۱۰ تا از بهترین آموزشگاه های زبان ترکی استانبولی در تهران

اگر قصد آموزش زبان ترکی استانبولی را دارید، یکی از بهترین تصمیم‌های زندگی خود را گرفته‌اید. این زبان پنجمین زبان رایج بعد از انگلیسی اسپانیایی چینی و هندی است. جالب است بدانید این زبان توسط ۲۲۰ میلیون نفر صحبت می‌شود و بیش از ۱۰۰ کشور دنیا آموزش و تدریس آن را دارند، پس یادگیری آن خالی از لطف نیست.
به علاوه ترکیه شانزدهمین کشور در بین کشورهای اقتصاد بزرگ جهان است و اگر قصد مهاجرت به این کشور را دارید تسلط بر زبان ترکی می‌تواند امتیاز بزرگی برای شما باشد. اگر به دنبال یافتن شغل در این کشور هستید، باید زبان ترکی استانبولی را به بهترین نحو آموزش ببینید. البته یادگیری این زبان شیرین کار چندان سختی هم نیست، چرا که این زبان گرامر راحتی دارد و جمله سازی نیز در آن بسیار ساده است. شما می‌توانید برای راحتی هرچه بیشتر زبان ترکی استانبولی را در یک آموزشگاه خوب و حرفه‌ای بیاموزید. این روش مزایای بسیار زیادی نسبت به آموزش در منزل و خودآموزی دارد. چرا که شما با حضور در جو آموزشگاه و همکلاسی ها و بهره‌مندی از تدریس‌ یک استاد ماهر و کار بلد، مشتاق‌تر و ملزم‌تر می‌شوید تا هرچه سریعتر تسلط کافی بر روی این زبان را داشته باشید. به علاوه اگر آموزش درست دریافت کنید و استاد شما لهجه زبان ترکی استانبولی را به طور ویژه برایتان جلوه دهد، به راحتی می‌توانید مثل یک فرد ترک و کاملاً بومی صحبت کنید. زبان ترکی استانبولی جز زبان‌هایی نیست که تنها با یادگیری و حفظ جملات و کلمات بتوانید از آن بهره بگیرید، بلکه شما باید نحوه جمله‌سازی و استفاده از افعال صحیح و لهجه مناسب را دریابید.
در ادامه مطلب با ما همراه باشید، چرا که به معرفی و بررسی ۱۰ تا از بهترین آموزشگاه‌های زبان ترکی استانبولی در تهران پرداخته ایم.

1. موسسه زبان نگار

موسسه آموزش زبان‌های خارجی زبان نگار، یکی از معتبرترین و نامی‌ترین مراکز آموزش زبان در تهران است. این مرکز با بیش از بیست سال سابقه کار درخشان و آموزش انواع زبان‌ها به متدهای روز دنیا، یکی از بهترین گزینه‌ها برای آموزش زبان ترکی استانبولی است.
آدرس:تهران، میدان انقلاب کارگر شمالی، نبش کوچه عبدی نژاد، پلاک۲۴، زبان نگار
شماره تماس:02188996037
https://www.instagram.com/zaban_negar/?hl=fa :اینستاگرام
https://maps.app.goo.gl/9g5PD5fSrKEhBEU5A :لینک گوگل مپ

2. آموزشگاه زبان مستر

اگر قصد دارید زبان ترکی استانبولی را به آسان‌ترین روش ممکن بیاموزید، آموزشگاه زبان مستر بهترین گزینه‌ برای شماست. این آموزشگاه همواره در تلاش است تا سطح آموزش‌های خود را ارتقاء دهد. اکثر زبان آموزان این مرکز، نهایت رضایت را از خدمات دریافتی‌شان دارند.
آدرس:تهران، جردن، عاطفی شرقی، ساسان، پلاک ۴
شماره تماس:02191035152
https://www.instagram.com/zabanmaster/ :اینستاگرام
https://maps.app.goo.gl/qBRva9WVZPPgLfeG6 :لینک گوگل مپ

3.آموزشگاه زبان اسپیکان

آموزشگاه زبان اسپیکان، با بهره‌مندی از اساتید کاربلد و متخصص و به ویژه با لهجه ترکی استانبولی می‌تواند کمک بسیار زیادی به شما بکند تا در کمترین زمان ممکن به بهترین شکل زبان ترکی استانبولی را بیاموزید. این آموزشگاه برای رفاه حال زبان آموزان خدمات مشاوره، کلاس های پشتیبانی و رفع اشکال را به صورت رایگان ارائه می‌دهد.
آدرس:تهران، فلکه اول تهرانپارس، خیابان گلبرگ (امیری‌طائمه)، نبش چهارراه کیخسروی، پلاک38
شماره تماس:02177742004
https://instagram.com/speakonedu :اینستاگرام
https://maps.app.goo.gl/c9TsEsvExMBQbsEF8 :لینک گوگل مپ

4. آموزشگاه زبان گاما

موسسه آموزش زبان‌های خارجی گاما، یکی دیگر از کامل‌ترین و پیشرفته‌ترین مراکز آموزش زبان است. این آموزشگاه علاوه بر آموزش زبان ترکی استانبولی به صورت عمومی و تخصصی، پکیج های ویژه ای برای آمادگی در آزمون های آلس، یوس و تومر را نیز دارند. این آموزشگاه به قدری دارای مهارت و محبوبیت است که نه تنها در تهران، بلکه در سر تا سر ایران دارای بیش از ده شعبه آموزشی است.
آدرس:فلکه دوم صادقیه، پشت پارک استقلال، خیابان گلستان یکم، پلاک ۲۷
شماره تماس:02191002542
https://www.instagram.com/gamafars_com/?hl=fa :اینستاگرام
https://maps.app.goo.gl/AKBE5ojqKTetUzgeA :لینک گوگل مپ

5. آموزشگاه زبان ملل

آموزشگاه زبان ملل، با بیش از دو دهه سابقه کار، یکی دیگر از گسترده‌ترین و محبوب‌ترین مراکز آموزش زبان ترکی استانبولی است. این آموزشگاه با ایجاد هسته ای متمرکز از اساتید برجسته و دارای دکترای زبان، همواره سعی بر افزایش کیفیت آموزش های خود بوده است. در آموزشگاه زبان ملل، جدیدترین متدهای روز دنیا برای آموزش زبان ترکی استانبولی برای تمامی سنین را می‌توانید یافت کنید.
آدرس:تهران، خیابان نبرد جنوبی، خیابان ده حقی، پلاک 362
شماره تماس:02133698869
https://www.instagram.com/melalacademy :اینستاگرام
https://maps.app.goo.gl/XmCuMqvAYFHH128s9 :لینک گوگل مپ

6. آموزشگاه زبان پردیسان

آموزشگاه زبان پردیسان، جز معدود مراکزی است که علی رغم سابقه کار اندک و تازه تأسیس بودن، توانسته شهرت و اعتبار ویژه‌ای بدست آورد. این آموزشگاه از روش‌های مدرن و پیشرفته برای آموزش زبان ترکی استانبولی بهره می‌گیرد که می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن شما را به سطح دلخواه خود در این زبان کاربردی برساند.
آدرس:خیابان کامرانیه جنوبی، کوچه دژم جو، نبش بن بست راز، پلاک ۵۰
شماره تماس:02122298081
https://instagram.com/pardisan_edu :اینستاگرام
https://maps.app.goo.gl/2WJumbSxMmoZXddn8 :لینک گوگل مپ

7. آموزشگاه زبان کمبریج

آموزشگاه زبان کمبریج جز آموزشگاه هایی است که تنوع بسیار بالایی در برگزاری جلسات و کلاس‌های آموزشی خود دارد. شما می‌توانید خدمات آموزش زبان ترکی استانبولی را به چهار صورت از این مرکز دریافت کنید؛ دوره آنلاین، دوره خصوصی، فشرده یک روز در هفته و فوق فشرده. آموزش ساده در کنار حفظ کیفیت از مزایای دیگر این مرکز آموزش زبان است.
آدرس:بالاتر از میدان ولیعصر، بعد از تقاطع زرتشت، کوچه نوربخش، پلاک 27
شماره تماس:02188854048
https://www.instagram.com/ircambridge/ :اینستاگرام
https://maps.app.goo.gl/HEh3R7zGDyNzuXBbA :لینک گوگل مپ

8. موسسه زبان گات

مورد بعدی، آموزشگاه زبان گات است. این مرکز تخصص ویژه‌ای در آموزش زبان ترکی استانبولی دارد، به طوری که اگر دوره آموزشی خود را در این مرکز به پایان رسانید آنقدری بر این زبان تسلط می‌یابید که مانند کسانی که زبان مادری‌شان ترکی استانبولی است به گفت‌و‌گو می‌پردازید. بازدهی بالا در کمترین زمان و محیط آموزشی آرام و مرتب از دیگر ویژگی‌های این آموزشگاه حرفه‌ای هستند.
آدرس:خیابان آیت الله کاشانی، بین شقایق و ستاری، روبروی فرهنگسرای نور، پلاک466
شماره تماس:02144154950
https://www.instagram.com/gaat_languagecenter/?hl=en :اینستاگرام
https://maps.app.goo.gl/5azCVhkdF4TVJADJ7 :لینک گوگل مپ

9. آموزشگاه زبان سیتاک

آموزشگاه زبان سیتاک، دارای بیش از ۱۵ سال سابقه کار است. این آموزشگاه در کنار مشتری مداری و پشتیبانی قوی، دارای قیمت‌های معقول و مناسبی برای دوره های آموزشی خود هستند. سیتاک دارای چهار شعبه در سراسر تهران است که شما عزیزان می‌توانید با توجه به شرایط و مسیر خود، به یکی از این شعبه‌ها مراجعه کنید.
آدرس:بلوار فردوس، بلوارفردوس شرق، بین وفا آذر و عقیل، پلاک 323
شماره تماس:02144055003
https://instagram.com/ctalk_co :اینستاگرام
https://maps.app.goo.gl/DvgahA9L565AjRYV6 :لینک گوگل مپ

10. موسسه زبان دهخدا

به جرأت می‌توان گفت موسسه زبان دهخدا، یکی از قدرتمندترین و بهترین آموزشگاه های زبان در غرب تهران است. موسسه دهخدا با بیش از ۱۰ سال سابقه کار، از استادان مجرب و متخصص هر زبان بهره می‌گیرد. این مرکز آموزش زبان مزیت فوق العاده دیگری نیز دارد، و آن اینکه امکان اعزام مدرس به تمامی نقاط تهران را دارند. شما می‌توانید در منزل، محل کار و یا هر جا که احساس راحتی بیشتری دارید از این آموزشگاه درخواست اعزام مدرس کنید و به آموزش زبان ترکی استانبولی بپردازید.
آدرس:تهران، جنت آباد جنوبی، نبش خیابان چهارم شرقی، پلاک 64
شماره تماس:02191006191
https://www.instagram.com/dehkhoda.official/ :اینستاگرام
https://maps.app.goo.gl/Whwqx7UYrPK9Hggz9 :لینک گوگل مپ

 

جمع‌بندی
در این مقاله، ده مورد از بهترین آموزشگاه ها برای یادگیری زبان ترکی استانبولی را خدمتتان معرفی کردیم که امیدواریم برایتان مفید و جامع واقع شده باشد. اگر شما نیز تجربه‌‌‌‌‌ای کارآمد و مفید در خصوص یادگیری زبان ترکی استانبولی و بهترین آموزشگاه ها در این عرصه را دارید، خوشحال می‌شویم آن را با ما و دیگر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

حالا نوبت شماست تا نظر خود را راجع به این مقاله برایمان بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *