۱۰ تا از بهترین هتل‌ های تهران

10 تا از بهترین هتل های تهران

معرفی ‌بهترین هتل‌ های تهران

 

۱-اسپیناس پالاس (۵ ستاره):

در حال حاضر اسپیناس پالاس، عنوان لوکس‌ترین و گران‌ترین هتل تهران را از آن خود کرده است. و شما می‌توانید نمای آن را از سراسر مناطق شمال غربی پایتخت مشاهده کنید. مجموعه اسپیناس پالاس، سال ۱۳۹۴ در منطقه سعادت‌آباد آغاز به کار کرد و در ۲۱ طبقه آن ۴۰۰ اتاق و سوئیت ساخته شده است. ساختمان و امکاناتش به قدری مدرن و با شکوه است که به آن لقب کاخ را دادند.

برخی از امکانات عبارتند از:

صندوق امانات بزرگ داخل اتاق

روم سرویس بیست و چهار ساعته اتاق

خدمات لباس شویی و خشک شویی

بیزینس سنتر

پرسنل مسلط به چندزبان

اینترنت پرسرعت بیست و چهار ساعته و نامحدود با سیم و بی سیم با پهنای باند بالا

باشگاه ورزشی، استخر، سونا و جکوزی

فضایی مجزا، گسترده و آرامش بخش برای خانم ها و آقایان

تجهیزات کاردیو و بدنسازی حرفه ای

خدمات زیبایی خانم ها و آقایان

خدمات حرفه ای ماساژ

پارکینگ
آدرس: تهران- سعادت آباد – میدان بهرود – خیابان عابدی
خیابان ۳۳ – شماره ۲۱

تلفن: ۷۵۶۷۵-۰۲۱

 

۲-پارسیان آزادی (۵ ستاره):

دارای ۴۷۵ اتاق در ۲۶ طبقه و دارای چشم‌انداز کوه‌های البرز و خیابان‌های شمال تهران را در مقابلتان خواهید داشت. مجموعه پارسیان آزادی پس از بازسازی به یکی از مدرن‌ترین اقامتگاه های تهران تبدیل شده است. این مجموعه از سیستم یکپارچه صرفه جویی در انرژی BMS استفاده می‌کند و اولین هتل دوستدار محیط زیست و اولین هتل سبز ایران است و بسیاری از چهره‌های شناخته شده از رهبران کشورهای مختلف و موسیقدانان و… تابحال از خدمات این مجموعه استفاده کرده‌اند.
برخی از امکانات عبارتند از:

کلوپ ورزشی شامل استخر، سونا، جکوزی، خدمات ماساژ، سالن بدن سازی و تنیس روی میز

بیزینس سنتر (خدمات کامپیوتری، اینترنت، اسکن و کپی)

رستوران ها و کافی شاپ‌های متعدد

خدمات لباس شویی و خشک شویی

پارکینگ

آدرس: بزرگراه شهید چمران ، تقاطع یادگار امام (ره)

تلفن: ۰۲۱-۲۹۱۱۲

 

۳-اسپیناس بلوار(۵ ستاره):

این شعبه هتل اسپیناس خلیج فارس نام گرفته و سال ۱۳۸۸ فعالیتش را آغاز کرده است. این هتل دارای ۲۸۴ باب اتاق و سوئیت اقامتی مجلل با امکانات و تجهیزات رفاهی مدرن است. این مجموعه مانند دیگر هتل های ۵ ستاره دارای امکانات رفاهی از جمله استخر و باشگاه بدن‌سازی اشاره کرد همچنین این هتل در قلب پایتخت قرار گرفته است.
آدرس: تهران، میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، شماره ۱۲۶

تلفن: ۸۳۸۴۴۰۰۰-۰۲۱

 

۴-پارسیان استقلال (۵ ستاره):

نام قدیمی این هتل رویال هیلتون است. این هتل دارای ۵۵۲ اتاق و سوئیت با امکانات کامل است که ۲۶۱ از اتاق‌ها در برج غربی و ۲۹۱ در برج شرقی هستند. سالن نور این اقامتگاه گنجایش بیش از ۱۰۰۰ نفر را دارد و می‌توان گفت مجموعه پارسیان استقلال بزرگترین هتل ۵ ستاره تهران است. امکانات رفاهی آن همانند سایر اقامتگاه های ۵ ستاره است و چیزی از سایر رقبا کم ندارد و در لیست امکانات ورزشی این مجوعه زمین تنیس وجود دارد.
آدرس: تقاطع بزرگراه شهید چمران و ولی‌عصر

تلفن:۲۲۶۶۰۰۱۱-۰۲۱

 

۵-پرشین پلازا (۵ ستاره):

هتل پرشین پلازا با زیر بنای ۱۳۰۰۰ متر مربع در سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده است. ساختمان با معماری و نمایی متفاوت دارای ۱۶ طبقه و ۹۶ باب اتاق لوکس مجهز به امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. از امکانات رفاهی آن علاوه‌بر سایر امکانات موجود در سایر هتل‌های ۵ ستاره میتوان به وجود گیم روم و بیلیارد اشاره کرد.
آدرس: سهروردی شمالی، پایینتر از بهشتی ، خیابان میرزای زینالی شرقی، پلاک ۴۲

تلفن:۸۸۴۳۴۶۹۷-۰۲۱

 

۶-هتل فرودگاهی رکسان-نووتل سابق (۵ ستاره):

اولین هتل فرودگاهی کشور از مجموعه گروه اکور فرانسه است. که در ضلع جنوبی ترمینال اصلی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی واقع شده است. این اقامتگاه در ۱۱ طبقه بنا و دارای ۲۹۶ باب اتاق مدرن با امکانات رفاهی مناسب است. و با در اختیار گذاشتن خدمات حتی به صورت ساعتی سعی در برطرف کردن نیاز مسافرانی دارد که برای چند ساعت در فرودگاه منتظر هستند.

آدرس: کیلومتر ۳۰ بزرگراه خلیج فارس، ضلع جنوبی بلوار اصلی فرودگاه امام خمینی، روبروی ترمینال مسافر بری

تلفن:۵۵۶۷۷۹۰۰-۰۲۱

 

۷- هتل ویستریا (۵ ستاره):

این مجموعه با همکاری کانادایی ها در سال ۱۳۹۶ آغاز به کار کرد و می‌توان گفت نوسازترین هتل تهران است. اقامتگاه مجلل ویستریا، در شمال شهر قرار گرفته است. ۱۹ طبقه دارد که از این تعداد طبقات ۹ طبقه آن در زیر زمین قرار دارد. این اقامتگاه ۵ ستاره و مجلل دارای ۱۰۰ اتاق و سوئیت است. با چشم انداز رشته کوه‌های البرز و دارای امکانات مدرن و رفاهی است. بر روی بام هتل نیز رستوران روف گاردن هتل قرار دارد. علاوه بر امکانات رفاهی رایجی که سایر مجموعه های ۵ ستاره در تهران به مسافران ارائه میدهند از قبیل باشگاه ورشی و استخر و داشتن رستوران و کافی شاپ های متعدد این مجموعه با قرار دادن واحد صرافی و ارائه دادن خودرو بدون راننده به مسافران سعی در برطرف کردن نیازهای مسافران دارد.

آدرس: تجریش، چهارراه قدس، خیابان دربند، نبش خیابان احمدی زمانی، پلاک۱

تلفن:۷۲۰۸۱۰۰۰-۰۲۱

 

۸- هتل لاله (۵ ستاره):

یکی از لوکس‌ترین و با سابقه‌ترین هتل های ۵ ستاره تهران با ترکیبی از اصالت و میهمان نوازی است. مجموعه لاله با ۱۳ طبقه، دارای ۳۷۰ باب اتاق و سوئیت مجهز به تمامی امکانات رفاهی است. شما می‌توانید چشم انداز زیبا از سلسه رشته کوه‌ البرز را از پنجره های هتل لاله مشاهده کنید. از دیگر ویژگی های این مجموعه می توان به رستوران های لوکس ایرانی، فرانسوی و چینی اشاره نمود. وجود مراکز تجاری متنوع و امکانات مختلف تفریحی و ورزشی همچون استخر روباز، سونای خشک و بخار همراه با ماساژور، سالن بدنسازی و سالن بیلیارد، کافی شاپ، آرایشگاه و سایر خدمات رفاهی، با کادری مجرب، از دیگر مزایای این هتل ۵ ستاره است.

آدرس: تهران خیابان فاطمی نبش خیابان حجاب

تلفن: ۰۲۱-۸۸۹۶۵۰۲۱

 

۹- هتل هما-شرایتون سابق (۵ ستاره):

هتل هما با ۱۶ طبقه دارای ۱۷۷ باب اتاق و سوئیت و مجهز به تمام امکانات رفاهی است.این مجموعه با قدمت، مانند رقبای ۵ ستاره خود امکاناتی از قبیل باشگاه بدن‌ سازی و استخر، سونا و زمین تنیس ارائه میدهد. و همچنین از دیگر نکات مثبت مجموعه می‌توانیم به  آبنمای بسیار زیبا در میان باغ زیبای هتل اشاره کنیم.

آدرس: خیابان ولی‌عصر- خیابان خدامی بالاتر از میدان ونک

تلفن:۸۸۷۷۳۰۲۱-۰۲۱

 

۱۰- ارم (۴ ستاره):

آخرین هتلی که معرفی می‌کنیم هتل ارم است. با این که هتل ارم برخلاف سایر هتل هایی که در این لیست معرفی کردیم ۵ ستاره نیست. این اقامتگاه از امکانات رفاهی خوبی بهره می‌برد و دسترسی خوبی به سایر نقاط شهر تهران دارد. این هتل در سال ۱۳۸۰ افتتاح و آخرین بازسازی آن در سال ۱۳۹۴ انجام گردیده است. ساختمان مجموعه در ۲ طبقه بنا و دارای ۷۲ اتاق و سوئیت لوکس با امکانات رفاهی مناسب است. این مجموعه مشرف به بوستان طالقانی و پارک آب و آتش میباشد. و عواید حاصل از درآمد های مجموعه صرف امور خیریه میگردد.

آدرس: میدان ونک -بزرگراه شهید حقانی -بعد از کتابخانه ملی

تلفن:۲۲۲۶۶۶۴۴-۰۲۱

حالا نوبت شماست تا نظر خود را راجع به این مقاله برایمان بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *