۱۰ تا از بهترین کلاس های آموزش اسکیت در تهران

۱۰ تا از بهترین کلاس های آموزش اسکیت در تهران

۱۰ تا از بهترین کلاس های اسکیت در تهران شامل کلاس هایی می شوند که در آنها، اسکیت به بهترین شکل و با به روز ترین متد به علاقمندان آموزش داده می شود. “اسکیت” از جمله ورزش هایی است که طرفداران زیادی دارد. دوره های آموزش اسکیت به مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته تقسیم می شود. بسیاری از خانواده ها، کودکان خود را از سنین پایین به کلاس های آموزش اسکیت می فرستند، زیرا این ورزش مهیج مزایای زیادی را می تواند به دنبال داشته باشد. البته، در هر سنی می توان در کلاس های آموزش اسکیت شرکت کرد. با ما همراه باشید تا در مورد ۱۰ تا از بهترین کلاس های اموزش اسکیت در تهران اطلاعات بیشتری بدست بیاورید.

مزایای آموزش اسکیت

اسکیت سواری، ورزشی است بسیار هیجان انگیز که از مزایای زیر برخوردار است:

. تقویت عضلات پا، کمر، ران، لگن و غیره

. بهبو اکسیژن رسانی به بدن

. افزایش تعادل

. بهبود تمرکز

. کمک به کاهش وزن

. تقویت هوش افراد (به ویژه در کودکان)

. بهبود فشار خون

. کاهش استرس و تقویت سیستم عصبی

در کل، اسکیت یک نوع ورزش هوازی به شمار می آید که به طور مستقیم بر روی بهبود سلامت تک تک اعضای بدن تاثیر می گذارد.

معرفی ۱۰ تا از بهترین کلاس های آموزش اسکیت در تهران

در ادامه، ۱۰ تا از بهترین کلاس های آموزش اسکیت را به شما معرفی می کنیم:

1. اسکیت پارک ملت

اسکیت پارک ملت، بزرگترین پیست اسکیت در تهران است. کلاس های آموزش اسکیت در زمینی به متراژ 810 متر مربع و در ضلع شمال شرقی پارک ملت برگزار می شود. در این پارک، ورزش اسکیت به علاقمندان 3 تا 90 ساله آموزش داده می شود. اسکیت پارک ملت از امکانات بسیار زیادی برخوردار است و می توانید تحت نظارت مربیان مجرب، ورزش اسکیت را به طور حرفه ای یاد بگیرید.

آدرس: تهران، آرارات، خ ولیعصر، پارک ملت

شماره تماس: 02188986017

2. اسکیت پارک ساعی

اسکیت پارک ساعی در مرکز تهران واقع شده است. در اسکیت پارک ساعی می توانید اسکیت سرعت، اسکیت نمایشی، اسکیت فری استایل و اسکیت هاکس را یاد بگیرید. شرط سنی شرکت در کلاس های آموزش اسکیت پارک ساعی این است که کودکان بالای 4 سال باشند. ساعت کاری اسکیت پارک ملت، همه روزه از ساعت 9 صبح تا 12 شب است.

آدرس: خیابان ولیعصر، ضلع شرقی پارک ساعی

شماره تماس: 09351059005

3.پیست اسکیت شهدای قیطریه

پیست اسکیت شهدای قیطریه در شمال تهران قرار دارد. از جمله خصوصیتی که باعث شده است پیست اسکیت شهدای قیطریه یکی از بهترین کلاس های آموزش اسکیت در تهران باشد، برخورداری از زمینی با ابعاد بزرگ و مربیان بین المللی است.

آدرس: اتوبان صدر، ورودی قیطریه، بلوار اندزگو، به سمت پل رومی، خیابان کریمی

شماره تماس: 02122210983

4. پیست اسکیت ایران زمین

پیست اسکیت ایران زمین با امکاناتی نظیر کافه، از طرفداران زیادی در بین علافمندان به شرکت در کلاس های آموزش اسکیت برخوردار است. قابل ذکر است که پیست اسکیت ایران زمین از 6 شعبه برخوردار است که این شعبات، در خیابان پیروزی، اتوبان بسیج (افسریه) ، بلوار ارتش، شهرک غرب، اتوبان یاسینی و اجودانیه قرار دارند. در ادامه، آدرس شعبه شهرک غرب را برایتان قرار می دهیم.

آدرس: شهرک غرب، خیابان ایران زمین، کوچه جنگل 18 هکتاری

شماره تماس: 09121094680

5. پیست اسکیت شتاب

پیست اسکیت شتاب با برخورداری از 5 شعبه در بخش های مختلف تهران، یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب است. شعبات پیست اسکیت شتاب در صادقیه، ستارخان، فلکه دوم صادقیه، سعادت آباد و یافت آباد قرار دارند. در ادامه، آدرس شعبه سعادت آباد این پیست اسکیت را برای شما قرار می دهیم.

آدرس: سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، پارک شقایق

شماره تماس: 02144956376

6. پیست اسکیت آزادی

پیست اسکیت آزادی از مساحت 32000 مترمربع برخوردار است. از جمله امکانات منحصر به فرد این پیست اسکیت، برخورداری از گنجایش 1000 نفر تماشاچی است.

آدرس: تهران، مجموعه فرهنگی ورزشی آزادی

شماره تماس: 02144019709

7. پیست اسکیت آب و آتش

کلاس های پیست اسکیت آب و آتش به دو صورت روباز و سرپوشیده برگزار می شوند. از جمله امتیازات پیست اسکیت آب و آتش این است که از آن، به عنوان “بهترین پیست اسکیت خاورمیانه” یاد می شود.

آدرس: تهران، بزرگراه حقانی، پارک آب و آتش

شماره تماس: 02188194656

8. هایپر اسکیت

هایپر اسکیت در کنار انواع کلاس های ورزشی، کلاس های آموزش اسکیت را هم برای علاقمندان برگزار می کند. این مجموعه از سال 97 در این زمینه فعالیت دارد.

آدرس: انتهای پارک باکری جنوب، ورودی هایپراستار، خیابان ارم، خیابان استاد شهریار، کوچه ارم سه، سوله ورزشی هایپراسکیت

شماره تماس: 40441436

9. پیست اسکیت ایرانشهر

پیست اسکیت ایرانشهر، کلاس های آمئزش اسکیت خود را زیر نظر مربیان رسمی کشور برگزار می کند. شرکت در کلاس های این پیست اسکیت هیچگونه محدودیت سنی ندارد.

آدرس: تهران، خیابان کریم خان، خیابان ایرانشهر شمالی، پارک هنرمندان (باغ هنر)

شماره تماس: 09193959530

10. پیست اسکیت پارک لاله

کلاس های پیست اسکیت پارک لاله توسط مربیان رسمی فدراسیون برگزار می شود.

آدرس: خیابان فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله

شماره تماس: 02122630939

راهنمای انتخاب بهترین کلاس آموزش اسکیت

انتخاب از بین گزینه های مختلف آموزش اسکیت، می تواند کار بسیار سختی باشد. قبل از انتخاب کلاس آموزش اسکیت، باید به چند نکته توجه داشته باشید:

. در هنگام انتخاب کلاس آموزش اسکیت، حتما به سوابق و تجربیات مربی اسکیت توجه داشته باشید.

. فضای برگزاری کلاس های آموزش اسکیت را هم در نظر بگیرید.

. در مورد تعداد اعضای شرکت کننده در کلاس آموزش اسکیت هم تحقیقات لازم را انجام دهید. هر چه تعداد کمتر باشد، رسیدگی هم به مراتب بیشتر می شود و از طرفی، تعداد بسیار کم هم نمی تواند جو رقابتی را بین علاقمندان ایجاد کند. بنابراین، تعداد مناسب اعضای شرکت کننده در کلاس آموزش اسکیت، به عنوان یکی از عوامل تاثیرگذار در یادگیری این ورزش مهیج است.

نتیجه

در شهر تهران، کلاس های آموزش اسکیت از کیفیت آموزشی بسیار بالایی برخوردار هستند و باید با توجه به شرایط، محل سکونت و سایر مواردی که در این مقاله به آنها اشاره کردیم، دست به انتخاب بزنید. نظر شما در مورد 10 تا از بهترین کلاس های آموزش اسکیت در تهران چیست؟ کدام یک را انتخاب می کنید؟

حالا نوبت شماست تا نظر خود را راجع به این مقاله برایمان بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *