۱۰ تا از بهترین نرم افزارهای حسابداری

۱۰ تا از بهترین نرم افزارهای حسابداری

حتما شنیده اید که نرم افزارهای حسابداری چه تاثیری در کارهای حسابداری و مالیاتی دارند و باعث افزایش و سرعت دقت در این امور میشوند. یک حسابدار باید بداند بهترین نرم افزار در حسابداری کدام است و چگونه می‌توان از آن بهره گرفت. بدون تردید وجود نرم افزارهای مختلف حسابداری به حسابداران در انجام صحیح کارها کمک خواهد کرد. در بین همه نرم افزارها سپیدار سیستم با ارائه نرم افزار حسابداری ساده اما به شکل حرفه ای توانسته امور حسابداری و مالیاتی شما را مدیریت کند. نرم افزار سپیدار مناسب کسب و کارهای کوچک و بزرگ به حسابداران این امکان را می‌دهد که در هر زمان و هر کجا امور مالی را مدیریت کنند. کار با نرم افزار سپیدار بسیار ساده است و در اصل این امکان به مدیران داده می شود که بدون در اختیار داشتن نیروی متخصص خودشان وضعیت مالی را گزارش گیری، کنترل و مدیریت کنند در ادامه ده تا از بهترین نرم افزارهای حسابداری و مالیاتی را بررسی خواهیم کرد.

مهارت و توانایی که یک حسابدار باید داشته باشد.

۱- قدرت تجریه و تحلیل برای صدور اسناد حسابداری: حسابدار باید قدرت لازم برای تجزیه و تحلیل آثار و رویداد مالی را داشته باشد و بداند که چه وظیفه ای در سیستم حسابداری دارد.

۲- مهارت و توانایی برای بکار بردن نرم افزار اکسل: حسابداری توانمند است که بتواند از برنامه قدرتمند اکسل برای ارائه گزارش های مالی استفاده کند.

۳- توانایی استفاده از قوانین و مقررات مالیاتی، بیمه و کار و تجارت را دارد. این موارد برای موفقیت و پیشرفت در حسابداری لازم است.

۴- مهارت محاسبه حقوق و دستمزد، بیمه و مالیات کارکنان را از پایین ترین سطح تا بالاترین داشته باشد.

۵- تهیه و ارسال اظهار نامه مالیات بر درآمد. از موارد با اهمیتی است که حسابداران باید بدانند.

۶- جمع آوری و ارسال گزارش فصلی خرید و فروش

۷- مهارت ثبت در دفاتر قانونی: حسابدار واقعی باید باید بتواند ثبت های حسابداری را در دفتر روزنامه و کل بنویسد.

۸- محاسبات مالیات تکلیفی و مهارت با کار با کامپیوتر و اینترنت: حسابدارانی که از نرم افزارهای حسابداری و کار با کامپیوتر و اینترنت استفاده می‌کنند در عملیات حسابداری موفق و کارها را با سرعت بیشتری پیش می برند.

1. نرم افزار سپیدار

ده ها نرم افزار برای حسابداری وجود دارد که هر کدام برای موارد خاصی کاربرد دارند. امروزه نرم افزار سپیدار در مقایسه با هلو از مزایای زیادی برخوردار است و در بین حسابداران از شهرت زیادی برخوردار است.

کاربرد نرم افزار سپیدار، ثبت و مشاهده گزارش های حسابداری است. این نرم افزار دارای قابلیت‌های زیادی است که کار را برای حسابداران آسان کرده است.

چرا باید نرم افزار سپیدار را انتخاب کنیم؟

نرم افزار سپیدار از طراحی ویژه ای برخوردار است که خدمات متعددی را برای مدیریت امور مالی مشاغل مختلف ارائه می‌دهد.

درضمن پشتیبانی نرم افزار سپیدار قوی است و اگر ایرادی در برنامه اش به وجود آمد را می‌توانید از پشتیبان آن بپرسید.

از معایب این نرم افزار پر طرفدار ،خدماتی که این نرم افزار ارائه می‌دهد رایگان است و همین رایگان بودن معایبی را به همراه دارد.

2. نرم افزار حسابداری قیاس

افرادی که قصد دارند از یک نرم افزار ساده و جدید بدون پیچیدگی استفاده کنند نرم افزار حسابداری قیاس بهترین نرم افزار است. در این نرم افزار راه و روش های ساده با توجه به هر کسب و کاری مشخص شده است.

استفاده از نرم افزار حسابداری قیاس برای شرکت‌های تجاری توسعه داده شده، بسته به نوع فعالیت شرکت امکانات ویژه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و امکانات غیر کاربردی را حذف می نماید.این حذف کردن برای آسان تر شدن کار با نرم افزار است.

3.نرم افزار حسابداری درآمد

این نرم افزار بهترین و کاملترین نرم افزار حسابداری است. شما به کمک نرم افزار حسابداری درآمد می‌توانید کار تسویه حساب مشتری و فاکتور صورتحساب را به صورت چاپ تحویل بگیرید و از راه دور فروشگاه خود را تحت کنترل قرار دهید و البته همه سفارشات آنلاین و حضوری فروشگاه را در یک پنل و به شکل یکپارچه مدیریت کنید.

اما از دیگر مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری درآمد به امکان کار به شکل آفلاین و بدون نیاز به اینترنت، انبارداری و کنترل موجودی محصولات و دریافت گزارشات سود و زیان فروش، در زمان‌های گوناگون اشاره نمود.

4. نرم افزار حسابداری پندار سیستم

نرم افزار حسابداری پندار سیستم مناسب فروشگاه های بزرگ، تولیدی، بازرگانی، خدماتی، هلدینگ و ..می‌باشد و شعاری که همیشه دارد در مقابل ساده بودن سطح نوانایی بالایی در عملکرد مطلوب برای ارائه راه و روش های مناسب  برای سازمان ها هستیم.

5. نرم افزار حسابداری تیزپرداز

نرم افزار حسابداری تیزپرداز دارای قیمت مناسب در مقابل سایر نرم افزارها است .طوری طراحی شده که احتیاج به دانش بالا در زمینه حسابداری نباشد. این نرم افزار با داشتن پشتیبان قوی باعث شده کار کردن با حسابداری برایتان راحت شود.

6. نرم افزار پارمیس

نرم افزار پارمیس یکی از بهترین نرم افزارها برای کسب و کار کوچک و متوسط نرم افزار پارمیس است. این نرم افزار هیچ گونه دردسری برای بروز رسانی نرم افزار ندارد.

از نرم افزار پارمیس برای اصناف، فروشگاه‌ها، شرکت تولیدی بازرگانی در ابعاد کوچک و بزرگ استفاده می شود.

7. نرم افزار پارسیان

این نرم افزار مناسب کسب و کارهای کوچک است و به خوبی عمل می‌کند. زیرا از پشتیبانی قوی برخوردار است.

بیشتر اصناف از نرم افزار پارسیان به عنوان سبستم صندوق مکانیزه فروش استفاده می‌کنند.

8. نرم افزار سپیدز

این نرم افزار برای افرادی که قصد حسابداری رستوران، کافی شاپ کوچک و بزرگ خود را دارند مناسب است. این نرم افزار توانمندترین راه خل برای مدیریت رستوران را انجام می‌دهد.بکارگیری یک کامپیوتر و یک چاپگر، امکان تعریف یک صندوق و چندین صندوق دار، امکان اتصال کالر آیدی، تعریف منوهای متنوع، تعریف مشتریان، انواع فروش، تعریف پیک و غذا رسان، گزارشات فروش و صندوق و..

9. نرم افزار کاسپین

این نرم افزار جز محصولات شرکت سایت کامپیوتر است و با نام تجاری کاسپین عرضه می شود. از نقاط قوت نرم افزار کاسپین، این است که به صورت تکی و مستقل در یک محیط عملیاتی به کار گرفته می شود. محصولات گروه نرم افزاری کاسپین شامل حسابداری فروشگاهی، حسابداری مالی، بازرگانی ،انبار، حقوق و دستمزد، حسابداری خزانه، اموال و دارایی ثابت می‌باشد.

10. نرم افزار حسابداری تیپ تو

این نرم افزار جدید است و دارای امکانات ویژه‌ای می‌باشد. این نرم افزار صورت مالی مقایسه ای با یک یادداشت توضیحی میدهد و قیمت تمام شده را بدون هر گونه اشتباهی حساب می‌کنداین نرم افزار حسابداری از لحاظ گزارشات متنوع است که این کار را آسانتر می‌کند و می‌توان سود و زیانت را در هر لحظه ببینی همچنین با این برنامه دفتر روزنامه و کل در عرض چند ثانیه آماده می شود.و چون شش سطحی و شش کاربره است بنابراین دست کاربر باز می شود. برای کالا تعریف بی نهایت را ممکن می سازد و برای هر کالا یا خدمتی میتوان مورد استفاده قرار گیرد.

جمع بندی

همان طور که گفته شد؛ ده ها نرم افزار در حسابداری وجود دارند که هر یک جداگانه از اهمیت خاصی برخوردار هستند در این بین نرم افزار سپیدار این امکان را به شما می‌دهد که هر روز به فرم خاصی که هر روز با آن کار می کنید، دسترسی داشته باشید. از دیگر مزایایی که نرم افزار سپیدار دارد برای هر فرمی که درست می کنید تا حداکثر 5 سند را در فرمت های مختلف پیوست نمایید و از همه مهمتر شما می‌توانید اطلاعات تکمیلی اسناد و فرم ها را وارد نمایید و گزارش پویایی از این نرم افزار دریافت کنید. امروزه نرم افزار سپیدار جایگزین مناسبی برای نرم افزار هلو شده و بیشتر شرکت ها از این نرم افزار به مطلوبترین شکل ممکن استفاده می‌کنند.

حالا نوبت شماست تا نظر خود را راجع به این مقاله برایمان بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *