۱۰ تا از بهترین رستوران های شمال تهران محدوده تجریش

ده تا از بهترین رستوران های شمال تهران محدوده تجریش

معرفی ۱۰ تا از بهترین رستوران های شمال تهران محدوده تجریش

۱۰ تا از بهترین رستوران های شمال تهران شامل بهترین سالن ها و تالارهایی می شود که در محدوده تجریش قرار دارند. تجریش یکی از محله های قدیمی و معروف تهران است که از اماکن دیدنی زیادی برخردار است. دسترسی به محدوده تجریش از طریق مترو، اتوبوس، تاکسی و حتی اتومبیل شخصی امکان پذیر است. رستوران های شمال تهران محدوده تجریش، تلفیقی از رستوران های سنتی و مدرن هستند و می توانید انواع غذاهای ایرانی و خارجی را میل کنید. با ما همره باشید تا با ۱۰ تا از بهترین رستوران های شمال تهران محدوده تجریش آشنا شوید.

بهترین رستوران های شمال تهران محدوده تجریش از چه مزایا و خصوصیاتی برخوردار هستند؟

. سهولت در رفت و آمد

محدوده تجریش یکی از مناطق پرجمعیت تهران است. برای سهولت در رفت و آمد پیشنهاد می دهیم که از مترو استفاده کنید.

. برخورداری از منو غذایی بسیار متنوع

هر یک از رستوران های شمال تهران محدوده تجریش با برخورداری از منو غذایی متنوع، پذیرای مشتریان هستند.

. فضایی آرامش بخش و در عین حال جذاب

رستوران های تجریش در بهترین نقاط قرار دارند و از نظر فضا و امکانات، بسیار جذاب هستند.

معرفی بهترین رستوران های شمال تهران محدوده تجریش

۱- رستوران روحی:

رستوران روحی، شعبه های مختلفی در استان تهران دارد و یک رستوران سنتی به شمار می آید. شعبه تجریش رستوران روحی از فضایی آرامش بخش با دکوراسیون و فضایی قدیمی و روح نواز برخوردار است که شما را به زمان های گذشته و دهه ۶۰ می برد. در منو این رستوران انواع غذاهای ایرانی مثل قیمه، دیزی، کوبیده و غیره وجود دارند. اگر به دنبال غذای ایرانی با کیفیت هستید، این رستوران را به شما پیشنهاد می دهیم.

آدرس: تجریش، خیبان شهرداری، کنار سینما آستارا

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۷۰۸۸۸۳

۲- رستوران اردک آبی:

رستوران ادرم آبی در دسته رستوران های لوکس و مدرن تجریش قرار دارد. رستوران اردک آبی در سه نوبت صبحانه، نهار و شام خدمات رسانی می کند. یکی از دلایل محبوبیت رستوران ادرک آبی، تزئین میز در روز سالگرد یا تولد است که باعث شده بسیاری از افراد برای برگزاری مراسم های خود، این رستوران را انتخاب کنند. البته، لازم به ذکر است که این رستوران دارای سالن VIP هم هست که ظرفیت آن هم ۶۵ نفر است.

آدرس: میدان تجریش، مجتمع تجاری تندیس، طبقه اول

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۷۳۰۰۴۹

۳- رستوران ربلان:

رستوران ربلان یک کافه – رستوران لوکس یه شمار می آید که از امکاناتی چون فضای باز، پارکینگ، قلیان و حتی سیگار برخوردار است. سبک غذایی رستوران ربلان، فرنگی، گیاهی و ایرانی است. یکی از خصوصیات منحصر به فرد رستوران ربلان در کنار دکوراسیون و محیط جذاب، سرویس دهی عالی و برخورد خوب کارکنان است.

آدرس: تجریش، ابتدای خیبان جعفری، مرکز خرید تندیس، طبقه ۷

شاره تماس: ۰۲۱۲۲۷۳۴۲۵۲

۴- رستوران منتهن گریل:

رستوران متنهن گریل به عاشقان غذاهای فست فودی پیشنهاد می شود. در این رستوران، لیست کاملی از غذاهای فست فودی سرو می شود و برگر آن بسیار پرطرفدار است. از خصوصیات رستوران منتهن گریل می توان به برخورداری از فضای باز و بسته اشاره کرد.

آدرس: تجریش، خیبان دربند، خیابان جعفری، پلاک ۸۵

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۷۱۰۵۵۸

۵- رستوران و کباب سرای شمرون:

رستورن و کباب سرای شمرون در تجریش، نیاوران و دشت بهشت شعبه دارد. شعبه تریش رستوران و کباب سرای شمرون، انواع کباب های لذیذ ایرانی را برای مشتریان سرو می کند؛ مثل جوجه کباب، گوسفندی، کباب بره و غیره. خوشبختانه، این رستوران از پارکینگ برخوردار است و پارکینگ های شهرداری و امام زاده در نزدیکی رستوران و کباب سرای شمرون قرار دارند.

آدرس: میدان تجریش، جنب کفش ملی

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۷۴۶۰۰۸

۶- رستوران صالحیه:

رستوران صالحیه با دیزی های خوشمزه ای که دارد، به شهرت رسیده است. رستوران صالحیه در کنار دیزی، انواع خوروشت ها و کباب ها را هم سرو می کند.

آدرس: تجریش، بازار تجریش، کوچه امام زاده صالح

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۷۱۶۴۲۰

۷- رستوران اطمینان:

رستوران اطمینان از جمله رستوران های قدیمی و معروف تجریش است که در دسته رستوران های سنتی قرار می گیرد. علاوه بر کباب، می توانید انواع غذاهای ایرانی را هم در این رستوران میل کنید.

آدرس: تجریش، بازار تجریش، روبه روی پاساز سامعی، پلاک ۶۵

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۷۱۶۳۲۳

۸- رستوران دنیز:

رستوران دنیز یکی از بهترین رستوران های شمال تهران محدوده تجریش است که می توانید انواع غذاهای ایرانی را در آن میل کنید. از نظر مشتریان، این رستوان از نظر کیفیت و طعم، سرویس دهی و کارکنان، دکوراسیون و محیط قابل قبول است.

آدرس: میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب فروشگاه سپه

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۷۳۹۹۸۰

۹- رستوران میز گرد:

رستوران میز گرد با پیتزا و پاستاهای خوشمزه ای که سرو می کند، در نزد مشتریان محبوب شده است. محیط مناسب و برخورد خوب پرسنل از جمله خصوصیات منحصر به فرد رستوران میز گرد به شمار می آید. علاوه بر پیتزا و پاستا، انواع استیک و ساندویچ هم در این رستوران سرو می شود.

آدرس: تجریش، خیبان دربند، میدان دربند، جنب بانک ملی، پلاک ۱۶۱

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۷۳۲۸۱۰

۱۰- رستوران ابن بطوطه:

در رستوران ابن بطوطه می توانید غذاهای عربی- مراکشی میل کنید. منوی رستوران ابن بطوطه بسیار متنوع است و شامل انواع پیش غذا، سوپ، دسر، نوشیدنی و غیره می شود. از امکانات بی نظیر این رستوران می توان به پارکینگ اشاره کرد. فضا و دکوراسیون رستوران ابن بطوطه به شکل متفاوتی چیدمان شده است و برای دورهمی های خانوادگی و دوستان مناسب است.

آدرس: تجریش، خیابان فنا خسرو، بالاتر از تندیس، نبش سیاوش، پلاک ۲۸

شماره تماس: ۰۲۱۲۶۸۵۵۵۶۰

نتیجه

رفتن به رستوران، تاثیر به سزایی در بهبود روحیه دارد و گاهی اوقات، برای تنوع گزینه خوبی به شمار می آید. از آنجایی که در شمال تهران رستوران های مختلفی وجود دارند، انتخاب از بین آنها کار سختی است. برای راحتی شما، انواع رستوران های محدوده تجریش را معرفی کردیم تا بتوانید بر اساس ذائقه و نوع غذای مورد علاقه، محیط، دکوراسیون و سایر چیزهایی که در نظر دارید، دست به انتخاب بزنید. انتخاب شما کدام یک از بهترین رستوران های شمال تهران در محدوده تجریش است؟ آیا رستوران دیگری هم وجود دارد که بخواهید به این لیست اضافه کنید؟

حالا نوبت شماست تا نظر خود را راجع به این مقاله برایمان بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *