۱۰ تا از بهترین آموزشگاه های کنکور تهران

ده تا از بهترین آموزشگاه های کنکور

معرفی ۱۰ تا از بهترین آموزشگاه های کنکور تهران

۱۰ تا از بهترین موسسات کنکوری تهران شامل موسساتی می شود که در آن، بهترین اساتید کنکور مشغول فعالیت و تدریس درس های مختلف کنکور هستند. موسسات مختلفی در تهران وجود دارند که هر یک با ارائه خدمات به دانش آموزان آنها را در مسیر پرتلاطم کنکور و دستیابی رتبه هدف راهنمایی می کنند. در این مقاله، به معرفی ۱۰ تا از بهترین موسسات کنکوری تهران می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

بهترین موسسات کنکوری تهران از چه خصوصیاتی برخوردار هستند؟

بسیاری از دانش آموزان در کنار مطالعه مباحث کنکور در خانه، ترجیح می دهند در موسسات کنکوری هم شرکت کنند. موسسات کنکوری از خصوصیات منحصر به فردی برخوردار هستند؛ از جمله:

. برخورداری ار اساتید با تجربه و کاربلد

. برگزاری منظم آزمون های آزمایشی

. برنامه ریزی درست برای تشکیل کلاس ها

. برخورداری از سابقه ای معتبر در خصوص رتبه های برتر

در واقع، بسیاری از دانش آموزان برای اینکه برنامه درسی مشخص داشته باشند و بتوانند با یک برنامه ریزی درست پیش بروند، در موسسات کنکوری ثبت نام می کنند. حالا این سوال بوجود می آید که در کدام موسسات کنکوری ثبت نام کنیم؟ در ادامه، بهترین موسسات کنکوری تهران را به شما معرفی می کنیم…

معرفی بهترین موسسات کنکوری تهران 

۱ – موسسه بین المللی کیسان

شاید اغراق نباشد که موسسه آموزشی و فرهنگی کیسان را که از نظر کسب عناوین متعدد و نشان های ملی پرافتخار ترین آموزشگاه کشور است را در جایگاه یکم معرفی کنیم.

موسسه کیسان با در اختیار داشتن تخصصی ترین تیم اساتید و مشاوره ای به صورت کلاس های گروهی حضوری در خدمت شماست. همچین کیسان دارای مدارس پسرانه و دخترانه است که شما را از ثبت نام در مدارس دیگر بی نیاز میکند.

موسسه کیسان دارای شعبات خارجی میباشد از این رو موسسه بین اللملی کیسان نام گرفته است. مدیریت این آموزشگاه با دکتر امیررضا طاهری است که سال ۹۹ و ۱۴۰۰ به عنوان چهره ماندگار آموزش کشور برگزیده شده است.

تهران میرداماد میدان مادر

تهران شریعتی، منظر نژاد

تهران، دریاچه چیتگر

۰۲۱۲۲۹۰۵۲۸۷
۰۹۰۲۹۰۸۲۸۰۷

اینستاگرام keysaanofficial

www.keysaan.com

۲- آموزشگاه کنکور فرهنگ

آموزشگاه کنکور فرهنگ یکی از بزرگترین، مجهزترین و با سابقه ترین مراکز فرهنگی آموزشی ویژه دختران در شمال تهران است. این آموزشگاه کنکور تهران با بیش از ۱۵ سال تجربه و سابقه فعالیت درخشان از یک تیم آموزشی و مشاوره ای حرفه ای و متخصص تشکیل شده است. به نحوی که ضمن استعدادیابی و ارزیابی دقیق وضعیت متقاضیان، بهترین خدمات آموزشی و مشاوره ای را به آنها ارائه می کنند. علاوه بر این مؤسسه فرهنگ به عنوان آموزشگاه کنکور خوب در تهران علاوه بر ارائه آموزش های تحصیلی در مقاطع مختلف، یک مرکز مطالعاتی است. بدین صورت که مراجعه کنندگان در کنار دریافت خدمات منحصر به فرد و با کیفیت آموزشی و آمادگی برای کنکور می توانند در فضایی آرام و به دور از هرگونه استرس و سر و صدا به مطالعه دروس خود بپردازند. بنابراین اگر می خواهید رتبه دور رقمی و تک رقمی در کنکور بیاورید، حتماً به این آموزشگاه کنکور در شمال تهران مراجعه نموده و از خدمات تخصصی و با کیفیت آنها نهایت بهره را ببرید.

از بین خدمات اصلی و با کیفیت این مؤسسه فرهنگی آموزشی می توان به پانسیون مطالعاتی vip، کلاس های کنکور vip، کلاس های خصوصی، برنامه ریزی، مشاوره و … اشاره کرد.

شماره تماس: ۰۲۱۲۶۷۶۹۷۸۱
وبسایت: farhangacademy.com
اینستاگرام: academyfarhang
آدرس: تهران، فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان علوی، نبش بنبست دوم، پلاک ۱

۳- آموزشگاه کنکور هشترودی

آموزشگاه کنکور هشترودی یکی از بهترین آموزشگاه های کنکور در تهران می باشد که از برترین اساتید کنکور در کلاس های آموزشی خود بهره می برد. این آموزشگاه فعالیت خود را با مجوز رسمی از وزارت آموزش و پرورش آغاز نموده است و بیش از ۳۰ سال سابقه کار حرفه ای در امر آموزش و مشاوره کنکور دارد. در آموزشگاه هشترودی انواع کلاس ها برای مقاطع تحصیلی مختلف برگزار می شود.

دوره های آموزشی هشترودی:

✅ آموزش دورازدهم + کنکور
✅ طرح جامع یاردهم
✅ طرح جامع دهم
✅ برگزاری کلاس های vip
✅ انتخاب رشته و مشاوره تحصیلی
✅ کلاس های ویژه نکته تست با برترین دبیران
تمامی دوره های به صورت گروهی، نیمه خصوصی و خصوصی با برترین اساتید کنکور برگزار می شود.

وبسایت: konkoor-hashtroudi.academy
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید: ۰۲۱۴۴۲۰۱۳۳۲ – ۰۲۱۴۴۲۲۸۹۱۹ – ۰۹۱۲۱۰۴۳۷۴۷
آدرس: ستارخان، مابین چهارراه خسرو و پل یادگار امام، روبروی پست بانک، پلاک ۳، طبقه ۳ (جنب بازار سنتی ستارخان)

۴- آموزشگاه و پانسیون مطالعاتی ندای دانش

آموزشگاه کنکور ندای دانش در شرق تهران با بیش از دو دهه سابقه موفق یکی از مجرب‌ترین و قدیمی‌ترین آموزشگاه شرق تهران است.و همچنین مجهز به پانسیون مطالعاتی مجزا VIPنیز می باشد.این آموزشگاه با مدیریت مهندس حمید محمودی مشاوره با سابقه در زمینه کنکور توانسته با بهره‌گیری از بهترین اساتید کنکور تهران در شرق جز خوش نام ترین آموزشگاه‌های کنکور در منطقه نارمک باشد.
از بین خدمات اصلی و تخصصی آموزشگاه کنکور ندای دانش می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• تشکیل کلاس های کنکور ۱۰-۱۵ نفره تمامی رشته های ریاضی، تجربی،انسانی و هنر
• برگزاری کلاس های تقویتی خصوصی و نیمه خصوصی ویژه متوسطه دوره اول و دوم
• دارای مدرسه کنکور ویژه سال یازدهمی‌ها
• برگزاری کلاس‌های کنکور با حضور مدرسین با تجربه و متخصص
• مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی فردی
• مجهز به بهترین پانسیون مطالعاتی VIP دخترانه
• مشاوره و انتخاب رشته کنکور توسط مهندس حمید محمودی

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید:۰۲۱۷۷۹۵۱۳۵۲-۰۲۱۷۷۹۴۴۳۷۱-۰۲۱۷۷۹۵۱۳۵۷
وبسایت: www.nedaedanesh.ir
آدرس:نارمک،ضلع شرق میدان هفت حوض،کوچه فاطمه زهرا(س)،پلاک۱۱،ساختمان ندای دانش

۵- موسسه خواجه نصیر:

موسسه خواجه نصیر یکی از موسسات بی نظیر استان تهران به شمار می آید که در زمینه برگزاری کلاس های کنکور، کلاس های تقویتی، آموزش های مجازی، برنامه ریزی و مشاوره کنکور و حتی انتخاب رشته به دانش آموزان فعالیت می کند. از خدمات منحصر به فرد موسسه خواجه نصیر می توان به ارائه ویزا و پیگیری مهاجرت تحصیلی دانشجویان اشاره کرد. این موسسه بیش از ۲۰ سال سابقه دارد.

آدرس: پاسداران، بوستان ۷، پلاک ۱۶۷ ، واحد ۳۰۱

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۷۷۱۹۴۰

۶- کانون فرهنگی آموزش قلم چی:

کانون فرهنگی آموزش قلم چی یکی از موسساتی است که در سرتاسر کشور و به ویژه استان تهران شعبه دارد.  قلم چی در بین دانش آموزان بسیار محبوب است. این مجموعه با ارائه جزوه ها و کتاب های مختلف و برگزاری آزمون در زمینه کنکور فعالیت دارد. کانون قلم چی درسل ۱۳۷۰ تاسیس شده است و حتی آزمون های کشوری هم برگزار می کند.

آدرس دفتر مرکزی: تهران، خیابان انقلاب، بین فلسطین و صبا، پلاک ۹۲۳

شماره تماس: ۰۲۱۶۴۶۳

۷- موسسه گاج:

موسسه گاج، برنامه های مختلفی را برای کنکوری ها تدارک دیده است؛ از برگزاری آزمون های سراسری و چاپ کتاب های متعدد گرفته تا نرم افزار انتخاب رشته. این موسسه، جوایز متعددی را بخاطر چاپ کتاب های مختلف دریافت کرده است که اولین جایزه آن در سال ۱۳۸۵ بوده و به عنوان ناشر برگزیده کتاب سال جمهوری اسلامی ایران انتخاب شده است.

آدرس مرکزی: تهران، کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص، بلوار ایران خودرو، نرسیده به فتح، پلاک ۲

شماره تماس: ۰۲۱۶۴۲۰

۸- موسسه گزینه دو:

موسسه گزینه دو در سرتاسر کشور نمایندگی فعال دارد و دانش آموزان زیادی آن را به عنوان بهترین موسسه کنکوری تهران انتخاب می کنند. این موسسه، آزمون های آزمایشی را در ۱۵ مرحله برگزار می کند که به دانش آموز کمک می کند تا دروس پایه های مختلف خود را مرور کنند.

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۵۶۸۷۱۵۱۷

۹- موسسه کلاسینو:

موسسه کلاسینو یکی از آموزشگاه های آنلاین به شمار می آید که با برخورداری از اساتید مجرب و برجسته در دروس مختلف، کلاس های کنکور را به صورت مجازی برگزار می کند. موسسه کلاسینو، دوره های مختلفی را برای دانش آموزان تدارک دیده است؛ از جمله دوره نکته و تست و دوره های مرور درس های مختلف. در موسسه کلاسینو، هر یک از دانش آموزان دارای پنل کاربری هستند و می توانند به صورت آنلاین در آزمون ها شرکت کنند.

آدرس: بزرگراه جلال آل احمد، بین شهر آرا و پاتریس لومومبا، پلاک ۳۶ ، طبقه سوم

شماره تماس: ۰۲۱۹۱۰۰۸۰۲۰

۱۰- موسسه ونوس:

موسسه ونوس از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت در حوزه کنکور کرده است. موسسه ونوس با نشر دی وی دی های آموزشی و محصولات کمک آموزشی به شهرت رسیده است. در کنار دی وی دی، کتاب کار و جزوه هم در اختیار دانش آموزان قرار می دهد. لازم به ذکر است که این محصولات توسط برترین مدرسان در سطح کشور تهیه شده اند و تمامی نیازهای آموزشی دانش آموزان را به گونه ای موثر رفع می کنند.

شماره تماس: ۰۲۱۲۸۴۲۴۴۹۰

۱۱- موسسه حرف آخر:

موسسه حرف آخر با برگزاری آنلاین کلاس های جمع بندی، مشاوره و برنامه ریزی هوشمند و ارائه پکیج های مختلف در سطح کشور شناخته شده است. از جمله ویژگی های متمایز موسسه حرف آخر می توان به آموزش مفاهیم درسی با تصویرسازی و انیمیشن اشاره کرد.

آدرس: میدان انقلاب، ساختمان مترجمان

شماره تماس: ۰۲۱۶۴۰۳۵

۱۲- موسسه هدف:

موسسه هدف با سابقه ای تقریبا ۴۰ ساله و دارا بودن تجربه ای درخشان در حوزه برگزاری کلاس های کنکوری، رتبه های بی نظیری را در کارنامه خود ثبت کرده است. کلاس های آموزشی و کنکوری موسسه هدف به دو صورت آنلاین و حضوری برگزار میب شوند.

آدرس دفتر مرکزی: میدان ونک، خیابان ونک، نرسیده به اتوبان کردستان، مجتمع آینه ونک، طبقه اول، واحد ۱۰۴

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۷۷۹۹۶۲

۱۳- موسسه تام لند:

موسسه تام لند کلاس های آنلاین کنکور را برگزار می کند تا دانش آموزانی که در استان های دیگر به غیر از تهران زندگی می کنند، بتوانند به راحتی از مشاوره های و اصول تدریس معلمان برتر بهره مند شوند. کلاس های آمادگی کنکور موسسه تام لند به صورت بسته های مختلف به دانش آموزان عرضه می شود؛ مثل بسته های تک درس، بسته های دروس عمومی، بسته های دروس اختصاصی و بسته کامل کنکور.

آدرس: سید خندان، ضلع جنوب غربی پل، خیابان میرمطهری، پلاک ۸۲

شماره تماس: ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۸

۱۴- موسسه پرش:

موسسه پرش با ارائه محصولات کمک آموزشی، معلم های خصوصی را به خانه های دانش آموزان آورده است. بسته های معلم خصوصی موسسه پرش شامل دی وی دی و کتاب می شود که در آن، کتاب های درسی به طور کامل تدریس می شوند و تمرینات مفهومی هم به دانش آموزان ارائه می شود.

آدرس: تهران، خیابان جمهموری، پلاک ۱۲۵۹

شماره تماس: ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۵۷

نتیجه

امروزه، موسسات کنکوری با برگزاری کلاس های انلاین، مشکل مسافت و دوری از استان تهران را از بین برده اند و همه دانش آموزان می توانند از راهنمایی های برترین اساتید کنکور استفاده کنند. انتخاب شما کدام یک از موسسات کنکوری تهران است؟

حالا نوبت شماست تا نظر خود را راجع به این مقاله برایمان بنویسید

یک پاسخ

  1. سلام دوستان.خواستم جهت کمک به شما کنکوری های عزیز در مورد آموزشگاه ندای دانش بگم که بی شک بهترین موسسه کنکور در شرق تهران هفت حوض هست.من سال دوازدهم و کنکورم رو اونجا بودم و از تمام خدمات کلاس و مشاوره و پانسیون مطالعاتی اش استفاده کردم و خداروشکر نتیجه هم گرفتم‌.پیشنهاد من به شما ندای دانش هست🙏🏻

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *