۱۰ تا از بهترین برندهای داخلی لباس مردانه

۱۰ تا از بهترین برندهای داخلی لباس مردانه

معرفی ۱۰ تا از بهترین برندهای داخلی لباس مردانه

آیا بهترین برندهای تولیدکننده داخلی لباس مردانه را می شناسید؟ آیا تاکنون از برندهای ایرانی خرید کرده اید؟ به طور حتم می دانید که انتخاب و خرید لباس مردانه با قیمت و کیفیت مناسب حس اعتماد به نفسی به آقایان می دهد به طوری که در بهتر شدن روحیه آن ها اثرگذار خواهد بود. لباسی مناسب و سایز شما است که در آن احساس راحتی کنید. در حال حاضر در ایران برندهای متنوعی وجود دارند که انواع لباس های مردانه را تولید می کنند. در این مطلب به معرفی بهترین برندهای تولیدکننده داخلی لباس مردانه می پردازیم. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

تاریخچه لباس مردانه

لباس مردانه تاریخچه طولانی دارد و از اواخر قرن ۱۹ تولید شد. در سال  ۱۸۷۱ شرکت برون و دیویس نوعی پیراهن را تولید کرد که قسمت سینه آن با دکمه بسته می شد. پوشاک مردانه در طول تاریخ تغییر بسیاری کرده است. امروزه مد در پوشاک مردان ایرانی به سمت مد و فشن اروپایی رفته است. اما با افزایش پیشرفت های چشمگیر تولیدات داخلی در زمینه صنعت پوشاک برای آقایان، استفاده از پوشاک خارجی به مراتب کمتر شده، به طوری که شاهد پیشرفت زیادی در زمینه تولیدات پوشاک مردانه در داخل کشور عزیزمان ایران هستیم. در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی ده تا از بهترین برندهای تولید کننده داخلی لباس مردانه بپردازیم.

1. برند زاگرس پوش

این برند ایرانی از مواد، تجهیزات و دستگاه های برش مرغوب برای استفاده از بهترین پارچه برای آقایان استفاده می‌کند.

محصولات تولیدی برند زاگرس پوش رسمی هستند و بیشتر از این برند در مراسم رسمی، مدیران، پرسنل ادارات و ارگان های دولتی استفاده می کنند.

برند زاگرس پوش به عنوان واحد نمونه و ممتاز کشوری شناخته شده است. این برند به تولید انواع کت شلوار مردانه، کت تک، تیشرت، پیراهن، شلوار لباس زیر و … برای آقایان می پردازد.

2. برند گراد

این برند ایرانی یکی از مهمترین برندهای معروف در تولید پوشاک برای آقایان است و در ضمن انواع کت، شلوار، پیراهن، تی شرت، کراوات، جوراب، کیف، کفش، کمربند و ..را تولید می‌کند.

برای خرید این برند معروف ایرانی از طریق سایت فروشگاه لباس برند گراد به شکل غیر حضوری می توان اقدام کرد. فروش به صورت حضوری از طریق شعب فعال در شهرهای تهران، اراک، اصفهان، اهواز، بابل انجام می‌شود.

3.هاکوپیان

یکی از برندهای معروف که بیش از نیم قرن تجربه تولید پوشاک مردانه دارد، برند هاکوپیان است. این برند ایرانی مشهور با طراحی مختلف سعی کرده همه سلیقه ها را راضی نگه دارد. محصولات هاکوپیان بسیار با کیفیت است و در تهیه انواع البسه از الیاف طبیعی استفاده می‌شود.

هاکوپیان دارای نیروهای متخصص و آموزش دیده ای است که توانسته اند در صنعت مد و پوشاک بسیار حرفهای فعالیت کنند. این برند ایرانی معروف با 7 فروشگاه در تهران و 15 فروشگاه در سراسر کشور مشغول فعالیت است.

4. برند ال سی من

یکی از برندهای معروف که سال ها تجربه تولید داخلی در ایران و سطح خاورمیانه دارد برند ال سی من است. این برند مربوط به برادران الیاسی است که سال ها پیش به واردات پوشاک می پرداختند و بعد آن تصمیم گرفتند کارخانه ای بزرگ را احداث کنند.

برند ال سی من یک برند معروف ایرانی برای آقایان خاص که به شیک پوشی اهمیت ویژه ای می دهند.

محصولات برند معروف ال سی من در زمینه لباس مردانه، کت شلوار، پیراهن مردانه، تیشرت مردانه و شلوار است.

این برند سعی کرده تا نیاز افراد را به بهترین شکل ممکن شناسایی کند  و محصولات را با کیفیت بالایی تولید کند و در نتیجه رضایت آقایان را در خرید این برند به مطلوبترین شکل ممکن جلب کند.

5. پوشاک ماکسیم در ایران

این پوشاک یک برند معروف ایرانی است از سال 1359 شروع به کار کرد. انواع شلوار، کت و لباس مردانه را با بهترین کیفیت تولید می‌کند.

در خصوص قیمت محصولات پوشاک مردانه در این برند معروف باید بگوییم به نصبت رقبا بالاتر است .اما خریداران محترم با خیال آرامش خرید خود را انجام دهند.

24 پوشاک از برند معروف ماکسیم در سراسر کشور با شعبه های مختلف وجود دارد. که می توانید پوشاک مردانه را از آن جا تهیه کنید. البته امکان خرید به صورت غیر حضوری هم فراهم است.

6. برند هالیدی

این برند بسیار معروف در دهه 70 تولیدات خود را آغاز کرد و با شعار کیفیت، دوام، مرغوبیت و رضایت کار خود را آغاز کرد. محصولات پوشاک مردانه این برند با فناوری و نوآوری خلاق به سبک اسپرت و امروزی تولید می‌شود.

انواع کاپشن، سوشرت، هودی، بلوز، شلوار، کوله پشتی و ..جز محصولات مهم این برند مشهور است.

7. برند نوین چرم

یکی از برندهای معروف در زمینه تولید چرم برای آقایان در زمینه کفش، کیف، لباس چرمی،کلاه و دستکش می‌باشد که امروزه در فروشگاه های آنلاین و نمایندگی های استان قابل دسترسی هستند.

محصولات نوین چرم با مواد اولیه مرغوب و حلال تولید می‌شود. مد نظر داشته باشید که محصولات نوین چرم برای محافظت و جلوگیری از زود خراب شدن حتما باید واکس زده شوند.

8. برند ناوالس

نام این برند مشهور از شفاف بودن و زلالی آب گرفته شده است؛ ضمنا این برند معروف محصولات با کیفیت ایرانی را تولید و سبک زندگی را به افراد آموزش می دهد.

از محصولات با کیفیت ناوالس می توان به کت و جلیقه، شلوار، صندل، پیراهن، پوشاک ورزشی، لباس زیر مردانه و ..می توان اشاره کرد. برند ناوالس دارای شعب و نمایندگی در تهران، رباط کریم، کرج، اهواز و بروجرد است.

9. برند آر ان اس

این یک برند معروف ایرانی است که همه استانداردها را رعایت و در هر مرحله تحت نظارت واحد کنترل کیفیت قرار می گیرد.

محصولات مردانه برند آر ان اس شامل انواع تی شرت، هودی، سویی شرت، شلوار رسمی، شلوار کژوال، شلوار اسپرت، لباس راحتی، اکسسوری می‌باشد.

10. چرم مشهد

یکی از چرم های محبوب ایرانی ها می‌باشد. این چرم بسیار پر طرفدار است و محصولاتش را برای آقایان و بانوان در قالب انواع پوشاک، کیف، کفش، اکسسوری به بازار عرضه می‌کند.

ضمن این که یکی از پرآوازه ترین برندهای خوشنام بازار مد و فشن ایران است. همچنین این برند در حال حاضر به عنوان بزرگترین برند چرمی ایران مطرح می‌باشد.

در آخر با توجه به وجود برندهای فراوان که در بازار وجود دارند و با تلاش فراوان با بالا بردن کیفیت و قیمت مناسب در بازار خود را معرفی کرده‌اند برند ایران درفش  نیز همچون برند های بالا دارای کیفیت و شناخته شده لذا مورد آخر را به این برند اختصاص داده ایم.

برند ایرانی درفش

این برند معروف در سال 1366 فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید پوشاک ورزشی آقایان با نام تجاری درفش آغاز به کار کرد.

به کار بردن مواد مرغوب، استفاده از مدرن ترین تجهیزات و ماشین آلات، دقت در انتخاب بافت، رنگرزی طبیعی باعث شده محصولات درفش از کیفیت بالایی برخوردار شوند. درفش نسبت به مشتریان خود وفادار است؛ ضمن این که برند علاوه بر به دست آوردن اعتبار در سطح کشور، توانسته به کشورهای خارجی محصولات خود را صادر کند.

برند درفش اقدام به گسترش فروش در فروشگاه های زنجیره ای و افتتاح شعب در شهرهای مختلف کرده است. خوب است بدانید که امکان خرید آنلاین از فروشگاه های اینترنتی به منظور راحت بودن مشتریان عزیز برای خرید پوشاک ورزشی آقایان فراهم می‌باشد.

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم به معرفی بهترین برندهای تولیدکننده داخلی لباس مردانه بپردازیم. توجه داشته باشید که برندهای زیادی در بازار مشغول به فعالیت هستند که ما تنها تعدادی از آن ها را معرفی کردیم. امیدواریم این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع شود.

حالا نوبت شماست تا نظر خود را راجع به این مقاله برایمان بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *