۱۰ تا از بهترین اجاق گاز های صفحه ای ایرانی

۱۰ تا از بهترین اجاق گاز های صفحه ای ایرانی

معرفی ۱۰ تا از بهترین گاز های صفحه ای ایرانی

گاز رومیزی به عنوان یکی از وسایل پخت و پز بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد و در تمام خانواده‌ها به کار می‌رود. در ایران نیز تولید کنندگان بسیاری در این زمینه فعالیت دارند که محصولات متنوعی ارائه می‌دهند. در این مقاله به بررسی ۱۰ تا از بهترین گاز های صفحه ای ایران می‌پردازیم. محصولات مورد بررسی شامل مشخصات فنی،و عملکرد هستند. به علاوه، مزیت‌ها و معایب هر گاز را نیز بررسی خواهیم کرد تا بهترین گاز رومیزی برای شما قابل انتخاب باشد.

۱- اجاق گاز صفحه ای تفال مدل IH2108:

گاز رومیزی اجاق گاز صفحه ای تفال مدل IH2108 یک گاز رومیزی با ویژگی های منحصر به فرد است که باعث شده تا به عنوان یکی از بهترین گاز های رومیزی در ایران شناخته شود. این گاز دارای شش برنامه پخت متنوع بهمراه یک برنامه دلخواه است که به کاربر امکان می دهد برای هر نوع غذایی، برنامه پخت مناسب را انتخاب کند. صفحه تمام لمسی تاچ نیز برای استفاده راحت و آسان از گاز ارائه شده است و درجه حرارت نیز قابل تنظیم است.

این گاز رومیزی قابلیت زمان دهی تا ۱۸۰ دقیقه را داراست و سایز صفحه آن ۲۶ در ۱۰ سانتی متر است. صفحه سرامیکی با قابلیت تمیز شدن راحت از دیگر ویژگی های این گاز رومیزی است. درجه گرمایش تا ۷ درجه قابل تنظیم است و توان مصرفی آن ۲۱۰۰ وات است. با توجه به این ویژگی ها، گاز رومیزی اجاق گاز صفحه ای تفال مدل IH2108 یکی از بهترین گاز های رومیزی در بازار ایران است.

۲- اجاق گاز صفحه ای اخوان مدل V8:

با ویژگی های فردی این محصول، اجاق گاز صفحه ای اخوان مدل V8 ارائه شده است. این اجاق گاز دارای شعله بسیار قوی و عالی است که برای پخت و پز و آشپزی بسیار مناسب است. در ضمن، این مدل شش شعله را داراست که برای پخت و پز همزمان بسیار مناسب است. صفحه این اجاق گاز با ابعاد ۷۵ در ۵۰ سانتی‌متر به شما امکان می‌دهد برای پخت و پز غذا، فضای کافی را داشته باشید.

با توجه به اینکه صفحه این اجاق گاز از جنس شیشه ای است، تمیز کردن آن به کاربری بیشتری نیاز دارد. به همین دلیل، برای کسانی که از تمیزی براق صفحه اجاق گاز خود لذت می‌برند، ممکن است کمی سخت باشد. با این حال، با تمیز کردن دوره‌ای، می‌توانید از صفحه شیشه‌ای این اجاق گاز لذت بیشتری ببرید.

۳- اجاق گاز صفحه ای داتیس مدل DG-535:

گاز صفحه ای داتیس مدل DG-535 یکی از بهترین گاز های رومیزی با ویژگی های متنوع است. با شیشه سکوریت شده ابزار خورده با ضخامت ۸ میلیمتر، پلیت لعاب شده مات، سرشعله های آلومینیوم و آهن لعابی و پلیت ستاره ای با پوشش لعابی و چدن لعابی، این گاز رومیزی دارای طراحی منحصر به فرد و قابل شستشو است. همچنین، سرشعله و زیرشعله (برنر) ساباف ساخت ایتالیا با کیفیت بالا برای پخت و پز مواد غذایی به کار گرفته شده و ترموکوپل فوق سریع با نام Top Time برای خاموش شدن سریع شعله در کمترین زمان جریان گاز را قطع می کند.

این گاز صفحه ای همچنین با استفاده از بوبین شیر اورکلی با توان حرارتی مناسب عمل می کند که توسط شرکت معتبر اسپانیایی Orkli تولید شده است. به طور کلی، گاز صفحه ای داتیس مدل DG-535 با ویژگی های کاربردی و کیفیت بالا انتخاب عالیی برای اجاق گاز رومیزی می باشد.

۴- اجاق گاز رومیزی کن مدل ۵۱۳S:

اجاق‌گاز صفحه‌ای کن مدل ۵۱۳S، با ۵ شعله و صفحه‌ی استیلی، از تولیدات باکیفیت و کارآمد شرکت کن است. شعله‌ها به صورت چهارتایی در یک سمت و شعله پلوپز در سمت راست قرار دارند و دارای فندک اتوماتیک و ولوم‌های کنترلی در قسمت پایینی و سمت راست گاز هستند. این مدل دارای سیستم ایمنی ترموکوپل اولترا رپید است و قابلیت تنظیم با گاز شهری و یا گاز سیلندری مایع در نظر گرفته شده است.

۵- اجاق گاز صفحه ای ایلیا استیل مدل s513:

این اجاق گاز صفحه ای با ابعاد ۵۱ در ۸۹ سانتیمتر و جنس صفحه از استیل ۱۸/۱۰ ساخته شده است. دارای دو جزئی نسوز (باکالیت) برای حجم کافی آشپزی است. ترموکوپل این گاز از نوع سوپر تاپ تایم ORKLI اسپانیا می باشد. نوع پلوپز آن، وک است. مشعل های این اجاق گاز در سه سایز متفاوت در دسترس قرار دارند. همچنین برای قهوه جوش کردن، یک مشعل با توان ۱/۳ کیلووات در نظر گرفته شده است. شبکه چدنی این اجاق گاز مقاوم در برابر حرارت و تغییر رنگ می باشد.

۶- اجاق گاز رومیزی سیمر مدل G 575:

در سال ۱۳۸۷، گروه تولیدی صنعتی داتیس برند دوم خود را با نام “سیمر” ثبت کرد. آنها محصولات با این برند را با استفاده از قطعات با کیفیت داخلی و خارجی با استانداردهای اروپا تولید می‌کنند. محصول شان با نام G-575 دارای پلوپز دوحالته است که موجب بالا رفتن راندمان مشعل و سرعت در طبخ غذا می‌شود. این اجاق دارای پنج شعله با تجهیزات گازسوز مجهز به شیر ترموکوپل دار فوق سریع اورکلی اسپانیا است. همچنین از گریل (شبکه) چدنی مقاوم در برابر ضربه یا تغییر رنگ استفاده شده است. محصولات سیمر دارای گواهی نامه مدیریت کنترل کیفیت از TUV ایتالیا و استاندارد صادرات به اروپا CE هستند.

۷- اجاق گاز صفحه ای رمگا مدل ۵۰۱:

این محصول رمگا یکی از بهترین گاز های صفحه ای با کیفیت در ایران است. با طراحی فوق العاده ای که دارد، این گاز قابل رقابت با برندهای جهانی است. مشخصات آن شامل: سیستم کنترل لمسی دیجیتالی، تایمر اتوماتیک، قطع کن گاز، پلیت گرد، فندک خودکار، پشت شیر، ابعاد ۹۲x۵۳x۱۱ سانتی‌متر، جنس شبکه چدن، نوع شیشه ۸ میلی‌متر، ولوم زاماک، طول گاز ۹۲ سانتی‌متر، جنس صفحه شیشه، منبع انرژی گاز شهری، رده مصرف انرژی A، ابزار روشنایی جرقه زن، کابل برق، مدل طراحی فندک اتوماتیک، محدوده سایز ۸۵ و بزرگتر، و پنج شعله که شعله پلوپز در وسط آن قرار دارد.

۸- اجاق گاز صفحه ای های هوم مدل H503B:

این محصول دارای صفحه استیل ضد خش است که با سرشعله طرح ساباف با راندمان بالا همراه است. همچنین دارای ترموکوپل و فندک تاپ تایم است. شاسی این محصول از گالوانیزه پانچی ساخته شده و شبکه چدنی آن نشکن و قابل شستشو است. منبع انرژی این محصول گاز شهری می‌باشد. ابعاد این محصول ۸۹x۵۱ سانتی‌متر است و نوع ولوم آن فلزی می‌باشد.

۹- اجاق گاز رومیزی آذرلوکس مدل G05ME-S8B:

این گاز با ابعاد ۷۵x۵۰ سانتی‌متر در دسترس است و برای استفاده از گازی شهری طراحی شده است. همچنین دارای شبکه چدنی با پوشش نچسب و نشکن است که باعث راحتی در تمیز کردن می‌شود. این گاز همچنین دارای صفحه استیل ۰.۷ ۳۰۴ کره و سرشعله طرح ساباف با راندمان بالا است. به طور کلی، این گاز با داشتن ویژگی‌هایی مانند طراحی زیبا، استانداردهای بین‌المللی، و اجزای با کیفیت، می‌تواند به یک گزینه خوب برای آشپزخانه‌های لوکس تبدیل شود.

۱۰- اجاق گاز رومیزی زرتوس مدل ZS5005:

اجاق گاز صفحه‌ای زرتوس مدل ZS5005 با جنس استیل ورق ۷ دهم ضد زنگ و ضد خش، دارای پنج شعله است که یکی از آنها با سه ژیگلور به دو شیر متصل شده و باعث تنظیم دقیق‌تر و شعله قوی‌تر در اجاق گاز می‌شود. ابعاد این اجاق گاز ۸۸.۵۰ سانتی‌متر و رده مصرف انرژی آن A می‌باشد و همچنین با فندک اتوماتیک طراحی شده است. محدوده سایز قابل قبول برای این اجاق گاز، ۸۵ و بزرگتر از ۸۵ می‌باشد.

حالا نوبت شماست تا نظر خود را راجع به این مقاله برایمان بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *