۱۰ تا از بهترین پانسیون های نگهداری از حیوانات در تهران

پانسیون‌های حیوانات خانگی، مراکز بهداشتی و خدماتی هستند که به صورت دائم یا موقت می‌توانید پت خود را برای تیمار و نگهداری به آنها بسپارید. این مراکز متشکل از دامپزشکان،  دستیاران نگهداری حیوانات، جانورشناسان و رفتارشناسان است که همواره در تلاشند تا حیوانات خانگی شما در سالم‌ترین حالت روحی و جسمی و به شادابی کنار شما زندگی کنند.

کاربرد پانسیون حیوانات خانگی را مثل کاربرد مهد کودک‌ها و خانه‌های بازی نیز می‌توان در نظر گرفت. فرقی نمی‌کند قصد مسافرت داشته باشید یا برای مدت کوتاهی در روز برای انجام کاری یا رفتن به سر کار تایم توجه و مراقبت از دلبندتان را نداشته باشید، با تاسیس این مراکز کاربردی و حرفه‌ای جای هیچ گونه نگرانی نیست.

اگر شناخت کافی از پانسیون حیوانات معتبر و درجه‌‌یک در تهران را ندارید تا انتهای این مطلب همراه ما بمانید. امروز قصد بررسی ۱۰ تا از بهترین پانسیون حیوانات خانگی در تهران را داریم.

1. هتل میو

اگر به دنبال فضایی جذاب و بهداشتی برای گربه خود هستید پیشنهاد ما به شما پانسیون گربه هتل میو است. هتل میو یکی از مجهزترین پانسیون‌های تهران است و تمام عوامل رفاهی، بهداشتی و تفریحی برای گربه‌های دوست داشتنی در این مکان مهیاست. با توجه به اهمیت بسیار زیادی که عوامل و کادر مجرب این مجموعه برای بهداشت و سلامت گربه‌ها قائل هستند، همواره محیط نگهداری و خاک گربه‌ها تمیز می‌باشد.

اگر قصد سفر یا کار مهمی دارید که باید برای مدتی گربه خود را نزد کسی امانت بسپارید تا از او نگهداری کند، بی‌شک پانسیون هتل میو بهترین گزینه است. چرا که در صورتی که این درخواست را از این مجموعه داشته باشید آنها روزانه از گربه‌های دلبند شما فیلم و عکس تهیه می‌کنند تا شما با خیال آسوده نسبت به راحتی و سلامت پت خود مشغول کارهایتان باشید.

آدرس: تهران، میدان رسالت، خیابان هنگام، خیابان نعمت زاده، کوچه صدر، خیابان نونوار شرقی،  پلاک ۱۳۴

شماره تماس: 09196341420

لینک گوگل مپ: https://maps.app.goo.gl/CoV8GmCDKew7Umrv6

2. پانسیون سگ آکیتا

در محدوده اسلامشهر اولین، قدیمی‌ترین و همچنین محبوب‌ترین پانسیونی که می‌توانید پت دلبند خود را به آنها بسپارید، پانسیون حیوانات آکیتا است.

پانسیون حیوانات آکیتا تمام مربیان و کادر خود را با نهایت دقت و ظرافت برمی‌گزیند تا حیوانات خانگی شما در آسایش و راحتی کامل تیمار شوند. به علاوه اگر حیوان خانگی خود را بیش از یک هفته در این مرکز پانسیون کنید خدمات شستشو، سشوار و برس رایگان برای او در نظر می‌گیرند. همچنین با واگذاری و به امانت گذاشتن سگ یا گربه خود به این محل دیگر لازم نیست نگران وعده‌های غذایی او باشید، چرا که این مرکز وعده‌های غذایی متنوع و بسیار سالمی برای هر یک از پت‌ها در نظر می‌گیرد. همانطور که می‌دانید سابقه کار طولانی مدت، دلیل محکمی برای کیفیت خدماتی است که دریافت می‌کنید؛ مرکز آکیتا بیش از ۸ سال سابقه درخشان در عرصه تربیت سگ و مربیگری حیوانات دارد.

آدرس: واوان، خیابان مطهری، خیابان گلدشت، کوچه سوم، پلاک ۲

شماره تماس: 09109203355

لینک گوگل مپ: https://maps.app.goo.gl/11bLdM8pMQaCtsm59

3.سایمون کت

اگر می‌خواهید در طی مدت زمانی که شما به سفر می‌روید یا کار مهمی دارید و فرصت نگهداری و تیمار گربه دلبندتان را ندارید حیوان احساس ناراحتی و افسردگی نکند، او را به سایمون کت بسپارید.

این مرکز فوق تخصصی علاوه بر خدمات ارزنده قیمت‌های بسیار مناسب و اقتصادی برای پانسیون کردن حیوانات دارد. پذیرش حیوانات در این مجموعه به دو صورت آزاد و اختصاصی است که شما می‌توانید پیش از هرگونه اقدامی از مشاوره‌های دامپزشکان این مجموعه بهره بگیرید تا بهترین نوع خدمات را در دوره پانسیون برای گربه خود رزرو کنید. همچنین اگر حساسیت ویژه‌ای بر روی پانسیون گربه‌تان در محیطی اختصاصی و عاری از هرگونه حیوان دیگری دارید، بهترین گزینه برای شما سایمون کت است.

آدرس: جنت آباد مرکزی، خیابان مخبری، بین شاهین و جنت آباد، نبش ۱۶ متری دوم جنوبی، جنب داروخانه، پلاک ۲۶۶، طبقه سوم

شماره تماس: 02144444039

لینک گوگل مپ: https://maps.app.goo.gl/Q2vpYd4J58gUcNQd6

4. پانسیون هتل بالی

هتل بالی یکی دیگر از بهترین و خصوصی‌ترین پانسیون‌های حیوانات در غرب تهران است. البته این مرکز، مجموعه ای کاملا خصوصی است و انحصارا نگه داری از سگ‌ها در آن پذیرفته می‌شود. این پانسیون برای پذیرش پت، داشتن برگه سلامت از دامپزشکی را الزامی کرده که این تا حد زیادی سلامت سگ شما در مدت زمان اقامت در این پانسیون را تضمین می‌کند. جالب است بدانید عوامل و کادر هتل بالی، بیش از ۲۰ سال سابقه مراقبت از سگ‌ها را دارند. تمامی غذاهایی که برای حیوانات سرو می‌شود تازه هستند و در همان روز پخته می‌شوند اما اگر پت شما غذای خشک خاصی میل می‌کند باید آن را به مسئولین این مرکز تحویل دهید. همچنین چون این مرکز حیوانات ناهنجار و آسیب زننده را پذیرش نمی‌کنند شما می‌توانید با اعتماد کامل به حفظ سلامت و روحیه سگ خود، او را در این مرکز پانسیون کنید.

آدرس: تهران، پاسداران، دولت

شماره تماس: 09102958718

لینک گوگل مپ: https://maps.app.goo.gl/cxGAM4ncVTf7BACY9

5. پانسیون حیوانات پت ویلا

پانسیون حیوانات پت ویلا علاوه بر پانسیون کردن حیوانات، مرکزی فوق العاده برای آموزش‌های رفتاری و اصلاحی حیوانات است. این مرکز با بکارگیری مجرب ترین دامپزشکان و مربیان آموزشی حیوانات، علاوه بر مسئولیت نگه‌داری و تیمار از حیوان، مسئولیت تنظیم رفتار و اصلاح ناهنجاری‌‌‌های روحی و رفتاری او را نیز بر عهده می‌گیرند.

این مرکز با سابقه کار بالا و تخصص ویژه در نگهداری و آموزش حیوانات یکی از محبوب‌ترین پانسیون‌ها به شمار می‌رود. زمین بازی، امکانات رفاهی، اسباب بازی‌های مدرن و گوناگون، محل استراحت راحت، آفتابگیری روزانه و اصلاح و شستشوی مداوم از دیگر مزایای فوق العاده این مرکز هستند.

آدرس: تهران، دیباجی جنوبی

شماره تماس: 09354974975

لینک گوگل مپ: https://maps.app.goo.gl/cjLjRygotRArkTv56

 

6. هتل حیوانات پت پلاس

پانسیون حیوانات پت پالاس با حضور کادری مجرب و دامپزشکان مشهور و نامی، تجربه‌ای بسیار متفاوت و به خاطر ماندنی برای پت شما خواهد بود. این مرکز دارای فضای نگهداری باز و سرپوشیده برای حیوانات است. شما می‌توانید سگ و یا گربه‌های خود را تا هر مدت زمانی که می‌خواهید به این پانسیون بسپارید تا به بهترین نحو از او مراقبت کنند. این مرکز درصد بالایی از رضایت مشتریان را کسب کرده است. برای واگذاری سگ یا گربه خود به این محل صرفاً لازم نیست که قصد دور شدن از او را داشته باشید، چرا که فضای بازی این مرکز به قدری زیبا و دل انگیز است که می‌تواند روحیه پت شما را بسیار بهبود بخشد، پس می‌توانید او را هر چند روز یکبار و به مدت چند ساعت به این مرکز ببرید تا مثل یک خانه بازی مشغول تفریح و شادی شود.

آدرس: تهران، سعادت آباد، بلوار دریا، خیابان رامشه، کوچه توحید، پنجم غربی، پلاک 24، واحد 1

شماره تماس: 09123411534
لینک گوگل مپ: https://maps.app.goo.gl/UYiQSD8AqtYTYkjz8

7. بیمارستان دامپزشکی دکتر تقی پور

اگر برای پانسیون کردن پت خود به دنبال مرکزی فوق پیشرفته و دارای نهایت امکانات هستید باید به بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی دکتر تقی‌پور مراجعه کنید. این بیمارستان شبانه روزی علاوه بر پانسیون، دارای پت شاپ فوق العاده مجهزی نیز هست که می‌توانید تمام مایحتاج دلبندان خود را از این فروشگاه تهیه کنید. همچنین اگر خدایی نکرده سگ یا گربه شما نیازمند انجام آزمایشی خاص، عمل جراحی یا ویزیت تخصصی باشد، می‌توانید به راحتی این خدمات را از مرکز پانسیون دکتر تقی‌پور دریافت کنید. شبانه روزی بودن و ساعات کاری بی‌وقفه این مجموعه باعث شده تا افراد بسیاری خواهان واگذاری موقت حیوانات خود به این مرکز باشند.

آدرس: تهران، سعادت آباد، بلوار پاکنژاد شمال، نرسیده به میدان بهرود، خیابان صبحی، پلاک ۴۲

شماره تماس: 02122384800
لینک گوگل مپ: https://maps.app.goo.gl/v9cv3dnrRdVtHnpp7

8. پانسیون و دامپزشکی غرب

بیمارستان دامپزشکی غرب با سابقه کار طولانی و دارا بودن به روزترین وسایل و اسباب نگهداری و نیز مجرب‌ترین مربیان و دستیاران نگهداری، مکانیست که می‌توانید با خیالی آسوده نسبت به آرامش و راحتی پت عزیز خود او را پانسیون کنید. این مرکز تخصصی برای رفاه حال مشتریان خود دائماً دوره‌های تخفیف و مراقبت‌های رایگان ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در این بیمارستان پیشرفته انواع و اقسام خدمات بهداشتی و رفاهی حیوانات را مشاهده کنید.

آدرس: بزرگراه ستاری، 35 متری گلستان (شهید مخبری)، بین ایران زمین و سردار جنگل، پلاک 184

شماره تماس: 02144411921

لینک گوگل مپ: https://maps.app.goo.gl/XNgPr6jve5wEvkRj8

9. آرون پت

مجموعه دامپزشکی و پانسیون آرون، یکی دیگر از بهداشتی‌ترین و آرامش بخش‌ترین محیط‌ها برای حیوانات خانگی به شمار می‌رود. در این مرکز تمامی کادر به خوبی امتحان خود را پس داده‌اند و دارای سابقه کار طولانی مدت هستند. همه روزه در این پانسیون رفتارشناسان و دامپزشکان مجرب و کارکشته‌ای حضور دارند تا به موقع متوجه رفتارهای نیازمند به اصلاح حیوانات شما، و نیز کسالت‌ها و بیماری‌های آنها شوند تا در صورت نیاز درمان و تیمار آنها به موقع و به بهترین نحو صورت گیرد.

اگر شاغل هستید یا به هر دلیل در ساعاتی از روز یا طی مدت زمان طولانی یا حتی کوتاهی زمان کافی برای توجه به  بچه‌های شیرین‌تان را ندارید، آنها را به مرکز پانسیون آرون ببرید تا علاوه بر تقویت رفتارها و خلقیات اجتماعی، امکان دوستیابی نیز برایشان فراهم شود. همانگونه که مستحضرید بیماری‌های ویروسی و انگلی امکان سرایت از حیوانی به حیوان دیگر را دارند، بنابراین بسیار مهم است که پانسیونی که برای پت خود در نظر می‌گیرید از بهداشت کافی برخوردار باشد؛ با در نظر گرفتن این نکته بی‌شک بهترین انتخاب برای شما مرکز نگهداری و پانسیون حیوانات خانگی آرون است.

آدرس: صادقیه، ابتدای فردوس شرق، خیابان ولیعصر، خیابان اعتمادیان شرقی، پلاک ۵۶، واحد ۱۵

شماره تماس: 02137873333
لینک گوگل مپ: https://maps.app.goo.gl/wE5RsgQpLtR28jCy7

10. پانسیون و کلینیک تخصصی دامپزشکی ویستا

کلینیک فوق تخصصی نگهداری و تیمار حیوانات خانگی ویستا، آماده پذیرایی و نگهداری از انواع حیوانات خانگی شماست. شما می‌توانید دلبندانی نظیر سگ، گربه، انواع پرندگان زینتی، خوکچه هندی، خرگوش، همستر و بسیاری از انواع حیوانات دیگر را با اطمینان خاطر به این کلینیک بسپارید تا به بهترین نحو از او مراقبت کنند.

همچنین نحوه تغذیه در این مرکز به طور کاملا تخصصی صورت می‌گیرد و هیچگونه خطر مسمومیت و یا گرسنگی دلبند شما را تهدید نمی‌کند. تمام خدمات جراحی، آزمایشگاهی، سونوگرافی، دندانپزشکی، آرایشی و بهداشتی مخصوص حیوانات نیز در این پانسیون دایر است.

آدرس: تهران- خیابان شریعتی، روبروی خیابان یخچال،  نبش بن بست نراقی، ساختمان پزشکان مهر

شماره تماس: 02126412384

لینک گوگل مپ: https://maps.app.goo.gl/zcRymwavv5UwpYuc6

حالا نوبت شماست تا نظر خود را راجع به این مقاله برایمان بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *