۱۰ تا از بهترین کلینیک های روانپزشکی در تهران

۱۰ تا از بهترین کلینیک های روانپزشکی در تهران

زندگی شهری و مشکلاتش گاهی به شدتی افراد را آزار می دهد که سبب می شود افراد به مراجعه به روانپزشک فکر کنند. اما فرق است بین روانپزشکی که برای درمان بیمار همه شکل فداکاری از خود نشان می دهد با روانپزشکی که این طور نیست. به همین دلیل برای عزیزان تهرانی که قصد دریافت خدمات روانپزشکی را دارند در این مطلب تصمیم گرفته ایم به ده مورد از بهترین کلینیک های روانپزشکی تهران اشاره کنیم. اگر شما هم قصد دارید تا با بهترین روانپزشک های تهران آشنا شوید بدانید این مطلب برای شماست. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

بهترین روانپزشک های پایتخت

در ادامه به ۱۰ مورد از بهترین روانپزشک های پایتخت اشاره خواهیم کرد.

 

1. دکتر فرامرز ذاکری

می توان از آقای دکتر ذاکری به عنوان یکی از بهترین های حوزه روانپزشکی در ایران یاد کرد. این روانپزشک کاربلد از بهترین و با سابقه ترین افراد در زمینه درمان انواع اختالات افسردگی( مانند اضطراب و یا … ) بوده و مواردی مانند اختلالات جنسی, اختالات خواب و البته مشکلات روانی کودکان و نوجوانان نیز از سوی ایشان قابل برطرف شدن هستند. سابقه علمی و رزومه ایشان هرکسی را برای انتخاب ایشان به عنوان درمانگر خود وسوسه می کند. به منظور مراجعه به ایشان می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام کنید:

آدرس : تهران / شریعتی / قبل از مترو شریعتی / کوچه فلسفی / ساختمان پزشکی پرشین

شماره های تماس : 02122260069 – 02122260067

2. دکتر علی کربلایی

دیگر مورد از لیست بهترین روانپزشک های تهران را می توان آقای دکتر علی اکبر کربلایی دانست. اگر با برنامه های تلویزیونی آشنا باشید احتمالا با برنامه طبیب آشنا هستید. ایشان علاوه بر برنامه های تلویزیونی به تالیف و ترجمه چندین منبع تخصصی هم فعالیت داشته و البته از بهترین مدرسان دانشگاه حال حاضر کشور می باشند. ایشان سابقه تحصیل در مدارس استعداد های درخشان در مقطع تحصیلی راهنمایی و دبیرستان را دارند. درصورتی که تصمیم دارید به ایشان برای درمان مشکلات روانی خود مراجعه کنید از طریق راه های زیر می توانید اقدام کنید:

آدرس : تهران / خیابان مقدس اردبیلی / ابتدای خیابان ب / پلاک 33/ واحد2

شماره تماس : 02126290954 – 09052322626

3.دکتر نسرین دودانگی

این بار قصد داریم درباره یکی از روانپزشکان خانم کاربلد در تهران صحبت کنیم. یکی از بهترین های این حوزه در تهران و ایران ایشان می باشند. خانم دودانگی دارای مدرک فوق تخصص در حوزه اعصاب و روان کودک و نوجوان می باشند و بسیاری از افراد مراجعه کننده به ایشان از عملکرد, نتیجه کار و البته رفتار ایشان ابراز رضایت کرده اند. درصورتی که مشکلات روانی شما شکل غیرقابل حل به خود گرفته اند می توانید به ایشان مراجعه کنید. این کار طرق زیر قابل انجام است:

آدرس : تهران / شریعتی / بعد از تقاطع دستگردی / خیابان صادقیان / پلاک 10

شماره تماس : 02126703813

4. دکتر مهدی قاسمی

اگر به دنبال فردی هستید که هم به فرایند های روان درمانی کاملا آشنا باشد و هم نقش روانکاو را خود ایفا کند بدانید که یکی از بهترین گزینه ها دکتر مهدی قاسمی می باشد. آمار بالایی از بیماران از مراجعه به ایشان ثبت کرده اند این حقیقت را اثبات می کند. ایشان موفق به ثبت چندین مقاله در معتبر ترین ژورنال های دنیا شده اند. ذکر این نکته هم دارای اهمیت است که ایشان جز انجمن روانپزشکان ایران است. ضمنا ایشان سمت ریاست بیمارستان قایم کرمان را هم دارا می باشند. درصورتی که قصد مراجعه به ایشان را دارید راه های زیر را پیش بگیرید :

آدرس : تهران / شریعتی/ بالاتر از سید خندان / ساختمان کسری

تلفن همراه : 02122863396

5. دکتر کامران عدلی

ایشان را می توان یکی از بهترین دکتر های روانپزشک تهران از نظر رزومه و عملکرد دانست. ایشان دانش آموخته دانشگاه شناخته شده هاروارد در ایالات متحده آمریکا می باشند. بعید است ایشان برای بهترین تلقی شدن در رشته خود از نظر علمی چیزی کم و کاست داشته باشند. در سال 1989 میلادی یعنی حوالی 1368 شمسی ایشان موفق شده اند دوره های معالجه بیماری های اعصاب و روان را در دانشگاه هاروارد تجربه کنند. بنابراین می توان به عنوان یکی از بهترین های روانشناسی شهر تهران از ایشان یاد کرد. برای تماس با ایشان از طریق راه ارتباطی زیر اقدام کنید :

شماره تلفن : 09121575894

6. دکتر ملیحه فرحزادی

می توان از خانم دکتر فرحزادی به عنوان یکی از بهترین های حوزه روانپزشکی یاد کرد. اگر به آمار رضایت مراجعه کنندگان به ایشان باخبر بشوید احتمالا شکفت زده خواهید شد. مواردی مانند وسواس, پرخاشگری و … از سوی ایشان به طور کامل قابل درمان می باشند. ایشان مدرک خود را از دانشگاه شهید بهشتی تهران دریافت کرده اند. محیط درمانی آرامش بخشی که ایشان در آن کار می کنند همیشه رضایت افراد را به همراه داشته است. برای مراجعه به ایشان می توانید از طریق راه های زیر اقدام کنید :

آدرس : ولیعصر / تقاطع زعفرانیه / ساختمان پزشکان 1590

شماره تماس : 09127381586

7. دکتر امید رضایی خسرو آبادی

می توان از ایشان به عنوان یکی از اعضای جوان جامعه روانشناسی ایران یاد کرد. اگر در زندگی خود به اختلالات نوجوانی و یا اختالات جنسی و زناشویی دچار شده اید ایشان یکی از بهترین گزینه ها در این باره می باشند. اگر قصد دارید به ایشان برای حل مشکل مذکور مراجعه کنید می توانید از طریق راه های زیر به ایشان مراجعه کرده و یا ارتباط برقرار کنید:

آدرس : تهران / میدان فاطمی / خیابان جهانمهر / کوچه ½

شماره تماس : 02188993453

8. دکتر انصاری دزفولی

دامنه فعالیت های ایشان بسیار گسترده می باشد. برای درمان مشکلات جنسی و یا زوج درمانی می توانید به ایشان مراجعه کنید. ایشان دارای گواهینامه تخصصی حوزه اعصاب و روان آن هم با بهترین نمره می باشد. برای مراجعه به ایشان می توانید راه های زیر را پیش گیرید :

آدرس : ولیعصر / بعد از میدان ونک / کوچه شریفی

شماره تماس : 02122771870

9. دکتر مسعود نامجو

از دیگر روانپزشکان شناخته شده شهر تهران به منظور رفع اختلالات اعصاب و روان می توان به ایشان اشاره کرد. می توانید به منظور دریافت خدمات روانپزشکی از ایشان از طریق راه های زیر با ما در ارتباط باشید:

آدرس : تهران / چهار راه پاسداران / نبش کوچه دیده

تلفن : 02122773795

10. دکتر مهدی قاسمی

به عنوان یک متخصص اعصاب و روان به ایشان نیز می توانید به منظور درمان اختلالات اعصاب و روان مراجعه کنید. از طریق راههای زیر امکان مراجعه به ایشان وجود دارد :

آدرس : شریعتی / بعد از خواجه عبدالله / ساختمان کسری

شماره تماس : 02122848963

حالا نوبت شماست تا نظر خود را راجع به این مقاله برایمان بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *