۱۰ تا از بهترین رستوران‌های متعلق به سلبریتی‌ها در تهران

بهترین رستوران متعلق به سلبریتی

اگر به دنبال یافتن رستوران‌هایی هستید که متعلق به سلبریتی‌ های ایرانی هستند و قصد دارید از غذاهای لذیذ و خاصی که در این رستوران‌ها سرو می‌شود، لذت ببرید، پیشنهاد می‌دهیم به ۱۰ تا از بهترین رستوران‌های سلبریتی‌ها در تهران سر بزنید.

۱- فودکورت علی دایی:

این مکان با غذاهای خاص خودش مخصوصا غذاهای ایرانی و فرنگی شما را شگفت‌زده خواهد کرد،این رستوران که در شمال تهران قرار دارد متعلق به فوتبالیست و آقای گل سابق جهان و چهره مردمی و محبوب علی‌دایی است. دایی با داشتن برند فرانسوی L’Avenue Restaurant فود کورت ارگ تجاری تجریش را در اختیار گرفته است. L’Avenue معروفترین رستوران فرانسه است که در خیابان شانزلیزه پاریس واقع شده.
آدرس: ارگ تجریش

۲- رستوران دلی جان (فریبا نادری):

این رستوران با فضایی خاطره انگیز، بهترین غذاها را ارائه می‌دهد. چیزی که این رستوران را خاص می‌کند، صاحب اصلی آن است فریبا نادری که یکی از بازیگران مطرح و توانمند سینمای ایران است.
آدرس: فرشته، شبدیز، نبش افشار، پلاک۱۵

۳- ساندویچ تنوری ۳پند (سپند امیرسلیمانی):

این رستوران که در منطقه‌ی خوش آب و هوا و در نزدیکی پارک ملت تهران قرار دارد، متعلق به آقای بازیگر سپند امیرسلیمانی است.
آدرس: ولیعصر، روبروی درب اصلی جام جم، کوچه طاهری، فودکورت علاالدین

۴- رستوران نعنا (اشکان خطیبی):

این رستوران با طراحی مدرن و شیک خود، در اطراف تهران قرار دارد و یکی از لوکس‌ترین رستوران‌های منطقه به حساب می‌آید ساختمان این رستوران در سه طبقه بنا شده است و طبقه ۲ آن به اخیرا افتتاح شده و بام رستوران در اوایل سال ۹۲ افتتاح شده که برای طرفداران رستوران‌های فضای باز محیطی جذاب و خاطره‌انگیز پدید آورده است. سلبریتی معروف اشکان خطیبی، صاحب این رستوران است
آدرس: میدان لشگرک، کیلومتر یک جاده فشم(زرد بند)

۱۰ تا از بهترین رستوران های گیاهی تهران

۵- رستوران کنجد (سیاوش خیرابی):

رستوران کنجد در منطقه فاطمی واقع شده و دارای فضایی شیک است. محیط این رستوران از طراحی های ساده و شیک بهره می برد و منوی غذایی آن نیز با گوشت های کاملا تازه و پروتئین های باکیفیتی همچون گوشت مرغ، گوشت گاو، ماهی و … خوشمزه ترین غذاها را برای مشتریان ارائه می دهد. البته با توجه به کیفیت خوب غذا و طرفداران بسیاری که دارد، در برخی روزها ممکن است برای گرفتن نوبت معطل شوید. صاحب این رستوران سیاوش خیرابی (بازیگر) است فست فود تمامی برگرها با سس مخصوص کنجد سرو می‌شود. پخت گوشت مرغ و گوشت به صورت گریل و بدون استفاده از روغن انجام میشود.

آدرس: خیابان فاطمی، روبروی هتل لاله، مجتمع تجاری لاله

۶- رستوران ترنج (جواد عزتی و مه‌لقا باقری):

رستوران “ترنج” در منطقه میرداماد واقع شده و دارای فضای باز و دلنشینی است. این رستوران با منوی غذایی بین المللی و فضای رمانتیک و شیک خود، گزینه خوبی برای یک شب پر از خاطرات و لذت می باشد. صاحب این رستوران جواد عزتی و همسرش که هر دو از بازیگران مطرح در سبک طنز میباشند.
آدرس: میرداماد

۷- رستوران های زنجیره‌ای نامبر ۱۰ (شماره ۱۰-علیرضا منصوریان):

صاحب امتیاز این رستوران‌های زنجیره‌ای علیرضا منصوریان فوتبالیست سابق و مربی است. منوی غذایی متنوعی دارد و دکوراسیون آن با الهام از فرهنگ ایرانی طراحی شده است. این مجموعه در دو شعبه فعالیت میکند.
آدرس: شعبه ۱ واقع در محدوده رسالت و شعبه ۲ واقع در شهرک غرب

۸- رستوران پیتزا دخمه (نادر سلیمانی):

این رستوران متعلق به نادر سلیمانی بازیگر صداوسیمای ایران است که در منطقه‌ی جردن واقع شده است. این رستوران به عنوان یکی از فست فودهای خوب تهران شناخته شده است و منویی شامل غذاهایی مختلف دارد.
آدرس: جردن، ناهید شرقی

۹- رستوران لندو (محمدرضا هدایتی):

این رستوران متعلق به بازیگر، خواننده ایرانی، محمدرضا هدایتی است. در منطقه‌ی پاسداران واقع شده و منوی غذایی آن شامل غذاهای محلی ایرانی است. دکوراسیون آن نیز با الهام از فرهنگ ایرانی طراحی شده است. غذاهای سیستانی آن مطرح است و در روزهای شنبه میهمانان یک میان وعده سیستانی مهمان لندو هستند.
آدرس: پاسداران، روبروی گلستان ۷، پلاک ۳۴۷

۱۰- رستوران شاندیز آفتاب (امیر قلعه‌نویی):

امیر قلعه‌نویی فوتبالیست و مربی معروف ایرانی، صاحب این رستوران است و در منطقه‌ی ونک واقع شده است. منوی غذایی آن شامل انواع کباب‌ها می‌شود و دکوراسیون آن بسیار شیک و مجلل است.
آدرس: حوالی میدان ونک

۱۰ تا از بهترین کافه های متعلق به سلبریتی ها در تهران

 رستوران خونه (سام درخشانی):

برخلاف همیشه با توجه به تعداد زیاد رستوران‌های باکیفیت که انتخاب را برای نگارش سخت می‌کرد تصمیم گرفتیم به دلیل کیفیت بالا و محیط مناسب این رستوران را هم خارج از لیست معرفی کنیم این رستوران متعلق به سام درخشانی بازیگر ایرانی است. و در منطقه‌ی ونک واقع شده است. منوی غذایی رستوران خونه شامل انواع غذاهای ایرانی است و سازندگان دکوراسیون آن را با الهام از فرهنگ ایران طراحی کردند. براساس نظرات کیفیت غذاها خوب ولی قیمت بسیار گران است.
آدرس:میدان ونک، بزرگراه حقانی، جنب پارک آب و آتش، بن بست کمان

حالا نوبت شماست تا نظر خود را راجع به این مقاله برایمان بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *