۱۰ تا از بهترین برندهای ساعت مچی

۱۰ تا از بهترین برندهای ساعت مچی

مقدمه

در این دنیا که همه چیز به سرعت باد می گذرد، دانستن زمان دقیق ضرورت پیدا خواهد کرد. بعضی از افراد با نگاه کردن به صفحه موبایل خود از زمان مطلع می شوند. اما داشتن یک ساعت لوکس مچی علاوه بر زیباتر کردن استایل شما، دانستن زمان را برای شما آسان خواهد کرد. داشتن یک ساعت زیبای عقربه ای تنها برای فهمیدن زمان نیست. بلکه یادگاری برای آیندگان شما خواهد بود. دربازار انواع و اقسام ساعت مچی زنانه و مردانه با مارک های مختلف و مدل‌های گوناگون وجود دارد. با کمی پرس و جو از افرادی که مارک های مختلف را استفاده کردند می توانید بهترین خرید ساعت را داشته باشید. بیشتر افراد به دنبال ساعت‌هایی هستند که علاوه بر نشان دادن دقیق زمان از کیفیت، برند، قیمت مناسبی برخوردار باشند؛ اما ممکن است ندانند که بهترین برندهای ساعت مچی کدامند! در ادامه مطالب به معرفی ۱۰ تا از بهترین برندهای ساعت مچی خواهیم پرداخت.

1. برند کاسیو

این برند ژاپنی توانست با برندهای سویسی به رقابت بپردازد. برای انواع سلیقه ها که دنبال ست شدن و زیباتر شدن هستند استفاده از برند کاسیو بهترین انتخاب خواهد بود. این برند با تولید ساعت‌های آنالوگ و دیجیتال زنانه و مردانه سعی کرد تا سلیقه های زیادی را پوشش دهد. یکی از ویژگی های مهم ساعت مچی کاسیو ضد ضربه و مقاوم بودن آن هاست که از همین راه به شهرت رسیدند.به همین خاطر افرادی که کیفیت برند برایشان مهم است کاسیو را در سرلوحه برنامه خریدشان قرار دادند.

2. برند فسیل

این برند با ایجاد تنوع زیاد محصولات مختلفی را تولید کرده، ساعت‌های مچی این برند دارای طراحی ماندگار، شیک، جذاب و مقرون به صرفه می‌باشد. اگر دنبال ساعت‌های رز گلد، چرم یا استیل هستید یا دنبال ساعت با رنگ های تیره و روشن هستید در هر حال می توانید ساعت مورد علاقه تان را در بین محصولات خوب این برند پیدا کنید.

3.برند اسپریت

شعار این برند آمریکایی این است که می خواهیم از خوشتیپ بودن خود حس خوبی داشته باشیم .این برند تنوع زیادی در محصولات خود دارد. برند اسپریت همه سلیقه ها را در بر می گیرد و اگر دنبال ساعتی با کیفیت و قیمت مناسب می گردید، برند اسپریت بهترین گزینه خواهد بود. با خرید برند اسپریت هیچ گاه پشیمان نخواهید شد.

4. برند سیکو

یکی از برترین برندهای ساعت مچی برند سیکو است. اگر به دنبال ساعت ارزان یا گران هستید، استفاده از برند سیکو بهترین گزینه خواهد بود. ساعت‌های برند سیکو مقرون به صرفه هستند و در ضمن بهترین برند در سطح جهانی است. بیشتر بانوان به دنبال ساعت مچی با قیمت مناسب هستند استفاده از ساعت سیکو با تنوع زیاد پیشنهاد مناسبی است. برند سیکو به علت آوردن نخستین ساعت‌های مچی کوارتز به جهان شهرت گرفت. این برند دارای مدل‌های مردانه با طرح های زیباست و بهترین مارک ساعت مچی ست زنانه و مردانه هم دارد.

5. برند تیسوت

یکی از بهترین تولید کننده های سوییسی برند تیسوت است که ساعت‌های مقرون به صرفه و رسمی را تولید می‌کند. درضمن هیچ اختلافی درباره کیفیت ساخت ساعت‌های تیسوت وجود ندارد.  برند تیسوت فقط مختص بانوان نیست بلکه برند مشهوری برای آقایان در سطح جهان شناخته شده است.

6. برند تامی هیلفیگر

یکی از برندهای مشهور در دنیای مد برند تامی هیلفیگر است. ساعت‌های این برند کلاسیک، اسپرت، کرنوگراف با صفحه بزرگ می‌باشد. درضمن این ساعت‌ها دارای کیفیت بالا، طراحی شیک، قیمت معقول هستند. افرادی که دنبال ساعت شیک با قیمت پایین هستند، به طور حتم از این برند استقبال می کنند.

7. برند اومکس

این برند مشهور در گذشته در سوییس فعالیت داشت. اما امروز از ژاپن فعالیت خود را آغاز کرده است. در همان زمان بر طراحی و کیفیت ساعت مچی خود متمرکز بود. به همین دلیل همیشه جلوتر از زمان خود حرکت داشت.

اگر دنبال قیمت معقول هستید برند اومکس بهترین پیشنهاد خواهد بود. ضمن این که طبق آمار و تحقیقی که در زمینه این برند شده، برند اومکس در دهه 70میلادی بیشترین صادرات را داشته است. این برند مشهور و قدیمی در حال حاضر با تولید ساعت‌های مچی مردانه و زنانه با کیفیت بالا، فعالیت خود را از ژاپن ادامه می دهد.

8. برند کارتیه

یکی از بهترین برندهای ساعت مچی زنانه و مردانه برند کارتیه است. این برند در زمینه تولید جواهرات و زیور آلات فعالیت دارد؛ اما تولید ساعت کارتیه نیز جز فعالیت های این برند است. در خصوص تاریخچه این برند خوب است بدانید که به مدت هفت سال پس از پایه گذاری شرکت توسط لویی کارتیه، نوه او ساعتی ابداع کرد که الهام از یک تانک نظامی گرفته بود. ساعت‌های مچی این برند توجه زیادی را به سمت خود جلب کرده و امروز این برند یکی از معروف ترین برندها است.

9. برند سیتیزن

برند سیتیزن، ژاپنی است و سابقه آن به سال 1930بر می گردد.  این برند را به پیشرفت های فنی زیاد در دنیا می شناسند، از جمله نخستین ساعت ردیابی زمان اتمی چند بانده در جهان در سال 1993 و ایجاد مکانیزم کوارتز با انرژی خورشیدی می‌باشد. این برند بسیار بادوام است و برای هر سلیقه ای تولید شده است. از مزایای این ساعت مقرون به صرفه بودن و عملکرد عالی است.

10. برند اوریس

بیشتر افراد  دنبال ساعت‌هایی هستند که مقرون به صرفه است و البته کیفیت، دوام، عملکرد ساعت جز مواردی است که نباید نادیده گرفته شود.

اگر به دنبال یک برند قدیمی و با سابقه هستید، برند اوریس را از دست ندهید. این برند با تمرکز بر تولید ساعت‌های جدید با طراحی زیبا و منحصر به فرد توانسته جایگاه ویژه ای در بازار فروش ساعت مچی پیدا کند.

اگر به تاریخچه این برند علاقه مند هستید، خوب است بدانید که برند اوریس کار خود را در یک شهر کوچک در سویس آغاز کرد. برند اوریس همواره دنبال برآورده کردن نیاز افراد مختلف با سلیقه های گوناگون است. به این شکل که شما هر جا دنبال ساعت رسمی و غیر رسمی می گردید این برند خوشنام، محصولات متنوعی برای همه سلیقه ها و استایل ها ساخته است. برای اوریس جلب رضایت مشتری اهمیت بسزایی دارد که در سرلوحه برنامه اصلی شرکت قرار گرفته است.

جمع بندی

همان طور که در متن مقاله توضیح دادیم برندهای مختلفی از ساعت مچی هستند که انواع و اقسام ساعت‌های زیبا را تولید می کنند. اما این که برندها برچه اساسی انتخاب می شوند سوالی است که در ذهن بسیاری از ما نقش خواهد بست. برندهای فراوانی در دنیا در زمینه تولید ساعت مچی هوشمند و کلاسیک فعالیت می کنند که در این مطلب به معرفی 10 تا از بهترین برندهای ساعت مچی پرداختیم. تمامی برندهای مشهور ساعت، محصولات خوبی دارند که می تواند سال ها برای شما کار کنند و تکمیل کننده استایل جذاب شما باشند. امیدواریم این مطلب برای شما مفید و موثر واقع شود.

حالا نوبت شماست تا نظر خود را راجع به این مقاله برایمان بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *