۱۰ تا از بهترین برندهای داخلی کفش ورزشی با قیمت مناسب در ایران

۱۰ تا از بهترین برندهای داخلی کفش ورزشی با قیمت مناسب در ایران

برندهای داخلی کفش ورزشی با قیمت مناسب در ایران

در کشور عزیز ما ایران در سال های اخیر پیشرفت های فراوانی در زمینه تولید کفش انجام شده و برندهای معروفی در این زمینه مشغول به فعالیت هستند. کفش های تولید شده در ایران با نمونه های خارجی رقابت می کنند و از کیفیت و دوام بالایی بهره مند هستند. خرید کفش مردانه اسپرت نیز یکی دیگر از دغدغه کاربران در هنگام انتخاب در میان برندهاست.

در این مطلب قصد داریم به معرفی ۱۰ تا از برندهای داخلی کفش ورزشی با قیمت مناسب در ایران بپردازیم. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

1. کفش اسپرت ایرانی برند اندیشه

این برند ایرانی در سال 1370 اقدام به تولید کفش های ماشینی با دستگاه و ماشین آلات تخصصی نمود و البته این کفش ها به بهترین شکل با کیفیت و عمر بالا تولید شدند و هنوز با گذشت سال ها از تولید کفش اسپرت ورزشی باز هم شهرت خاص خود را در بین عموم مردم حفظ کرده است.

2. برند مرسانا

برند مرسانا در سال 1392 شروع به کار کرد. انواع کتانی زنانه و مردانه، کفش چرمی طبیعی و مصنوعی زنانه و مردانه را با مناسبترین قیمت و کیفیت تولید و روانه بازار کرد. این برند معروف ایرانی به شکل عمده و تک فروشی کار خود را آغاز نمود و در حال حاضر برندی مشهور در بین ایرانیان شناخته شده است.

3.برند پاتکان

این برند بسیار مشهور در سال 1390 شروع به کار نمود. کفش ورزشی، کیف، کمربند، کفش از چرم گاو، بز را از بهترین تولیدکنندگان تبریز برای محصولات کیف و کفش تولید و با بهترین کیفیت به بازار عرضه نمود. مهمترین رسالت کاری این برند، رضایت مشتریان است. محصولات برند پاتکان دارای طول عمر بالا، بادوام هستند و در طرح های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند.

4. برند نسیم

این برند مشهور از سال 1375 شروع به کار کرد و در تولید کفش ورزشی، صندل، دمپایی، کیف ،کفش به فعالیت پرداخت. برند نسیم با توجه به برآورده کردن خواسته و نیاز افراد کارخانه ای را احداث و در آن برای محصولات متنوع از مواد اولیه چرم، پی وی سی مرغوب استفاده نمود.

5. شیما کفش

این برند از سال 1364 شروغ به کار کرد. شیما کفش در طراحی و تولید پاپوش و کفش کار خود را به بهترین شکل آغاز نمود. این برند قدیمی مشهور با ایجاد کارگاه تولیدی فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات چرم، پی وی سی به شکل مرغوب ادامه داد. شیما کفش با تولید محصولات کفش، صندل، دمپایی، کیف، کفش ورزشی ،کمربند زمینه فعالیت خود را گسترش داد.

شیما کفش با سال ها تلاش و تجربه فراوان توانست کفش های خود را به باکو ارسال کند. البته اعتماد آذربایجانی ها به شیما کفش باعث شد تا این برند معروف صادرات خود را به کشورهای تاجیکستان، ارمنستان، ترکمنستان، ازبکستان گسترش دهد و از این راه به شهرت جهانی برسد.

در حال حاضر صادرات این کفش به کشورهای عمان، روسیه، افغانستان، عربستان، عراق، الجزایر، کوبا به بهترین نحو صورت می گیرد.

6. برند ژست

برند کفش ورزشی ژست در سال 1374 آغاز و سال 1394 به ثبت رسید. این برند خوشنام و مشهور به منظور حمایت از کالای ایرانی فروشگاه آنلاینی از کفش چرم دست دوز راه اندازی کرد. ژست تنوع زیادی از انواع و اقسام کیف، کفش زنانه و مردانه  ورزشی و اکسسوری فصلی برای افراد مختلف به شکل مطلوب ارائه می دهد. برند ژست با در نظر گرفتن فرهنگ ایرانی، محصولاتی شیک، زیبا، بادوام و مناسب با مد روز تولید می کند.

7. برند فرد

این برند در سال 1385 آغاز به کار کرد و در حال حاضر عمده فعالیت خود را در فروشگاه های معتبر انجام می دهد. تمامی محصولات این برند از کیفیت بالا و قیمت مناسب برخوردار هستند. برند فرد برای تولید کفش ورزشی، کیف، کالای خواب از فناوری نانو استفاده کرده و با تکیه بر دانش روز و حمایت از کالای داخلی باعث شده کالای ایرانی جای خود را در چرخه صنعت کشور عزیزمان پیدا کند.

8. برند آذاردو

با آماری که از خرید مشتریان گرفته شد، برند آذاردو بهترین برند کفش در ایران بوده و اکثر خریداران از خرید خود راضی هستند. این برند خوشنام بالاترین تمرکز را برروی کفش های تخت و رسمی زنانه و کفش ورزشی قرار داده است.

در سال های گذشته کارگاه های کوچک این برند به تولید کیف و کفش و عرضه آن به بازار پرداختند. برند آذاردو از طریق فروشگاه های مجازی با روش خلاقانه، همه هزینه های توزیع را بین مصرف کنندگان و در قالب تخفیف های هدفمند، توزیع می نماید.

9. کفش اسپرت ایرانی برند یک ارتباط

این برند عمده فعالیت فروشش از طریق شبکه تلویزیونی تماشا می باشد. محصولات یک ارتباط شامل: کفش ورزشی، راحتی، چمدان، بسته کمک های اولیه می باشد و درضمن قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را دارا هستند.در ضمن چمدان یک ارتباط حالت تاشو دارد که به شکل یک کیف دستی کوچک در می آید.

10. کفش نهرین

کفش نهرین یک برند قدیمی است که به طور حتم همه شما از این برند مشهور خاطرات زیادی دارید. کفش نهرین خیلی سریع توانست بازار داخلی را به خود اختصاص دهد. این برند معروف ایرانی همواره طی سال های فعالیت خود سعی کرده سلیقه افراد را در نظر داشته باشد و مطابق با رضایت افراد و منطبق با فرهنگ ایرانی به تولید کفش بپردازد. این برند معروف با شعار پای انسان دومین قلب انسان است، تلاش نموده تا مطابق با سنین مختلف به طراحی کفش ورزشی بپردازد.

این برند ایرانی با توجه به در نظر داشتن مواد مرغوب به کیفیت کفش ایرانی توجه داشته و مطابق با خواسته افراد کفش های مورد نظر را با قیمت مناسب تولید و به بازار عرضه می کند.

جمع بندی

همان طور که توضیح دادیم برندهای خوشنام در زمینه تولید کفش ایرانی زیاد هستند و ما تنها تعداد محدودی از آن ها را شرح دادیم. کشور عزیز ما ایران طی سال های اخیر پیشرفت های زیادی در زمینه تولید کفش داشته است و شما می توانید با خرید تنها یکبار از محصولات داخلی بخصوص کفش با قیمت و کیفیت مناسب از آن ها به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. بسیاری از افراد بر این باورند که استفاده از برند خارجی بهتر است اما این باور اشتباه است. زیرا برندهای داخلی بسیار کیفیت بهتر و قیمت مناسب تری نصبت به خارجی دارند که این جز مزیت اصلی استفاده از آن هاست. امیدواریم این مطلب برای شما عزیزان مفید و سودمند باشد.

 

حالا نوبت شماست تا نظر خود را راجع به این مقاله برایمان بنویسید

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *