۱۰ تا از بهترین آموزشگاه ها برای آموزش بازیگری و تئاتر

۱۰ تا از بهترین آموزشگاه ها برای آموزش بازیگری و تئاتر

تعداد بسیار زیادی از جوانان به علت علاقه زیاد به حرفه بازیگری به دنبال راهی برای رفتن به شغل جذاب بازیگری هستند. اما سوالی که برای اکثر این افراد پیش می آید این است که از کجا شروع کنم؟ کدام آموزشگاه را برای آموزش بازیگری انتخاب کنم؟ توجه به این نکته حائز اهمیت است که فضای کار بازیگری، فضایی پر رقابت است و به همین علت بازیگر شدن آسان نیست. بسیاری از جوانان بر این باورند که با دیدن ویدیو های بازیگری و خواندن کتاب هایی در این راستا می توان بازیگر شد ولی واقعیت چیز دیگری است. تنها با رفتن به آموزشگاه های بازیگری و تئاتر معتبر می توانید آموزش ببینید و با حوزه سینما و تلویزیون آشنا شوید و شانس بیشتری برای ورود به دنیای بازیگری داشته باشید.

برای ورود به دنیای بازیگری چه کارهایی باید انجام دهید؟

آموزش ببینید:حتی با استعدادترین افراد باید برای رسیدن به هدف نهایی باید آموزش ببینند تا استعداد آن ها شکوفا شود. جوانانی که علاقمند هستند تا کار بازیگری را در آینده پیش رو داشته باشند باید به صورت آنلاین و یا با ثبت نام در آموزشگاه های بازیگری اقدام کنند.

باسواد شوید: با علم و تدبیر کافی در راستای صحیح بازیگر شدن قدم بردارید و با سواد شوید تا بتوانید در این امر تصمیمات درستی داشته باشید.

تمرین زیاد: جوانانی که علاقمند به بازیگری هستند و با بازیگر شدن از طریق تمرینات زیاد، خود را آماده ورود به این شغل می کنند.

تست دهید: از مزایای رفتن به آموزشگاه های برتر بازیگری و تئاتر این است که پس از تمرینات کافی، آمادگی لازم برای تست بازیگری فراهم خواهد شد.

تجربه کنید: بازیگری یک کار عملی است و شما برای ادامه بازیگری باید تجربیات مختلف را فرا بگیرید.

یاد بگیرید و هدایت شوید: اگر در گروه خود بازیگر با تجربه ای را می شناسید فعالیت کاری او را زیر نظر داشته باشید، زیرا افراد موفق شما را در رسیدن به اهداف راهنمایی می کنند.

از دوربین و صحنه نترسید و بر متن مسلط باشید: حتی قوی ترین بازیگر و مشهورترین آنها بر ترس خود بر روی صحنه و دوربین غلبه کردند. تنها با یک مدیریت اصولی و صحیح تصمیم بگیرید کارتان را بدون در نظر گرفتن افراد به خوبی انجام دهید تا به موفقیت برسید.

در زیر فهرست ۱۰ تا از بهترین آموزشگاه ها برای بازیگری و تئاتر بیان شده است:

1. موسسه هنرگسترحیایی (آموزشگاه بازیگری امین حیایی)

این موسسه برتر به منظور شکوفایی استعداد جوانان در راستای رسیدن به حرفه بازیگری و سینما موسسه ای به نام هنرگستر حیایی تشکیل داده است. همچنین ثبت نام برای آموزش دوره بازیگری به شکل آنلاین و حضوری در این مجموعه امکان پذیر است. در این مجموعه آموزش بازیگری به شکل مقدماتی، متوسطه، پیشرفته وجود دارد.

2. آموزشگاه بازیگری هنر و سینما

این آموزشگاه در تجریش تهران است و بسیار مقید به امور اخلاقی با محیطی مجهز و دارای کیفیت عالی است و در حال حاضر مشغول به برگزاری دوره های سینمایی به شکل تخصصی می باشد. این آموزشگاه برتر برای برگزاری دوره های مختلف بازیگری از کودک تا بزرگسال به بهترین شکل اقدام می نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با این مجموعه تماس بگیرید و توضیحات لازم را در این زمینه کسب کنید.

3.آموزشگاه بازیگری 30نمایش تهران

فعالیت این آموزشگاه از سال 1394 آغاز شده است. در این آموزشگاه دوره های آموزشی در زمینه بازیگری، عکاسی، طراحی لباس و .. برگزار می شود.

در این آموزشگاه برتر در تهران از اساتید مجرب استفاده شده و به هنرجویان در پایان دوره بازیگری مدرک معتبر فنی و حرفه ای بازیگری داده خواهد شد. افرادی که تمایل دارند تا مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه ای دریافت کنند، می توانند در دوره های آموزشی این مجموعه شرکت کنند.

4. آموزشگاه بازیگری دارلفنون تهران

یکی از آموزشگاه های مهم بازیگری در تهران است که انواع دوره های بازیگری، گویندگی، اجرا، گرافیک، عکاسی را به بهترین شکل برگزار می کند.

دوره آموزش بازیگری در این آموزشگاه 3ماهه است از دوره مقدماتی تا پیشرفته می باشد. در این دوره ها حرکت بدن، فن بیان، شناخت شخصیت روانی، فیزیکی، اجتماعی آموزش داده می شود.

5. آموزشگاه بازیگری جهان نما تهران

آموزشگاه بازیگری جهان نما تهران جز یکی از آموزشگاه های مهم در زمینه بازیگری، عکاسی، گریم و صدا است. در این آموزشگاه دوره آموزش بازیگری 80 جلسه 3 ساعته است و شرط شرکت در این دوره ها داشتن وضعیت جسمانی سالم و سن بین  20تا 35 سال می باشد. این آموزشگاه در خیابان مطهری واقع است.

6. آموزشگاه بازیگری سمندریان تهران

این آموزشگاه در سال 1373 در تهران شروع به کار کرد؛ در این آموزشگاه دوره بازیگری مقدماتی تا پیشرفته برگزار می شود؛ شما عزیزان با شرکت در این دوره ها با بازیگری، تحلیل نمایش، پرورش صدا، سلفژ بدن، فن بیان و ..آشنا خواهید شد. این آموزشگاه در تهران خیابان شریعتی، نرسیده به چهاراه قصر واقع است.

7. آموزشگاه بازیگری سینما گران جوان تهران

این آموزشگاه برتر در سال  1375شروع به کار کرده و دارای سابقه درخشان است. دوره بازیگری در این آموزشگاه در 3 سطح مقدماتی، پیشرفته، حرفه ای می باشد. این آموزشگاه در زمینه های بازیگری، کارگردانی، تدوین، فیلم نامه نویسی، گریم ،عکاسی، فیلم برداری فعالیت می کند؛ آدرسآموزشگاه بازیگری سینما گران جوان تهران در میدان آرژانتین واقع است.

8. آموزشگاه بازیگری هشت میلیمتری تهران

این آموزشگاه برتر در ظفر تهران واقع است و با مدیریت آقای سعیدی دوره های آموزش بازیگری، فن بیان، تدوین، فیلم نامه نویسی، یوگا، تحلیل و نقد فیلم می پردازد.

9. آموزشگاه بازیگری بارانا تهران

آموزشگاه بازیگری بارانا تهران که در خیابان توحید واقع است. برای کسب اطلاع بیشتر در زمینه بازیگری و تشکیل دوره ها در این آموزشگاه با شماره تماس درج شده در وب سایت آن تماس حاصل کنید.

10. آموزشگاه سینمایی فرهنگ آوا

آموزشگاه سینمایی فرهنگ آوا یک آموزشگاه مشهور و معتبر است که در خیابان میرداماد تهران فعالیت می کند و درضمن با کارگردانان و هنرمندان مهم سینما ارتباط کاری دارد.

تعداد قابل توجهی از افرادی که در این آموزشگاه آموزش دیدند بعد از فارغ تحصیلی وارد دنیای سینما، تلویزیون و تئاتر شدند. پس اگر شما عزیزان هم می خواهید پس از اتمام دوره های بازیگرید، مشغول به کار شوید، شرکت در دوره های بازیگری این موسسه را از دست ندهید.

 

جمع بندی

آموزشگاه های بازیگری مختلف در سطح شهر تهران وجود دارند که هر کدام از سطوح مختلف و قابلیت های اجرایی متفاوتی برخوردار هستند. اما این که کدام آموزشگاه بازیگری بهترین است تنها با جستجو در گوگل می توانید اسامی بهترین آموزشگاه های بازیگری را در شهر خود بیابید. برای اطلاع شما عزیزان در این مطلب به معرفی 10 تا از بهترین آموزشگاه ها برای آموزش بازیگری و تئاتر اشاره شده است. امیدواریم این مطلب برای شما عزیزان مفید باشد.

حالا نوبت شماست تا نظر خود را راجع به این مقاله برایمان بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *