاست، ترکیبی سالم و خوشمزه به حساب می‌آید. سس گوجه فرنگی و آووکادو فیلفیل را می‌توان برای مصرف ساندویچ، مرغ و حتی به عنوان یک سس خوشمزه برای ماهی تازه یا میگو استفاده کرد.

۱۰‍ تا از بهترین برند های سس مایونز

۱۰- سس گوجه فرنگی لوید:

تاریخچه‌ی سس گوجه‌فرنگی بسیار دیرینه است. این سس در ابتدا در ایتالیا به عنوان سسی برای پخت پیتزا و ماکارونی استفاده می‌شد. و در اواخر قرن ۱۸ میلادی وقتی گوجه‌فرنگی به ایتالیا وارد شد. این سس بهبود یافت و به عنوان یک سس سرشار از عطر و طعم مطرح شد.

حالا نوبت شماست تا نظر خود را راجع به این مقاله برایمان بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *