۱۰ تا از بهترین آموزشگاه‌ها برای آموزش موسیقی سنتی در تهران

۱۰ تا از بهترین آموزشگاه‌ها برای آموزش موسیقی سنتی در تهران

در تهران، شهری پر از فرهنگ و هنر، تعداد زیادی آموزشگاه برای آموزش موسیقی سنتی وجود دارد. در زیر به شما ۱۰ آموزشگاه برجسته در تهران را معرفی می‌کنم:

1. آموزشگاه موسیقی طنین دلنواز

آموزشگاه موسیقی طنین دلنواز در شمال تهران و محدوده‌ی جردن قرار دارد و به پرورش هنرجویان در زمینه موسیقی می‌پردازد. این آموزشگاه دوره‌های موسیقی سنتی، موسیقی کلاسیک و پاپ را برای سازهای مختلف برگزار کرده و هنرجویان می‌توانند در دوره‌های این مرکز هنری شرکت کرده و سطح موسیقایی خود را ارتقا بخشند.

آدرس: تهران، خیابان جردن (نلسون ماندلا)، کوچه گلخانه، پلاک 11، ساختمان گلسان، طبقه دوم، واحدهای 3 و 4

تلفن:  22656108

2. آموزشگاه موسیقی سیمرغ

موسسه موسیقی سیمرغ که جزء یکی از بهترین آموزشگاه موسیقی در تهران می‌باشد و با دارا بودن مجوز درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول به فعالیت در عرصه آموزشی موسیقی به هنر دوستان گرامی در تهران می‌باشد.

آدرس: خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک وی، نبش سه راه زعفرانیه، جنب بانک پاسارگاد، پلاک 3015، طبقه چهارم، واحد8

تلفن:  22726753_22716722

3.آموزشگاه موسیقی ندای موسیقی

اساتید این آموزشگاه از بین افراد با تجربه و دانش آموخته انتخاب شده است و برای آموزش هنرجویان از جدیدترین متدها استفاده می کنند تا راندمان کار بالاتر رفته و افراد با سرعت بیشتری با این هنر آشنا شده و حرفه‌ای شوند.

سایر فعالیت ها مانند کلاس‌های درسی نیز در آموزشگاه ندای موسیقی برگزار می‌شود و افرادی که متقاضی ورود به هنرستان‌ها و دانشگاه‌های موسیقی هستند می‌توانند با کمک دوره‌های ویژه‌ی این مرکز هنری پایه‌ی خود را تقویت کرده و به نتایج بهتری دست یابند.

آدرس: شهرک ژاندارمری، بلوار مرزداران، نبش خیابان ایثار، پلاک154، طبقه اول

تلفن:  88288492_44254396

4. آموزشگاه موسیقی طریقت

آموزشگاه موسیقی طریقت در محدوده سعادت آباد و غرب تهران واقع شده است و جزء بهترین آموزشگاه موسیقی در تهران به شمار می‌رود که به پرورش هنرجویان علاقه‌مند به موسیقی مشغول است. آموزش انواع سازهای ایرانی و غربی در سبک‌های مختلف در زیر نظر اساتید مجرب برگزار می‎شود و هنرجو از همان ابتدای امر طبق روش‌های صحیح، دانش موسیقی و نوازندگی را فرا می‌گیرد.

آدرس: تهران، سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، بین خیابان ششم و هشتم، پلاک121، طبقه دوم

تلفن:  22091229

5. آموزشگاه موسیقی پدر

آموزشگاه موسیقی پدر جزء یکی از بهترین آموزشگاه موسیقی در تهران است. این آموزشگاه در سال 1381 شروع به کار کرد و با هدف ارتقای سطح موسیقی کشور فعالیت خود را ادامه می‌دهد. این مرکز با بهره مندی از اساتید توانمند و با تجربه و امکانات آموزشی مناسب، مجوز با عنوان درجه یک را از وزارت ارشاد اخذ کرده و موفق شده تا جایگاه سومین آموزشگاه برتر تهران را از سوی مخاطبین دریافت نماید.

آدرس: تهران، فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، بعد از بلوار اباذر، نرسیده به خیابان مهران، پلاک 89، طبقه اول

تلفن:  44960323_46100806

6. آموزشگاه موسیقی هنر ایران زمین

آموزشگاه موسیقی هنر ایران زمین که جزء یکی از بهترین آموزشگاه موسیقی در تهران است و در گیشا واقع شده است. هدف این آموزشگاه ارائه‌ی جدیدترین و استانداردترین متدهای آموزش موسیقی دنیا است.

آدرس: تهران، کوی نصر(گیشا)، بین خیابان نهم و فاضل، جنب بانک تجارت، پلاک 156، طبقه دوم، واحد3

تلفن:  88252094_88244920

7. آموزشگاه موسیقی باس

آموزشگاه موسیقی باس نیز به عنوان یکی از خوشنام‌ترین و بهترین آموزشگاه موسیقی در تهران شناخته شده است. این آموزشگاه با برگزاری کلاس‌های آنلاین موسیقی برای هنرجویان سایر استانها و حتی ایرانیان خارج از کشور، مکانی برای آموزش هنرجویان تهرانی بصورت حضوری، در محل آکادمی واقع در خیابان سهروردی شمالی حد فاصل بین خیابان بهشتی و خیابان مفتح میسر ساخته است. آکادمی موسیقی باس جزء به‌روز ترین آموزشگاه موسیقی در تهران می‌باشد.

آدرس: تهران، خیابان کارگر جنوبی، خیابان سرچشمه، پلاک 11

این مرکز آموزشی در زمینه‌های مختلف موسیقی سنتی ایرانی فعالیت می‌کند و به آموزش سازهایی مانند تار، نی، تنبک و سنتور می‌پردازد.

8. آموزشگاه موسیقی گشتاسب

تمرکز اصلی آموزشگاه موسیقی گشتاسب بر روی ساز پیانو است اما این آموزشگاه که در شمال تهران نیز قرار گرفته است از استادان مجربی در آموزش موسیقی سنتی نیز بهره مند است. آهنگسازی و کلاسهای آماده سازی کنکور عملی موسیقی نیز از جمله دیگر فعالیت های این آموزشگاه موسیقی سنتی خوب در تهران است.

آدرس: نیاوران – کامرانیه

تلفن تماس: ۲۲۸۲۸۲۸۷

9. آموزشگاه موسیقی مهرورزان

آموزشگاه موسیقی مهرورزان طیف وسیعی از سازها و آموزش ها در حوزه موسیقی را شامل میشود و یکی از آموزشگاه های خوب برای یادگیری موسیقی سنتی در تهران است. این آموزشگاه مجهز به سالن کنسرت نیز هست که می توانید برای تمرین و ضبط کلیپ از آن استفاده کنید.

آدرس: میرزای شیرازی

تلفن تماس: ۸۸۱۰۷۱۹۵

10. آموزشگاه موسیقی ویستا

آموزشگاه موسیقی ویستا که سابقا با نام میلاد نیز شناخته می‌شد از جمله با کیفیت و همینطور گران قیمت ترین آموزشگاه های موسیقی در سطح شهر تهران است که حتی یادگیری ساز به زبان انگلیسی طبق متد Trinity College لندن از جمله خدمات آنهاست. از جمله دیگر مزایا این آموزشگاه کلاس های آمادگی جهت شرکت در آزمون بین المللی Trinity و ABRSMA جهت اخذ مدرک معتبر بین المللی نوازندگی از grade1 تا grade8 و ATCL و LTCL و FTCL است.

آدرس: فرمانیه

تلفن تماس: ۰۹۲۲۶۱۳۷۱۵۸ – ۰۲۱۲۲۸۳۷۹۷۶ – ۰۲۱۲۶۱۱۶۱۴۱

حالا نوبت شماست تا نظر خود را راجع به این مقاله برایمان بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *