۱۰ تا از بهترین و معتبرترین آموزشگاه های گواهینامه موتور سیکلت در تهران

۱۰ تا از بهترین و معتبرترین آموزشگاه های گواهینامه موتور سیکلت در تهران

معرفی ۱۰ تا از بهترین و معتبرترین آموزشگاه ها گواهینامه موتور سیکلت در تهران

اگر دوست داشته باشید به دنیایی از توانایی و شور و اشتیاق در کنترل واحدهای پر سرعت و پرادراکنده، یا به عبارتی دنیایی از موتور سیکلت ها وارد شوید، یکی از مهمترین قدم ها کسب یک گواهینامه موتور سیکلت از یک آموزشگاه معتبر است. در این مقاله، ما ۱۰ تا از بهترین و معتبرترین آموزشگاه های گواهینامه موتور سیکلت را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید تا آموزشگاه مورد نظر خود را پیدا کنید.

یکی از مهمترین نکات در انتخاب آموزشگاه برای گواهینامه موتور سیکلت این است که بهتر است در نزدیکی محل زندگی اشخاص واقع شده باشد و قابلیت دسترسی راحت به آن داشته باشند. ولی امروزه با افزایش زیاد هنرجویان و تعداد محدود آموزشگاه ها در تهران تعداد افراد متقاضی افزایش یافته و برخی اولویت های دیگری از قبیل تجهیزات و امکانات آموزشگاه را به نزدیکی آموزشگاه ترجیح میدهند.

یک آموزشکاه معتبر باید دارای مربیان و معلمان با تجربه و صبور باشد که قادر به ارائه آموزش‌های جامع و کامل در مورد رانندگی با موتورسیکلت و همینطور آموزشگاه باید دارای محیط و فضای مناسب جهت آموزش هنرجویان باشد و از موتور های سالم جهت آموزش استفاده شود. همینطور با توجه به تعداد زیاد متقاضی آموزشگاهی خوب است که به نسبت فضا و تجهیزات خود هنرجویان را پذیرش کند.

۱- آموزشگاه گواهینامه موتورسیکلت سروش:

در آموزشگاه موتورسیکلت سروش، برای کسب گواهینامه موتورسیکلت، علاوه بر آموزش های تئوری، برنامه های آموزشی عملی و تمرینی نیز ارائه می شود. و برای این منظور از مربیان مجرب استفاده می‌شود.

آدرس: شهرک آزمایش- بلوار مرزداران- خیابان آزمایش- خیابان مهدی سوم

تلفن: ۸۱۲۵۳۸۸۷

۲- آموزشگاه گواهینامه موتورسیکلت همکار امین:

آموزشگاه گواهینامه موتورسیکلت همکار امین، با داشتن اساتید مجرب و متخصص، بهترین شیوه های آموزشی را در اختیار دانشجویان خود قرار می دهد.

آدرس: نوروزآباد- بلوار خلیج فارس- خیابان هلال احمر
تلفن: ۶۶۲۷۵۷۶۰

۳- مجتمع آموزش رانندگی موتورسیکلت و ماشین اهنگ پیشتاز:

مجتمع آموزش رانندگی موتورسیکلت و ماشین اهنگ پیشتاز، با داشتن امکانات و تجهیزات پیشرفته، آموزش های کاملی را در حوزه رانندگی موتورسیکلت و اتومبیل ارائه می دهد.

آدرس: تهران ، فلکه چهارم تهران پارس ، خیابان برادران مظفری ، نرسیده به خیابان وفادار شرقی- جنب مسجد محمدبن عبدالله پلاک ۲۱۷

تلفن: ۷۷۰۵۳۴۳۷

۴- آموزشگاه گواهینامه موتورسیکلت بهران:

آموزشگاه موتورسیکلت بهران با تیمی متخصص و با دانش فنی بالا، به دانشجویان خود آموزش هایی متنوع در حوزه رانندگی موتورسیکلت و ایمنی رانندگی ارائه می دهد.

آدرس: تهران-کوثر- خیابان ری- خیابان امام موسی صدر- خیابان پیلچی

تلفن: ۳۳۵۴۶۹۲۱

۵- آموزشگاه گواهینامه موتور سیکلت رهرو:

آموزشگاه موتور سیکلت رهرو با توجه به نیازهای دانشجویان، آموزش های تئوری و عملی را به گونه ای تنظیم می کند که در کمترین زمان ممکن، دانشجویان را برای گرفتن گواهینامه موتورسیکلت آماده سازد.

آدرس: تهران-تولید دارو-کنار‌گذر فتح- خیابان متری زرند

تلفن: ۶۶۶۶۱۹۰۲

۶- آموزشگاه موتور سیکلت تهران موتور:

آموزشگاه موتور سیکلت تهران موتور با داشتن مربیانی با تجربه و مجهز بودن به تجهیزات پیشرفته، برای آموزش حرفه‌ای موتورسیکلت بسیار مناسب است.

آدرس: تهران-جوانمرد قصاب-خیابان فداییان اسلام- خیابان یکم- خیابان حسن زاده

تلفن: ۳۳۳۹۳۰۶۱

۷- آموزشگاه موتورسیکلت ایمن موتور:

آموزشگاه موتورسیکلت ایمن موتور با تمرکز بر روی آموزش ایمنی و حفاظت از راننده‌های موتورسیکلت، یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی است که به دنبال آموزش حرفه‌ای و ایمن هستند.

آدرس: تهران-شمیران نو- خیابان طاهرخانی- خیابان نیروی دریایی

تلفن: ۷۷۴۴۴۵۶۱

۸- آموزشگاه موتور سیکلت رایان موتور:

آموزشگاه موتور سیکلت رایان موتور با برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی و ارائه خدمات پشتیبانی، به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین آموزشگاه‌ گواهینامه موتورسیکلت در تهران شناخته می‌شود.

آدرس: تهران-امامزاده عبدالله- خیابان بختیاری

تلفن: ۶۶۶۲۴۱۶۵

۹- آموزشگاه موتورسیکلت پارسا:

آموزشگاه موتورسیکلت پارسا با تکیه بر تجربه و مهارت مربیان خود، برای داوطلبانی که به دنبال کسب گواهینامه موتورسیکلت هستند، گزینه بسیار مناسبی است.

آدرس: تهران-یاخچی آباد-بزرگراه آزادگان-کنارگذر رجایی-پ ۸۰

تلفن: ۵۵۰۲۲۵۱۹

۱۰- آموزشگاه گواهینامه موتور سیکلت طاهر:

آموزشگاه موتور سیکلت طاهر با ارائه خدمات حرفه‌ای و تجربه مربیان با سابقه، از معتبرترین آموزشگاه‌ها جهت گرفتن گواهینامه  در تهران است.

آدرس: تهران-اتابک- خیابان خاوران- خیابان حسن خوشان باش

تلفن: ۳۳۶۸۵۲۷۸

حالا نوبت شماست تا نظر خود را راجع به این مقاله برایمان بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *